Board logo

標題: 齊來貼Windows 7 體驗指數(系統分級指數)! [打印本頁]

作者: nnd    時間: 2009-8-28 16:52     標題: 齊來貼Windows 7 體驗指數(系統分級指數)!

我先,3.3


[ 本帖最後由 nnd 於 2009-8-28 18:17 編輯 ]
作者: s9802855    時間: 2009-8-28 16:57

原帖由 nnd 於 2009-8-28 16:52 發表
我先,3.3



滿分多少?
作者: nnd    時間: 2009-8-28 17:01

原帖由 s9802855 於 2009-8-28 16:57 發表



滿分多少?

7.9
作者: ccw    時間: 2009-8-28 17:04

[attach]934933[/attach]

For animals raising, surfing and HD videos playback.

[ 本帖最後由 ccw 於 2009-8-28 17:14 編輯 ]
作者: JF8441    時間: 2009-8-28 17:12

我得4.5
作者: 吳準少    時間: 2009-8-28 17:14

CPU差咗啲啊


作者: nnd    時間: 2009-8-28 17:34

原帖由 吳準少 於 2009-8-28 17:14 發表
CPU差咗啲啊


點解你有1535MB Display Memory?
作者: sly9    時間: 2009-8-28 18:05

我5.9 ><XD
[attach]934974[/attach]
hw
[attach]934975[/attach]

[ 本帖最後由 sly9 於 2009-8-28 18:43 編輯 ]
作者: vsop118    時間: 2009-8-28 18:13

^^ My mark
作者: nnd    時間: 2009-8-28 18:17

原帖由 vsop118 於 2009-8-28 18:13 發表
^^ My mark

比硬碟拉低左...
作者: Fish!    時間: 2009-8-28 18:41

個個都係5.9, 我 Raid 0
作者: kcstudiohk    時間: 2009-8-28 18:44

換埋個 SSD 就正晒啦
作者: nnd    時間: 2009-8-28 18:50

原帖由 kcstudiohk 於 2009-8-28 18:44 發表
換埋個 SSD 就正晒啦

關咩事?你最低係display card問題~
作者: tomheha    時間: 2009-8-28 20:10

Only 2.9
AXP 2500+
作者: mr.bean    時間: 2009-8-28 20:18

5.6
作者: ccw    時間: 2009-8-28 20:47

seems harddisks are now obstacles of ....... performance.
作者: pingkuen    時間: 2009-8-28 21:12

元件詳細資料子分數基本分數
處理器Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU P7350 @ 2.00GHz5.5
3.4
  由最低子分數決定。
記憶體 (RAM)4.00 GB5.5
圖形Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family4.1
遊戲圖形1310 MB 全部可用的圖形記憶體3.4
主要硬碟78GB 可用 (總計 117GB)5.0
Windows 7 旗艦版

好低分...

[ 本帖最後由 pingkuen 於 2009-8-28 21:12 編輯 ]
作者: zenki919    時間: 2009-8-28 23:20

Hard Disk 同RAM唔掂>O<
作者: leonsy    時間: 2009-8-29 00:27

i7都係咁上下
作者: 銀鎧騎士    時間: 2009-8-29 00:33

harddisk贏晒你地
作者: Adonis    時間: 2009-8-29 00:38

我部文書機
作者: nnd    時間: 2009-8-29 00:49

原帖由 Adonis 於 2009-8-29 00:38 發表
我部文書機

貼埋大婆機啦...
作者: nnd    時間: 2009-8-29 00:51

原帖由 leonsy 於 2009-8-29 00:27 發表
i7都係咁上下

最高7.9你仲想點?
你係時侯換硬碟啦!
作者: 舒夫真高1976    時間: 2009-8-29 01:28

5.9分
作者: ricej    時間: 2009-8-29 01:50

harddisk
作者: leonsy    時間: 2009-8-29 01:54

原帖由 nnd 於 2009-8-29 00:51 發表

最高7.9你仲想點?
你係時侯換硬碟啦!

SSD仲係貴
而家隻1500HLFS仲夠用.
作者: leonsy    時間: 2009-8-29 01:56

原帖由 Adonis 於 2009-8-29 00:38 發表
我部文書機

浪費
作者: leonsy    時間: 2009-8-29 01:57

原帖由 銀鎧騎士 於 2009-8-29 00:33 發表
harddisk贏晒你地

SSD?
作者: ivanssc121    時間: 2009-8-29 03:27

My mark
how to mark the HDD score higher?

[ 本帖最後由 ivanssc121 於 2009-8-29 03:29 編輯 ]
作者: yuen2    時間: 2009-8-29 03:43

  video卡未超...超埋應該可以再高D
作者: kcstudiohk    時間: 2009-8-29 04:01

原帖由 nnd 於 2009-8-28 18:50 發表

關咩事?你最低係display card問題~


唔係個個人都用部腦打機架麻...
作者: nnd    時間: 2009-8-29 08:00

原帖由 yuen2 於 2009-8-29 03:43 發表
  video卡未超...超埋應該可以再高D

Ching 用緊咩硬碟?
作者: acwlam    時間: 2009-8-29 08:19

me........7.3
作者: cam000    時間: 2009-8-29 08:55


[attach]935289[/attach]
作者: Ericyip    時間: 2009-8-29 09:15

6.1, my display card
作者: cskahk    時間: 2009-8-29 09:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RoyKwan    時間: 2009-8-29 11:47

真係唔明,貼出來做咩
米又係咁用
作者: yuen2    時間: 2009-8-29 12:21

原帖由 nnd 於 2009-8-29 08:00 發表

Ching 用緊咩硬碟?


X-25M G1 單一隻
作者: chunyl89    時間: 2009-8-29 12:36

:funk: :funk: :funk:
作者: apig    時間: 2009-8-29 12:44

原帖由 RoyKwan 於 2009-8-29 11:47 發表
真係唔明,貼出來做咩
米又係咁用

讚成...
作者: cskahk    時間: 2009-8-29 12:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: myc93    時間: 2009-8-29 13:13

詳細了解我的電腦

元件詳細資料子分數基本分數
處理器Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz6.6
5.9
  由最低子分數決定。
記憶體 (RAM)4.00 GB6.6
圖形NVIDIA GeForce GTS 2506.7
遊戲圖形2303 MB 全部可用的圖形記憶體6.7
主要硬碟560GB 可用 (總計 596GB)5.9
Windows 7 旗艦版

作者: chenght    時間: 2009-8-29 13:19

Weak CPU and GPU
作者: iam    時間: 2009-8-29 16:34

5.9...
作者: Yahoo!    時間: 2009-8-29 16:45

post 下先

作者: chungemail    時間: 2009-8-29 20:03

一部超慢機.....
作者: ken1990    時間: 2009-8-29 20:32

新手上路
作者: leonsy    時間: 2009-8-29 23:12

係唔係所有轉數既HDD都係得5.9呢? 要SSD先可以突破呢個分數?
有冇人用左萬幾轉既HDD都係得5.9?
作者: 陳豪    時間: 2009-8-29 23:26

點解硬DISK得5.9.....
我果粒955來的...4G RAM  4850 512RAM

[ 本帖最後由 陳豪 於 2009-8-29 23:26 編輯 ]
作者: ken1990    時間: 2009-8-29 23:30

原帖由 陳豪 於 2009-8-29 11:26 PM 發表
點解硬DISK得5.9.....
我果粒955來的...4G RAM  4850 512RAM


即係hdd慢
作者: RoyKwan    時間: 2009-8-30 02:20     標題: 回覆 41# 的帖子

弱米弱啊,總好過做武器高強的武功低手(我話緊我呀,請大家唔好對號入座 )
作者: cskahk    時間: 2009-8-30 09:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sony姐姐    時間: 2009-8-30 10:44

我都係5.9
作者: 臻臻    時間: 2009-8-30 11:02

图形速度低
作者: lexal    時間: 2009-8-30 11:09

5.9
~有沒巴打是intel 80GSSD的, 有幾分??
作者: edho    時間: 2009-8-30 11:16

6.1 ...又係俾harddisk 拉低
作者: tom168    時間: 2009-8-30 13:12

HD
作者: askh22    時間: 2009-8-30 13:14

eeepc
[attach]936022[/attach]

[ 本帖最後由 askh22 於 2009-8-30 13:16 編輯 ]
作者: lexal    時間: 2009-8-30 13:16

原帖由 edho 於 2009-8-30 11:16 發表
6.1 ...又係俾harddisk 拉低

我隻RAPTOR 150G只係5.9分~~你隻是乜野來~~
作者: matchman72    時間: 2009-8-30 17:20

比張4350 拖低曬
作者: nnd    時間: 2009-8-30 17:59

原帖由 askh22 於 2009-8-30 13:14 發表
eeepc
936022

eeepc邊個model?
作者: guccicool    時間: 2009-8-30 19:41

小弟用緊intel X25M G1, 我既分數係7.3



[ 本帖最後由 guccicool 於 2009-8-30 19:42 編輯 ]
作者: edho    時間: 2009-8-30 19:54

原帖由 lexal 於 2009-8-30 13:16 發表

我隻RAPTOR 150G只係5.9分~~你隻是乜野來~~

其實係兩隻hdd行緊raid 0
作者: kenhon    時間: 2009-8-30 21:34

好似hd普通點行都只係得5.9分...
作者: 我係大頭文    時間: 2009-8-30 22:08

ASROCK ION 330
作者: askh22    時間: 2009-8-30 22:22

原帖由 nnd 於 2009-8-30 17:59 發表

eeepc邊個model?

望落d咪知lor
作者: superspike    時間: 2009-8-30 22:24

不如講下有咩規格先爆到7.9好過啦
作者: kaho_bb    時間: 2009-8-31 00:53

個分係計最低果個,唔係平均的,睇黎有咩意思
作者: nnd    時間: 2009-8-31 01:09

原帖由 superspike 於 2009-8-30 22:24 發表
不如講下有咩規格先爆到7.9好過啦

要去超頻區問...
作者: nnd    時間: 2009-8-31 01:10

原帖由 kaho_bb 於 2009-8-31 00:53 發表
個分係計最低果個,唔係平均的,睇黎有咩意思

所以大家貼呢張好d

作者: jycw    時間: 2009-8-31 01:27

OCZ Vertex 60G 先岩

[ 本帖最後由 jycw 於 2009-8-31 01:30 編輯 ]
作者: jycw    時間: 2009-8-31 01:31

原帖由 guccicool 於 2009/8/30 19:41 發表
小弟用緊intel X25M G1, 我既分數係7.3



Gucci @.@
作者: jerry2006    時間: 2009-8-31 02:23

5.8 only
作者: big138    時間: 2009-8-31 02:32

我部係Benq U101 netbook,
CPU:Atom N270
Ram:2 G
用緊 Ocz vertex 30G SSD,
開機超慢,要成一分十五秒至開到打password page.

[ 本帖最後由 big138 於 2009-8-31 02:35 編輯 ]
作者: wing1234    時間: 2009-8-31 03:14

係咪 ssd HDD 先會過 5.9 分的
作者: wongkaiyan    時間: 2009-8-31 03:35

harddisc is bottleneck~
作者: jycw    時間: 2009-8-31 10:04

原帖由 big138 於 2009/8/31 02:32 發表
我部係Benq U101 netbook,
CPU:Atom N270
Ram:2 G
用緊 Ocz vertex 30G SSD,
開機超慢,要成一分十五秒至開到打password page.


我用 Soliware (60G) 無咁慢喎..
不過, 我係 7100 version.
作者: tom525    時間: 2009-8-31 11:49

比9500gt拖低哂
作者: vita2009    時間: 2009-8-31 16:30

4.7 only!
作者: kazenorin    時間: 2009-8-31 20:10

唔知 7.9 分要用幾多隻 SSD RAID 0 呢
作者: anth    時間: 2009-9-1 18:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kill666    時間: 2009-9-1 19:16

估唔到對三星垃圾RAM CL6 都會有 7.5 分

[attach]937300[/attach]
作者: wai1110    時間: 2009-9-1 19:19

睇黎遲D都要轉RAID/SSD
作者: wongfung    時間: 2009-9-1 20:58

新機5.5...唉
作者: tim57hk    時間: 2009-9-1 21:08

攪左好耐先裝到display driver.......
終於掃到個分......
hdd 10k都係5.9 :funk:  點先可以再上
作者: cskahk    時間: 2009-9-1 23:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 集團主席    時間: 2009-9-2 00:01

Display 好似暫時我最高
作者: tim57hk    時間: 2009-9-2 02:21

原帖由 cskahk 於 2009-9-1 23:52 發表

SSD LA 兄弟

SSD 還算比較新..
d野變得咁快
睇定d先
原帖由 集團主席 於 2009-9-2 00:01 發表
Display 好似暫時我最高

你果張咩黎架
我1張4890 7.7分
作者: wkkenneth    時間: 2009-9-2 10:15

我又 post ~
不過 HD 好似好低分
作者: aR_man    時間: 2009-9-2 18:05



好低分
作者: 部腦超慢    時間: 2009-9-3 01:12



HDD
作者: chris_kai_kai    時間: 2009-9-3 06:29

貼住其中兩部先

[ 本帖最後由 chris_kai_kai 於 2009-9-3 06:31 編輯 ]
作者: lctang    時間: 2009-9-3 11:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jycw    時間: 2009-9-3 11:28

intel X25-M 仲快過 vertex 60G
config:
X200s
SL9400
4G RAM
X4500HD
intel X25-M 80G
作者: jycw    時間: 2009-9-3 12:33

原帖由 lexal 於 2009/8/30 11:09 發表
5.9
~有沒巴打是intel 80GSSD的, 有幾分??

我出左啦..
不過, 係notebook... 但都有 7.5
作者: qqxp    時間: 2009-9-3 17:05


作者: w_wood_d    時間: 2009-9-3 17:33

貼住一部先
唔打機既人
作者: 524816    時間: 2009-9-29 23:47



OK啦
Q66/8G/8800 上代野
作者: 阿堯    時間: 2009-9-30 02:57

點解我RAM會咁低分既??
用緊OCZ 1066...
作者: waitinghk    時間: 2009-9-30 13:38

好低分呀
[attach]950400[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2