Board logo

標題: 下面兩部 Gaming Notebook 邊部好啲 ? [打印本頁]

作者: kaxman    時間: 6 天前 11:47     標題: 下面兩部 Gaming Notebook 邊部好啲 ?

朋友想買部 Gaming Laptop 俾個仔玩 , 佢睇中下面兩部但邊部好啲 ?
A) MSI Thin A15 B7VE-637NZ NVIDIA RTX 4050 Gaming Laptop 15.6" FHD 144Hz
AMD Ryzen 7 7735HS
15.6" FHD (1920x1080), 144Hz, IPS-Level
NVIDIA® GeForce RTX™ 4050 Laptop GPU 6GB GDDR6 powers advanced AI with 194 AI TOPS
2 x 8GB DDR5-4800 Installed (Max 64GB 2 Slots)
512GB M.2 NVMe PCIe Gen4 Installed
1x M.2 SSD slot (NVMe PCIe Gen4)
802.11 ax Wi-Fi 6E + Bluetooth v5.3
1x Type-C (USB3.2 Gen2 / DisplayPort™/ Power Delivery 3.0)
3x Type-A USB3.2 Gen1
1x HDMI™ 2.1 (8K @ 60Hz / 4K @ 120Hz)

B) Asus TUF Gaming F16 16 inch Intel Core 5-210H 16GB RAM 512GB SSD NVIDIA RTX 4050 Windows 11 Gaming Notebook
16-inch FHD+ (1920 x 1200) IPS-level anti-glare screen with a 144Hz refresh rate, G-Sync, and 100% sRGB coverage.
Intel Core 5-210H 2.2 GHz (12MB Cache, up to 4.8 GHz, 8 cores, 12 Threads)
NVIDIA GeForce RTX 4050 Laptop GPU with 6GB GDDR6 VRAM and a max TGP of 140W.
RAM: 16GB DDR5-5600
Storage: 512GB PCIe 4.0 NVMe M.2 SSD
Storage Slot: 2x M.2 PCIe
Windows 11 Home
WLAN+Bluetooth: Wi-Fi 6(802.11ax) (Dual band) 2*2 + Bluetooth® 5.3 Wireless Card (*Bluetooth® version may change with OS version different.)
作者: hkmand001    時間: 6 天前 12:15

朋友想買部 Gaming

Laptop 俾個仔玩 , 佢睇中下面兩部但邊部好啲 ?
A) MSI Thin A15 B7VE-637NZ NVIDIA RTX ...
kaxman 發表於 2026-6-17 11:47



     兩部都唔要。兩部舊嘢,
大品牌都冇用。
4050,又冇咩特別的
俾我就會用358H起碼輕。
重手點帶出去啫。

差距三成。
但係358H只要1 KG.
你部嘢一定重好多啦。[attach]2530117[/attach]
作者: ckyuen2    時間: 6 天前 13:29

俾仔玩
大mon同nvidia[for game兼容性+插幀]都係好有用
1.0kg 但個mon 細
都係睇壞眼

基礎差30%
計埋插幀可以差100%
不過建議至少搵5050 mobile
作者: hkmand001    時間: 6 天前 14:55

俾仔玩
大mon同nvidia[for game兼容性+插幀]都係好有用
1.0kg 但個mon 細
都係睇壞眼

基礎差30%
計埋插幀 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-17 13:29


16同14.6寸大細差唔多。
我自己都有點會唔知。

16同14就差好遠。
16同14.6就差得好細。
比例嘅問題,因為14.6係3:2。
作者: hkmand001    時間: 6 天前 15:00

孭住個兩KG走來走去。
1 KG兩只手指都抬得起。

真係要玩嘅。1.5 KG.一大堆遊戲本。最高去到5080都有。

只不過老實話。
如果你買個筆記本想佢打機。
咁你又真係天真。
筆記本本身打機就係有問題。
就算最頂級嘅嘢,
配上最頂級嘅散熱。
足不出戶。天生都係有缺陷。

正常真係打機嘅,唔會用筆記本打。用得筆記本就唔會打算主要打機。

所以點解要揀1kg送俾佢?
就係要廢咗佢三成武功。
作者: hkmand001    時間: 6 天前 15:01

我屋企裡邊。有一個1.4KG嘅358H
亦都有一個2.8kg的5070ti

點解後面會買358
就係因為2.8係帶唔出去嘅。
你勁係勁,帶唔出去就冇用。
作者: normalyan    時間: 6 天前 16:25

我屋企裡邊。有一個1.4KG嘅358H
亦都有一個2.8kg的5070ti

點解後面會買358
就係因為2.8係帶唔出去嘅。
你 ...
hkmand001 發表於 2026-6-17 15:01

但係佢打機, 可能驚ARC好多遊戲都唔得
作者: kaxman    時間: 6 天前 16:32

但係佢打機, 可能驚ARC好多遊戲都唔得
normalyan 發表於 2026-6-17 16:25


呢個也是一直猶疑的問題
作者: hkmand001    時間: 6 天前 17:03

呢個也是一直猶疑的問題
kaxman 發表於 2026-6-17 16:32


一係就正正經經。
直接用個蒼龍16X Pro. 5070ti
乜都搞掂曬。
作者: ckyuen2    時間: 6 天前 17:44

呢個也是一直猶疑的問題
kaxman 發表於 2026-6-17 16:32



未至於唔得
但預好多遊戲用arc插唔到幀
16吋搭arc b390都可以搵到1.3xkg
但睇得7735/210H
錢又點會唔係問題
除非真係唔識

rtx5050-5060加插幀都仲夠力光追玩吓
4050就驚好快用唔到新dlss
太勁嘅機貴得嚟
驚唔打機會浪費
又驚打得多害咗人哋小朋友
其實唔係好事嚟
作者: ckyuen2    時間: 6 天前 17:52

16同15.6真係差唔遠
14/14.6就咪玩啦
沒有比較就沒有比較
一比較真係細一截

4050m配1080p/1200p
主要係原生解像度低
慳返啲算力用嚟推特效
不過無寫100% sRGB 嘅ips 就驚係甩色mon
作者: ckyuen2    時間: 6 天前 18:21

另外如果想仲有朋友做
唔好叫唔識電腦嘅朋友揀国行
就算樓主自願幫朋友搞埋保養
搞到人哋親子關係都無謂

前車可鑑,明燈在前嘅嘢
我就唔再copy了
作者: hkmand001    時間: 6 天前 19:11

16同15.6真係差唔遠
14/14.6就咪玩啦
沒有比較就沒有比較
一比較真係細一截

4050m配1080p/1200p
主要係原 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-17 17:52


我有16。又有14.6。
你話差距都遠???
我唔覺得喎。
作者: hkmand001    時間: 6 天前 19:13

另外如果想仲有朋友做
唔好叫唔識電腦嘅朋友揀国行
就算樓主自願幫朋友搞埋保養
搞到人哋親子關係都無謂

...
ckyuen2 發表於 2026-6-17 18:21


唔玩啦大哥。你喺香港買同大陸買。有時咪一樣都係你去保修。
唔通叫個仔自己去保修咩?🌝🌝
  
大陸仲要更加簡單可以寄修 又可以去維修站。

呢個時代都仲話大陸維修係有問題嘅。我啊真係覺得奇怪。2026啦。我以為2005。
作者: hkmand001    時間: 6 天前 19:15

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-17 19:17 編輯

2026啦。仲係覺得大陸嘢係特別差,仲係覺得香港嘢特別香。咁我只能夠講。低你做水魚咯。

靚嘅嘢就唔輪到我哋香港人用。垃圾就喺我哋個塘度放。
你用個高價買人哋啲垃圾機。

呢類嘢我就做唔出啦。
更加唔好講介紹其他人咁做

唔係話我踩低。喺呢個年代,連代理自己都係攞大陸貨做保修。有事寄翻去大陸。

明明可以自己做嘅嘢,偏偏要等人哋幫你做。然後要給一個好貴嘅差價。太過傻啦
作者: hkmand001    時間: 6 天前 19:20

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-17 19:22 編輯

我兩部機都做過維修。
蒼龍深圳南山換咗主板。
榮耀深圳南山換新機

完全唔覺得有咩唔方便。大陸嘅政策。最好嘅一樣嘢。就係你爛兩次,佢就必須要換兩次換部新機俾你。國家規定嚟嘅廠家冇辦法反抗。。香港嘅話,一路爛一路爛。一路幫你維修。搞下,搞下你啲保修期慢慢冇曬。

我剛才介紹的機械革命蒼龍16xpro。佢個品牌深圳容易維修。步驟亦都非常之簡單。最緊要係佢維修期會補翻俾你。你維修咗20日,佢就補翻20日。公公道道
作者: ckyuen2    時間: 6 天前 19:42

本帖最後由 ckyuen2 於 2026-6-17 19:43 編輯
我兩部機都做過維修。
蒼龍深圳南山換咗主板。
榮耀深圳南山換新機

完全唔覺得有咩唔方便。大陸嘅政策。最 ...
hkmand001 發表於 2026-6-17 19:20



    呢啲咪前車之鑑囉,唔好玩人啦
仲有1kg 你自己唔敢買又叫人買
作者: hkmand001    時間: 6 天前 19:47

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-17 19:49 編輯
呢啲咪前車之鑑囉,唔好玩人啦
仲有1kg 你自己唔敢買又叫人買 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-17 19:42


係咩?
維修過代表著垃圾?
有邊個品牌係冇維修過嘅經曆?
有邊個品牌買翻去一定保證完好無缺,可以一路用到底。

你敢唔敢保證?

至於你話1 KG。
啊,唔好意思啊,
我反對嘅係小米。
而家有1Kg聯想🌝🌝
有意外保有延保。如果唔係佢出得遲。我又已經買咗榮耀。我肯定係買佢。
鍵盤所有硬件全部最頂級。
只係差個屏幕級數差啲啲。
   
我買嘅係1.4kg榮耀無錯。
但佢係好前嘅時候。
當時我可以用7000搞掂一部機
你宜家得唔得啊?
作者: ckyuen2    時間: 6 天前 20:15

係咩?
維修過代表著垃圾?
有邊個品牌係冇維修過嘅經曆?
有邊個品牌買翻去一定保證完好無缺,可以一路 ...
hkmand001 發表於 2026-6-17 19:47



国行肯定唔係垃圾
直頭好抵用
我直頭閒魚買780M啦
平過晒以上全部呀
咪又打得到機

問題係會唔會叫唔識電腦嘅朋友買?
仲介紹人叫朋友買?
我就肯定唔會

自己朋友有咩事要自己上身
叫人買要人哋無啦啦上身
呢啲真係唔係個個做得出
作者: hkmand001    時間: 6 天前 21:04

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-17 21:05 編輯
国行肯定唔係垃圾
直頭好抵用
我直頭閒魚買780M啦
平過晒以上全部呀
咪又打得到機

問題係會唔會叫唔 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-17 20:15


妖魔化國行?
機械革命好大間,你唔知嘅咩?
佢絕對唔係二三線品牌。

有哪間二三線品牌可以換主板只需要二星期唔夠?仲會補償維修嘅日期??
平就俾人哋當係垃圾?

   仲話唔會推薦俾朋友?
維修過嘅都話俾你聽。深圳南山就已經可以維修。 又可以寄修,又可以親自去。
咁樣都話有問題??
全個中國都有問題咯。

全中國所有筆記本。基本嘅保修都係差唔多嘅。只有外星人因為特別貴師傅上門幫你維修嘅。
但你喺香港嘅就冇必要啦。
作者: ckyuen2    時間: 6 天前 21:08

講保證
無人保證機唔會壞

但行貨壞機有乜事可以鬧間舖鬧間廠
同覺得係個別情況
国行出事的話
保證小朋友或者同埋佢呀媽會覺得
老豆個朋友老點佢買平嘢之後壞咗

同埋入門獨顯機正正就係国行平唔得幾多
慳果少少要冒社死咁大風險
成條數就係完全錯晒
作者: ckyuen2    時間: 6 天前 21:11

妖魔化國行?
機械革命好大間,你唔知嘅咩?
佢絕對唔係二三線品牌。

有哪間二三線品牌可以換主板只需要 ...
hkmand001 發表於 2026-6-17 21:04



胡言亂語扣埋啲咁嘅帽子做乜
我果部780M就係機革
我係用家呀

機革港行都唔係貴好多
只係港行有嘅我唔覺得要国行囉
作者: ckyuen2    時間: 6 天前 21:14

住上面的話梗係国行啦
自己機又梗係国行啦

係香港快遞返去特別唔掂
講咩寄修呢
作者: hkmand001    時間: 6 天前 21:34

住上面的話梗係国行啦
自己機又梗係国行啦

係香港快遞返去特別唔掂
講咩寄修呢 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-17 21:14


16X Pro R9 9955HX| RTX 5070 Ti|32GB+1T|Windows 11Pro 電競手提電腦 (NB-M16XR9A/LB-PCNB) #2年保養

17500hkd

拼多多12300*1.16=14268

原價13999-1500=12499
13999*0.09=1259.91

12499-1259=11240*1.16=13038


咁叫差距唔大?
作者: hkmand001    時間: 6 天前 21:36

講保證
無人保證機唔會壞

但行貨壞機有乜事可以鬧間舖鬧間廠
同覺得係個別情況
国行出事的話
保證小朋友或 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-17 21:08


咩品牌爛咗,
你咪又係怪品牌。
唔通華碩Msi就會特別香,
就可以當盾牌??

懷咗最緊要維修。
咩品牌都係一樣。
作者: ckyuen2    時間: 6 天前 21:37

咩品牌爛咗,
你咪又係怪品牌。
唔通華碩Msi就會特別香,
就可以當盾牌??

懷咗最緊要維修。
咩品牌都 ...
hkmand001 發表於 2026-6-17 21:36



   
我明白你點解唔明
作者: ckyuen2    時間: 6 天前 21:37

16X Pro R9 9955HX| RTX 5070 Ti|32GB+1T|Windows 11Pro 電競手提電腦 (NB-M16XR9A/LB-PCNB) #2年保養

1 ...
hkmand001 發表於 2026-6-17 21:34



    咁叫入門獨顯機?
作者: ckyuen2    時間: 6 天前 21:40

好平嘅機同過萬嘅機
国行可能平得到40%以上

一件事

而家係講緊俾合理建議樓主
唔係叫佢老點朋友嘥多一大舊錢
然後體驗完全無好到甚至差咗
作者: kcthomlau    時間: 6 天前 22:40

兩部都4050,真心覺得推邊部都係害左你
起碼4060
作者: hkmand001    時間: 6 天前 23:30

好平嘅機同過萬嘅機
国行可能平得到40%以上

一件事

而家係講緊俾合理建議樓主
唔係叫佢老點朋友嘥多一大 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-17 21:40



    講咁多,咪又係話人哋機械革命二線品牌。體驗必定差

我覺得呢樣嘢真係黐線。
我上次機械革命。去到深圳一放低就走得。一來一回仲快過出九龍。

放低。直接檢查准備換主板。
兩個禮拜後,已經攞得。

咁樣都叫冇體驗?我唔知你香港嗰啲叫做咩五星級體驗。

係咪未俾人屈夠人為。特別想屈個激嘅。
作者: ckyuen2    時間: 5 天前 07:27

講咁多,咪又係話人哋機械革命二線品牌。體驗必定差

我覺得呢樣嘢真係黐線。
我上次機械革命。去到 ...
hkmand001 發表於 2026-6-17 23:30



咪玩啦我都係機革用家
個牌子絕對對得住價錢
呢樣無可爭議
但所有建議都係睇適唔適合

你話幾線都好
機革都肯定唔係國際品牌
「革命烈士」個名同事跡亦並唔係流嘅

叫人買国行首先真係要平咗先
人哋小朋友又唔使用貴機
老點人買部貴機
「同gpu」嚟講平咗30-40%又點?
而家係同4050/4060/5050/5060比
所以明顯係用多咗錢仲貴過合理嘅港行機

機貴又驚唔打嘥咗部機
又驚唔用保養會過期total loss
又驚打得多害咗小朋友
本身平平地幾千蚊買部港行好地地
[當然樓主寫英文甚至可能係外國]

而輕飄飄嘅機keyboard其實唔好打
撞啱小朋友用keyboard打機
又係貼錢買負面體驗
點人買14.6"又細
打字就話啫
打機同15.6-16吋比其實真係好明顯分別喎

首先要壞先有維修體驗呢
而搞到放低部機響大陸兩個禮拜
你估介紹人買果個會俾人點諗?
你係完全忽略咗呢個問題

同mon size問題一樣
扮睇唔到
唔理用家同用家家人點諗
明明係好機
但唔啱使
其實就係仇人機一部
作者: hkmand001    時間: 5 天前 08:09

咪玩啦我都係機革用家
個牌子絕對對得住價錢
呢樣無可爭議
但所有建議都係睇適唔適合

你話幾線都好
機 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-18 07:27

不斷放大16同14.6尺寸的差距
我自己有14.6同16
你要比我就廢事二個疊起來拍照
直接用Ai比較
[attach]2530176[/attach]
咁叫差好多???🌚🌚

第二。你asus msi 大品牌又代表唔會壞?我機械革命壞,正正可以試得到維修的經驗。你話我仇人機,你自己機械革命去左維修末??

版上仲有幾個,全部都壞??
唔好玩啦大哥,你假定大品牌唔死,細品牌必死,真心癡線lol


3。保修。不論大小品牌,香港定大陸。死左就係要去保修。
唔會因為你選  msi asus 特別香,死左一樣自己抬過去維修

你個仔點諗??rog死左垃圾?
外星人死左垃圾?
如果今時今日連你自己都唔明白電子野從來就係抽獎的,全部一壞就話垃圾。咁你整個教育都非常失敗。到你身體躺床上行唔到。你就成為佢口中的垃圾

身教身教,
教識個仔世界上所有野都會壞,
而唔係一壞就將個波踢出去
否則個仔一有事就不負責任踢波
到時候就好笑
你出品佢,電腦一壞垃圾品牌。
人一壞垃圾出品。全部怪上面
作者: abyss    時間: 5 天前 11:34

打機會唔會想買3:2又係另一回事
作者: hkmand001    時間: 5 天前 12:03

打機會唔會想買3:2又係另一回事
abyss 發表於 2026-6-18 11:34


所以我咪叫佢買蒼龍16X xpo.
5070 ti.一下搞掂。

因為我自己都係咁樣分嘅。
一部蒼龍。1部3:2。

太過重係冇可能帶到出去嘅。
作者: hkmand001    時間: 5 天前 12:06

我執行嘅時候,
蒼龍9200人仔2月已經搞定
榮耀5月7000人仔+1000延保意外保搞定

而家已經加曬價。
作者: ckyuen2    時間: 5 天前 13:12

不斷放大16同14.6尺寸的差距
我自己有14.6同16
你要比我就廢事二個疊起來拍照
直接用Ai比較

咁叫差好多? ...
hkmand001 發表於 2026-6-18 08:09




幫朋友睇機
仲要包埋教朋友教仔?
垃圾都係你自己話嘅
你慢慢望返我除咗copy你之外有無寫過啦
係咪其他人有咁話過你所以念念不忘
呢樣我唔猜測落去
再講多次我本身就係機革用家

跳掣跳成咁
反正呢方面加埋你嘅自爆[維修問題,唔係講情緒]已經無乜要補充
以下就集中 唔講保養

講原生效能
唔同AI都話XBox X 都唔係勁RTX 4060m/5050m 好多
唔通XBox X 又打唔到機咩
直頭打4K都夠力[唔計推盡fps/特效]

但RTX獨顯一大優點就係DLSS插幀
就算只係用得舊版插一幀已經隨時加80% fps
XeSS就唔係主流
遊戲唔完全支援就差一皮
[例如FH6啲XeSS/FSR就得郁品質果啲,插唔到幀,想效果見得人,fps只係高得20-30%]

比4050m加少少上4060m/5050m/5060m當然好啲
而真係想原生+光追嘅
勉強上4070m港行望落仲搵到唔使一萬
但又唔係4k mon
其實真係唔使囉
俾多咗就係智商稅
就係嘥錢

如果為咗用唔著嘅偷輕
搞到mon又細咗,唔夠同學果個咁大
[14 fhd / 14 16:10 / 14 3:2同15.6我都成日用,其實唔係無分別囉]
keyboard手感又差咗
影響gaming 體驗
仲一係貴咗
一係又貴咗又弱雞咗
即使完全唔討論牌子/保養/品質問題
本身已經唔應該咁啦

我對機革無任何偏見
只係無你呢啲口頭信仰[而身體很誠實]
退夠十萬步
如果唔係機革你就唔滿意嘅
都真係仲有
咁啱見hktXmall 極光X16 - rtx5050m港行都係8999[第間可能再平少少但唔得閒搵]
就算今日618
見jd計返都差唔多八千港紙

但入price度睇
國產大品牌/其他大品牌啲rtx 5050m港行都平過佢[當然果啲要逐部睇有無100% sRGB mon]
呢個情況又點解要買細牌子呢
信仰?懶叻?支持小店心態?

除非朋友咁啱自己想以国补+退稅[如有]為名
有藉口返廣東一轉
咁就梗係成個價錢/玩法唔同晒
嗱呢啲又係人嘅因素
spec俾唔到你

---

以下係deepseek 綜合:

完整綜合對比(全文字版)

---

一、主機基準

· Xbox Series X:主機,Time Spy 約 12,000 分,無插幀技術,原始性能 100%,插幀後仍為 100%(基準)。
· Xbox Series S:主機,Time Spy 約 4,000 分,無插幀技術,原始性能為 Xbox X 的 33%,插幀後仍為 33%。

---

二、獨立顯卡(dGPU)

· RTX 5070 Mobile:獨立顯卡,Time Spy 約 13,119 分,支援 DLSS 4(生成 3 個補充幀)。原始性能為 Xbox X 的 109%,插幀後預估約為 327%(約 3 倍原始幀率)。
· RTX 4070 Mobile:獨立顯卡,Time Spy 約 12,048 分,支援 DLSS 3(生成 1 個補充幀)。原始性能約為 Xbox X 的 100%,插幀後預估約為 180%(約 1.8 倍)。
· RTX 4060 Mobile:獨立顯卡,Time Spy 約 10,969 分,支援 DLSS 3(1 幀)。原始性能為 91%,插幀後預估約 164%。
· RTX 5060 Mobile:獨立顯卡,Time Spy 約 10,900 分,支援 DLSS 4(3 幀)。原始性能為 91%,插幀後預估約 273%(3 倍)。
· RTX 5050 Mobile:獨立顯卡,Time Spy 約 10,400 分,支援 DLSS 4(3 幀)。原始性能為 87%,插幀後預估約 261%(3 倍)。
· RTX 4050 Mobile:獨立顯卡,Time Spy 約 8,714 分,支援 DLSS 3(1 幀)。原始性能為 73%,插幀後預估約 131%。

---

三、內建顯示晶片(iGPU)

· Intel Arc B390:內顯,Time Spy 取中位數約 7,200 分(範圍 6,679~7,910),支援 XeSS 3(生成 3 個補充幀)。原始性能為 Xbox X 的 60%,插幀後預估約 180%(3 倍)。
· Intel Arc B370:內顯,Time Spy 約 5,933 分,支援 XeSS 3(3 幀)。原始性能為 49%,插幀後預估約 147%(3 倍)。
· Radeon 890M:內顯,Time Spy 取中位數約 3,800 分(範圍 3,500~4,221),支援 FSR 3(生成 1 個補充幀)。原始性能為 32%,插幀後預估約 58%(1.8 倍)。
· Radeon 880M:內顯,Time Spy 約 3,450 分,支援 FSR 3(1 幀)。原始性能為 29%,插幀後預估約 52%。
· Radeon 780M:內顯,Time Spy 取中位數約 2,800 分(範圍 2,600~3,000),支援 FSR 3(1 幀)。原始性能為 23%,插幀後預估約 41%。

---

四、計算假設說明

· 插幀倍率採用保守實測值:DLSS 4 與 XeSS 3(生成 3 個補充幀)取 3 倍原始幀率;DLSS 3 與 FSR 3(生成 1 個補充幀)取 1.8 倍原始幀率(實測提升約 70~100%)。
· 百分比均以 Xbox Series X 原始性能為 100% 基準,插幀後數值僅反映幀率提升,不考量延遲與畫質損失。

---

五、關鍵觀察

· 原始性能排序(由高至低):RTX 5070 > RTX 4070 ≈ Xbox X > RTX 4060 ≈ RTX 5060 ≈ RTX 5050 > RTX 4050 > Arc B390 > Arc B370 > Radeon 890M > Xbox S > Radeon 880M > Radeon 780M。
· 插幀後性能大洗牌:RTX 50 系列(5060/5050)憑藉 DLSS 4 可達 260~273%,反超不支援插幀的主機;Intel Arc B390 藉 XeSS 3 躍升至 180%,逼近 RTX 4070 插幀後表現;AMD 內顯即使插幀後仍僅約 40~60%,與獨顯差距明顯。

---

六、選購總結(純文字)

· 追求最高幀率且遊戲支援 DLSS 4:優先考慮 RTX 5060 或 5050 Mobile(插幀後超越更高階原生顯卡)。
· 不想依賴插幀、要原生 4K 遊戲:直上 RTX 5070 Mobile(原始已超越 Xbox X)。
· 輕薄筆電也想玩 3A 大作:選擇 Intel Arc B390 或 B370 內顯(XeSS 3 後幀率翻倍)。
· 預算有限或只玩輕度遊戲:AMD 780M/880M/890M 內顯足以應付。
· 最簡單省心的次世代主機體驗:Xbox Series X 原生穩定,無需設定煩惱;Xbox Series S 則適合預算或副螢幕需求。

---
作者: usei    時間: 5 天前 15:59

建議用外接 mon
玩 game 唔想睇個咁細的 mon
作者: hkmand001    時間: 5 天前 17:04

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-18 17:10 編輯
幫朋友睇機
仲要包埋教朋友教仔?
垃圾都係你自己話嘅
你慢慢望返我除咗copy你之外有無寫過啦
係咪其他 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-18 13:12


~~~~~~~~
    無你呢啲口頭信仰[而身體很誠實]
退夠十萬步
如果唔係機革你就唔滿意嘅
~~~~~~~~

完全唔明白你點解可以睇到咁。

我推薦嘅機架蒼龍我自己都買咗。
推薦嘅14.6,我自己都買咗。
只不過唔係小米,係榮耀
但依然都係3:2屏幕係相同的

哪裡有昆過你哋???

至於話16同14.6
我已經講過好多次。
佢哋個相差其實好細。
你即係除非將兩個搭起嚟比較
咁個分別就好大呀。
如果你單純自己平常用。分別唔大。特別係買得3:2嘅。根本就唔會打算重點打機嘅。

打得機就自然上蒼龍5070ti
係一個非常之合理嘅嘢安排

我最唔明白嘅就係點解要推薦啲50505060。甚至4050。
呢類咁嘅嘢彈開啦。
要打機佢又做唔上去。
價錢又唔係平好多。

一係就一,一係就二。
一係就兩個都買。

我而家就做咗兩個都買嘅決定。
仲有一樣嘢就話講鍵盤。
老友啊。打得機就冇可能用筆記本keyboard架啦
啲人用筆記本keyboard打機架?
手放上去好熱的。

外插一個鍵盤滑鼠唔難掛
外插一個大屏幕。大電視唔難掛
作者: normalyan    時間: 5 天前 17:12

我執行嘅時候,
蒼龍9200人仔2月已經搞定
榮耀5月7000人仔+1000延保意外保搞定

而家已經加曬價。 ...
hkmand001 發表於 2026-6-18 12:06

好離譜, 啲嘢越賣越貴, 618都貴到唔想買

睇下雙11執唔執到部平價5060
作者: hkmand001    時間: 5 天前 17:28

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-18 17:32 編輯
好離譜, 啲嘢越賣越貴, 618都貴到唔想買

睇下雙11執唔執到部平價5060
normalyan 發表於 2026-6-18 17:12


佢慢慢將啲平嘅型號停產。
你到時候直情買都買唔到。
就睇機械革命就已經知道。佢已經將蒼龍16X Pro下架咗。
而家5070 ti就只有ultra
佢係逼你俾多錢。
當然,外面仲有存貨喺度。

呢個時候應該狠下心腸
直接買蒼龍16X Pro.
只要靠國家補貼。再加上退稅。
11240人仔*1.17=13150.8港元
雖然比之前貴咗。
但係起碼你鎖定咗。

6000顯卡要等到2027年10月
中間呢段時間,任佢叫價噶。

5080同5090就唔好出手。
其實我唔明白用佢哋嗰兩個係咩理由。如果你話輕薄本,我都仲可以理解。因為1.5Kg輕薄本本身會自斬一刀。所以就算5080,其實都唔會差全力5070ti幾多

遊戲本嘅話真係唔好買5080 5090
用得呢個策略嘅一定係打機嘅。
直接上卡。
千萬唔好用筆記本做。
作者: ckyuen2    時間: 5 天前 17:42

不斷放大16同14.6尺寸的差距
我自己有14.6同16
你要比我就廢事二個疊起來拍照
直接用Ai比較

咁叫差好多? ...
hkmand001 發表於 2026-6-18 08:09



就算睇數字,寬度都唔差得多?
17%面積都唔多?笑死。

機革真係對得住價錢
但DoA真係不敢恭維囉
去咸魚買無咁嬲
真係total loss 都有限

你建議嘅幾部機都係成個package唔啱樓主
性能一係嚴重不足一係嚴重過剩
仲一定貴咗
保養又要走返去
點會唔係仇人機呢?
唔係部機嘅問題
係唔適合嘅問題

開口埋口都講垃圾x N 次果個
明明係你自己
仲好意思話教人
真係以為你不尷尬,尷尬的就是別人
作者: ckyuen2    時間: 5 天前 17:53

~~~~~~~~
    無你呢啲口頭信仰[而身體很誠實]
退夠十萬步
如果唔係機革你就唔滿意嘅
~~~~~ ...
hkmand001 發表於 2026-6-18 17:04



係囉,吹完機革,又老屈人話機革係垃圾
跟住自己都買咗第個牌子
又連續兩次買機都要返去翻修
呢啲客觀事實我唔再加主觀意見啦

樓上有ching建議外接mon 都好嘅
真係無咁壞眼
拎出去又唔使帶
夠膽死內置mon行45% ntsc都係拎出去先覺
直頭易買好多

想上外置4K mon行原生就真係5070ti 起跳
不過咁想叫人幫朋友教仔
係咪要教埋樓主朋友掟個仔去打電競唔好嘥咗部機呢

如果係否定的話
真係唔好要樓主朋友嘥無謂錢咁衰囉
作者: hkmand001    時間: 5 天前 18:13

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-18 18:14 編輯
就算睇數字,寬度都唔差得多?
17%面積都唔多?笑死。

機革真係對得住價錢
但DoA真係不敢恭維囉
去咸魚 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-18 17:42


推薦埋啲5050喺度同我講5070ti性能過剩。你搞笑。
邊個打機會性能過剩嘅??
只有性能不足

如果你打機係可以性能過剩嘅。
我肯定你358H一定搞掂。
因為你打嗰啲根本就唔係需要性能嘅機。

你呢個咁嘅仇人機。推過去省一二千。等人哋一兩年就要換???

加咗價,咁又點啊。
全個世界都加咗價,
你5050都加咗價。
你唔好買啊。

講到好似淨係得我5070ti係加咗價

即係越講越離譜。
作者: hkmand001    時間: 5 天前 18:18

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-18 18:19 編輯
係囉,吹完機革,又老屈人話機革係垃圾
跟住自己都買咗第個牌子
又連續兩次買機都要返去翻修
呢啲客觀事 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-18 17:53



    真係插死你啊。
我兩部機都有啊,你使唔使我拍照俾你睇呀?

如果我拍照俾你睇。
我就會去版主度告你抹黑我。

你以為我淨係得榮耀358H啊?
你以為我淨係得機械革命5070ti啊?
你唔好搞笑啦。
5090桌面都有啊。
作者: ckyuen2    時間: 5 天前 18:21

真係插死你啊。
我兩部機都有啊,你使唔使我拍照俾你睇呀?

如果我拍照俾你睇。
我就會去版主度告 ...
hkmand001 發表於 2026-6-18 18:18



你推B390本身就性能差
又少game 可以插幀
仲好意思話rtx5050真係為嘈而嘈囉
5050 插完幀勁過xbox x 點會打唔到機先得

部部都起晒價
舊價又使鬼睇

你有兩部機
有一部壞都仲有一部用
人哋朋友點會有兩部
作者: hkmand001    時間: 5 天前 18:26

你推B390本身就性能差
又少game 可以插幀
仲好意思話rtx5050真係為嘈而嘈囉
5050 插完幀勁過xbox x 點會 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-18 18:21



    [attach]2530222[/attach][attach]2530223[/attach]

要輕就358H。
要打機就5070 ti

我諗我表達得好清楚噶啦,
作者: hkmand001    時間: 5 天前 18:28

你5050咪一樣加咗價。
你預期加價去買一個廢物。
倒不如直接一步上天。5070ti
又唔係差得幾遠。
你用個5050。
到時打機打到一半唔夠打。係咪你負責先?
作者: ckyuen2    時間: 5 天前 18:39

你5050咪一樣加咗價。
你預期加價去買一個廢物。
倒不如直接一步上天。5070ti
又唔係差得幾遠。
你用個5050 ...
hkmand001 發表於 2026-6-18 18:28


咪話部部都加咗舊價使鬼睇
得你自己留戀舊價咋

你自己都想推B390俾人呀
5050+dlss勁咁多
都話係廢物?
我都費事諗點去形容你
作者: ckyuen2    時間: 5 天前 18:49

我都話780m 照打到機
其實gtx1650m 都有
特效自己郁啫

講打唔到
arc就真係可能炒game啦
5050同5070ti 咪又係同一代
係打唔到嘅就一齊打唔到
一係等壞機
作者: hkmand001    時間: 5 天前 18:54

咪話部部都加咗舊價使鬼睇
得你自己留戀舊價咋

你自己都想推B390俾人呀
5050+dlss勁咁多
都話係廢物?
...
ckyuen2 發表於 2026-6-18 18:39


咁5070ti?,你又唔計?
淨係得5050有?
🌚🌚
358H係俾啲要輕嘅人用嘅。
有人唔需要打機咁勁嘅。
只需要輕。帶得出街。


其實作為一個家長,我唔明白點解要買咁勁俾佢。但如果真係買話一定直上5070 ti.

所以當我知道佢介意358H。
我就已經知道,
直接蒼龍16xPro搞掂。
作者: hkmand001    時間: 5 天前 18:58

我都話780m 照打到機
其實gtx1650m 都有
特效自己郁啫

講打唔到
arc就真係可能炒game啦
5050同5070ti 咪又 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-18 18:49



    5050同5070 ti嘅距離你唔知有幾遠啊。

應該調轉頭
如果筆記本5070 ti都搞唔掂。
就只有桌面5090
因為筆記本5090=9070xt 桌面性能

正常人用5070 ti筆記本就已經搞掂曬所有需求。搞唔掂嘅就肯定係大型嘅遊戲。咁你就唔好用筆記本玩啦,作死。
作者: hkmand001    時間: 5 天前 19:01

我個設計不嬲都好直接。
有一部358比我帶出去
順便可以做啲輕量工作。

有部5070 ti 可以俾我打下啲遊戲。
真係唔得嗰陣。
我就搬出我部5090桌面搞

例如搞咩咧,運算。AI製圖。
平時我通常用手機都搞掂。
眼就得兩只。時間冇咁多嘅。
近排睇片都算啦。
睇哂劇先算數。

所以其實我屋企裡邊有好多電子產品。區區兩部筆記本。只不過我閒置嘅產品之一。
作者: ckyuen2    時間: 4 天前 06:55

本帖最後由 ckyuen2 於 2026-6-19 07:05 編輯
5050同5070 ti嘅距離你唔知有幾遠啊。

應該調轉頭
如果筆記本5070 ti都搞唔掂。
就只有桌面5090
...
hkmand001 發表於 2026-6-18 18:58


又loop
係時候總結

由頭到尾你都係想質人要你買接近你自己買過嘅機
想騎劫個post
唔係想建議樓主朋友適合嘅機

B390仲弱雞過你口中嘅廢物5050仲差一大截
毫無標準可言
輕又搞到個keyboard
結論係膠都廢事俾

Mobile 5050/5060/5070都係同一個tier
同一代8GB
所以5050係一個sweet spot
當然睇現貨價加少少上第款係ok

我都話780m/1650m打到機
特效自己郁啫
你自己對平嘢無經驗
吓吓無腦max+RT
自然唔識俾咩意見

5070ti 上12gb係另一個sweet spot
但人哋唔係話要打4k game 使鬼5070ti咁勁
尤其新game自然有dlss 4
咁overspec 梗係「搞掂要求」嘅
即係吓吓叫人買pro max 2TB實夠用喎
但無實際需要又貴一大截
就係夾硬要人俾智商稅
嘥多一大舊錢
邊會有參考意義

樓主都潛咗水
有咩簡短啲
作者: hkmand001    時間: 4 天前 10:43

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-19 10:51 編輯
又loop
係時候總結

由頭到尾你都係想質人要你買接近你自己買過嘅機
想騎劫個post
唔係想建議樓主朋友適 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-19 06:55


🌚🌚推一個又重又廢的5050。我就真係膠都廢事俾你啦

盲都睇到我推薦的二個方向
1。最主要輕的358H,鎖死1Kg,適合帶出去,可玩普通遊戲
2。直接上5070ti 重量不限但最重要平,保修又好的

而你一直不斷重申5050有幾威風
又叫人買行貨

教一個人用差不多的錢
獲得5050甚至更低4050大品牌
重申性能比358H勁就得
重申5070ti性能過剩

不愧是你。仇人機推薦之王
無所謂,反正又唔係我用
5050垃圾係需要人去清存貨的
咩話?比358H勁?
我358H 1kg 。你2Kg都來啦,
比較過屁咩

✏358H就係比人帶出去的
從一開始就係一個目標。
輕身!低需求。但358H已經可以滿足大部分人
只有最後個一部分真係要打勁野
就只可以直接上5070ti

本來定位就係。一個東。一個西
各自定位明確

推薦埋啲5050。不倫不類嘅。
又唔係輕過人,
但係又唔係勁過人。
用兩年遊戲需求就搞唔定嘅。
我做唔出啦🌚🌚
作者: ckyuen2    時間: 4 天前 11:22

本帖最後由 ckyuen2 於 2026-6-19 11:24 編輯
🌚🌚推一個又重又廢的5050。我就真係膠都廢事俾你啦

盲都睇到我推薦的二個方向
1。最主要輕的358H,鎖死 ...
hkmand001 發表於 2026-6-19 10:43


即係無補充啦。結案。

14.6同16法都分唔到分別
咁80fps同144fps你又分到咩
5050同5070ti分別大約就係咁細
手動郁吓啲用唔著嘅特效都差唔多追得返

推完性能差又唔係平嘅B390
可能出嚟得30-40fps仲要炒game
games可能過三四年唔支援舊intel核顯
而家14代核顯都有啲game明明夠性能都唔俾行
仲咁厚面皮話5050係廢物?
呢樣真係你先做得出

5050定位就係入門獨顯
亦係樓主本身想睇嘅range
非常非常明確
同你推嘅比較
就真係一個東一個西
仲要貴一截同唔係港行

俾咁荒謬嘅建議
擺落樓主要求度,意義響邊?
咪就係仇人機囉,無講錯
作者: hkmand001    時間: 4 天前 12:05

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-19 12:13 編輯
即係無補充啦。結案。

14.6同16法都分唔到分別
咁80fps同144fps你又分到咩
5050同5070ti分別大約就係咁 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-19 11:22



    冇需要補充,
清者自清。買垃圾嘅,
依然係買垃圾。
堅持要行貨嘅,咪繼續買行貨咯。

反正又唔係我啲錢。🌚🌚
我揸住個5070ti,真係爽。
5050翻去垃圾桶啦
要我推薦啲垃圾嘢,我做唔出啊。
真係不好意思。
我淨係會推薦一啲最有性價比。

1w買5050行貨,利害
唔要13000國行5070ti
非常好
不愧係水魚塘🤙🤙🤙
作者: abyss    時間: 4 天前 12:23

權威即係權威永遠覺得自己啱晒有你講冇人講,呢度係討論區唔係辯論區,咁鐘意國行5070ti你咪自己買飽佢囉,有錢買多十部擺下嘛

只係有感而發所以權威千祈唔好回我因為我係唔會同你「辯論」
作者: hkmand001    時間: 4 天前 12:28

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-19 12:34 編輯
權威即係權威永遠覺得自己啱晒有你講冇人講,呢度係討論區唔係辯論區,咁鐘意國行5070ti你咪自己買飽佢囉, ...
abyss 發表於 2026-6-19 12:23


我使乜同你拗啫。
傻人做傻事,
好心提下你哋唔理就算。
以後我就管好自己咪得咯。
下次費鬼事同你哋拗。

我已經理解到,喺呢個香港度。
水魚永遠係存在。
不能夠阻止任何水魚產生。
冇辦法啦
一山還有一山低。
果然係不變嘅定律。


水魚糖,哎,你地慢慢餵飽佢。
我慢慢去國行爽啦,拜拜。
👍👍👍

以後我只會講我自己用啲咩。
我唔會再勸任何人做啲咩。
咁我已經理解到,
喺呢個地方。
勸人哋變咗做自以為是。
咁都冇乜所謂。
反正香港人就係咁噶啦。
機會係留俾有准備嘅人。
自以為是嘅,
就要慢慢自己花大錢享受咯。

以後睬你都傻啊,
由你死係香港精神。
作者: abyss    時間: 4 天前 12:58

人地想食麵就係咁拎啲飯嚟叫人食都痴蝦殼
作者: ckyuen2    時間: 4 天前 23:03

冇需要補充,
清者自清。買垃圾嘅,
依然係買垃圾。
堅持要行貨嘅,咪繼續買行貨咯。

反正又唔係我 ...
hkmand001 發表於 2026-6-19 12:05



1W買5050?
唔睇字又唔知行貨價
難怪只能亂搬龍門死撐
好心?
好心做壞事幫到人咩?

其他?都費事踩多腳
作者: hkmand001    時間: 4 天前 23:25

1W買5050?
唔睇字又唔知行貨價
難怪只能亂搬龍門死撐
好心?
好心做壞事幫到人咩?

其他?都 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-19 23:03


自己睇下個價錢先。
我講出呢個價錢,我去咗price。
又去咗查行貨5050
google
快去查清楚。
放大你只眼。
唔好淨係識得攞個嘴嚟抹黑人哋。
作者: hkmand001    時間: 4 天前 23:31

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-19 23:33 編輯

對住你呢種人呢,老老實實話
只會識得抹黑別人哋。
完全唔講事實嘅。
本來都唔想回應啊。
不過見到啲咁離譜嘅抹黑冇辦法

一開頭就抹黑我冇兩部機推薦。
到我澄清我有358。
話我唔係買小米推薦人地1kg
到我澄清聯想都有1 KG.
擋唔住啦。5050比358H勁
到我搬出機械革命5070 ti.
就話人哋機械革命係二線廠維修唔好。
到我搬出維修冇問題。
非常方便。
就話5070 ti係性能過剩

你份人借口多多。
為咗要令到人揀仇人機。
即係無所不用其極。

我冇乜所謂噶,清者自清。
反正香港嘅精神就係由你死

我唔打算再勸任何人。
但抹黑我,我一定會澄清。
做埋啲咁嘅嘢為咗拗贏。

最後竟然說我勸人走國行5070ti係自以為是。

啱啊,我最錯嘅一樣嘢。
就係面前有一堆糞便
竟然勸人哋唔好去食。真係大錯特錯。我應該由你們去食。🌚🌚

一萬蚊去買5050呢一種咁嘅行貨享受。 我受唔住啦。
我都係乖乖5070 ti國行算
作者: ckyuen2    時間: 4 天前 23:42

對住你呢種人呢,老老實實話
只會識得抹黑別人哋。
完全唔講事實嘅。
本來都唔想回應啊。
不過見到啲咁離譜 ...
hkmand001 發表於 2026-6-19 23:31



https://www.hkepc.com/forum/redi ... 49&pid=43006313
咪話咗hxtvmall機革5050m 16吋賣8999囉
Price都check埋啦
邊個離譜邊個抺黑呀

我唔會話你唔講事實
實際上你本身就唔知事實

抺黑港行嚟質人買国行
仲一要貴咗咁多
體驗又唔會好咗
好心 就唔好loop完又loop啦
作者: hkmand001    時間: 4 天前 23:43

好心勸反而變咗做自以為是。

你以為我打一個字就可以令到你買嗰部機咩?


真係搞笑。
你死唔死關我鬼事咩?
我只係見到前面有個坑。提醒一下係個坑。不過有啲黑心人。依舊話冇問題。打咗8個板。話自以為是。

我悟道啦,
佛語有一句(勿使惹塵埃)
啱我係唔應該去理會人地
我唔應該講俾你聽嗰度係一個坑。

因為當你遇上咗我呢班人。當呢一班人抹黑我的時候,當你相信的時候

呢個就係你嘅命運。
我點解要將塵埃背喺自己個身度?真係多餘。

拜拜啦,各位。要撥黑水油由你撥飽佢。
作者: ckyuen2    時間: 4 天前 23:49

好心勸反而變咗做自以為是。

你以為我打一個字就可以令到你買嗰部機咩?


真係搞笑。
你死唔死關我 ...
hkmand001 發表於 2026-6-19 23:43


真係信佛就積吓口德啦

而最搞笑果part其實係
Ching們見到個坑肯定同你見嘅唔同
不過自己參透啦
作者: hkmand001    時間: 3 天前 01:29

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-20 01:32 編輯
真係信佛就積吓口德啦

而最搞笑果part其實係
Ching們見到個坑肯定同你見嘅唔同
不過自己參透啦 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-19 23:49


自己做过啲咩自己知。
呢度咁多个留言。每一个都系证据。
咁中意抹黑人哋。你咪黑咯。
你赢咗啲咩?推人用仇人机好好玩?
俾你坑到嘅系抵死嘅。
就唔值得可怜。

5050,查咗价钱未啊?
六千蚊啦。8000定1万啊?
系咪搬一个16+1定系16+512
老核心配5050行貨
同我一个9950hx 32+1 5070 ti 13000 比價錢?

专门做埋啲搞笑幼稚嘅嘢。
作者: ckyuen2    時間: 3 天前 07:36

本帖最後由 ckyuen2 於 2026-6-20 07:43 編輯
自己做过啲咩自己知。
呢度咁多个留言。每一个都系证据。
咁中意抹黑人哋。你咪黑咯。
你赢咗啲咩?推人 ...
hkmand001 發表於 2026-6-20 01:29


價錢查咗,俾埋link你
每一個都係証據
你又睇唔到/扮睇唔到
睇完先跟內容覆啦

而人哋樓主朋友係要部機俾個仔打機
覺得跑分鬥spec=打機
長文話走又唔走
呢啲就係幼稚啦
我知自己係俾建議樓主
但睇嚟有人唔知自己做緊乜
都唔知點解你仲未發覺啲回力鏢吓吓打返自己
作者: hkmand001    時間: 3 天前 10:45

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-20 12:18 編輯
價錢查咗,俾埋link你
每一個都係証據
你又睇唔到/扮睇唔到
睇完先跟內容覆啦

而人哋樓主朋友係要部機俾 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-20 07:36


[attach]2530347[/attach]
[attach]2530348[/attach]
[attach]2530349[/attach]

你千祈唔好回应。
竟然用極光AuroraX 16" i5-14450HX RTX 5050 16GB+512GB  
8999

去同苍龙16xpro 9950hx 5070ti 32+1
13000比較

為左拗赢。推咗啲咩垃圾出嚟。
上面嗰三幅图已经搞掂啦。
你个512我就算数啦。
512唔計你,當讓賽

推个咁嘅仇人机出嚟。真系恭喜晒。
信你嘅,更加恭喜。
極光糸列
係机械革命里边最容易出事嘅系列。

😃
所谓清者自清。用垃圾老古董。
去同完全差距极远,
cpu gpu 二個性能差距50%-100%
嘅去比较價錢
价钱竟然系只相差4000
扣一條16 已經只差3300
不愧系仇人机啊。为咗省个3300哈哈哈

蒼龍16xpro 的散熱模具係S級
大品牌都無e個水平
只有幾個貴到爆的可以打得過
垃圾極光,彈開啦

[attach]2530356[/attach][attach]2530357[/attach]


最後。一個無買極光16的推薦人地用極光16老古董仇人機

同我買左蒼龍16xpro 同榮耀magicbook pro  14 2026去推薦358H同蒼龍,自己買自己用,以身為例

兩個信譽一目了然
作者: ckyuen2    時間: 3 天前 16:23

本帖最後由 ckyuen2 於 2026-6-20 16:24 編輯
你千祈唔好回应。
竟然用極光AuroraX 16" i5-14450HX RTX 5050 16GB+512GB  
8999

去同苍龙16xpro 9 ...
hkmand001 發表於 2026-6-20 10:45



提返其實樓主本身拎果兩部都係六千幾七千幾貨式
有乜理由夾硬整部得個輕字
又貴啲又弱雞一大截嘅
另外一部overspec得嚟搞完一輪都仲要俾多大半倍,成幾千蚊智商稅
壞咗仲大劑
完全唔係樓主要嘅嘢
咁都仲可以自我感覺良好
我諗起丁蟹

有正常閱讀理解能力應該知道我擺明唔係推部8999機革
而用得熟price正常亦應該見到
大牌子9000樓下rtx 5050都仲有acer/asus/lenovo
有款直頭price網購唔使八千已經有
並有貨
雖然個mon比較可疑
lenovo果款近九千但應該得100% sRGB mon 唔使擔心呢樣
hp就唔知真定假價
MSI似係假

港行1W 買到嘅其實係即刻跛rtx5060m 32/1T
https://shop.pegasus.hk/categori ... 9YGBwUluVKSS80VVf6D
呢部係直頭寫現貨
不過多嚟都係心理作用
同埋保值啲咁囉

又退唔知幾多萬步
牌子唔係問題又懶醒追R9
都可以夾硬諗呢啲
8449都有5060m/1tb
https://www.yohohongkong.com/zh- ... F%E8%A1%8C%E8%B2%A8
yoho真係無果啲係直頭話缺貨
所以訂購假設係有
問題反而係解像度高咗
隻game大食就要多啲手動調整

不過打4k就話一闊三大啫
樓主列兩部都係普通打吓1080p/1200p嚟講
14代cpu/16gb ram完全夠力帶rtx 5050m
再換勁啲都係多1-3fps又硬食智商稅咩

學似你咁極端
「我買咗」部二手780M得16gb ram 仲要共享
咪又打得到機
仲要仲用得,未壞!
不過我唔會因為自己有部咁嘅機而建議大家買類似款
起碼新機而家真係唔抵
我就唔會因為「我買咗」
而自我感覺良好到推啲完全唔啱用嘅仇人機俾人咁衰

---

cpu/gpu配搭嚟講
google ai mode 就咁講:

如果你的筆電螢幕解析度是 1920x1200 (WUXGA / 16:10 解析度),這對 RTX 5050 來說是非常完美的黃金解析度! [1]
雖然它比標準的 1080p 多了約 11% 的像素(垂直畫面上多了 120 條線),但整體的效能表現和瓶頸狀況與 1080p 幾乎一模一樣。在此解析度下,CPU 和記憶體依然完全不會有瓶頸,而顯卡也處於最能發揮實力的舒適圈。 [2, 3]
1920x1200 畫質與 DLSS 設定指南
在 16:10 解析度下,搭配 DLSS 4/5 技術,你可以預期以下表現: [4, 5]

* 電競與輕度遊戲(如:League of Legends, Valorant, APEX, CS2):
    * 設定: 2K/1200p 原生解析度 + 特效全開(High/Ultra)。
    * 表現: 完全不需要開 DLSS,RTX 5050 就能輕鬆跑出 100 到 144+ FPS 以上,完美填滿高更新率電競螢幕。 [6, 7, 8]
*
* 現代 3A 大作(如:黑神話:悟空、賽博朋克 2077、Forza Horizon 6):
    * 設定: 1920x1200 解析度 + 畫質設為 中(Medium)至 高(High)。
    * DLSS 開啟策略: 建議開啟 DLSS「品質(Quality)」 模式。此時系統會以大約 800p 進行內部渲染,再透過 AI 放大到 1200p,畫面依然清晰銳利。
    * 必開補幀: 強烈建議同步開啟**「幀生成(Frame Generation)」**。在 1200p 下,這能讓你的平均幀數穩定維持在 60 到 80+ FPS 的流暢水準。 [2, 6, 7, 9]
*
避坑提醒:8GB 顯示記憶體 (VRAM) 的底線 [9]
RTX 5050 配備的是 8GB VRAM。在 1920x1200 解析度下,8GB 算是剛剛好夠用,但有兩個設定請絕對不要碰,否則會瞬間塞爆顯存導致畫面卡頓(Stuttering): [7, 9]

1. 不要開「光線追蹤(Ray Tracing)」:這項技術非常吃顯存與核心效能,對 5050 負擔太重。
2. 「紋理品質(Texture/貼圖)」最高開到「高(High)」即可:千萬不要無腦拉到「極高(Ultra)」,1200p 下的中/高紋理在視覺上已經非常細緻。 [2, 7, 10]
總結來說,1920x1200 避開了 2K 解析度帶來的巨大硬體壓力,只要善用 DLSS,這台筆電能讓你非常舒服地玩遍各類遊戲。 [9]
你需要我幫你查詢特定 3A 遊戲在 1920x1200 解析度下的最佳畫面優化設定參數嗎?歡迎提供遊戲名稱!

[1] https://laptopmedia.com
[2] https://www.youtube.com
[3] https://www.cclonline.com
[4] https://www.reddit.com
[5] https://community.secondlife.com
[6] https://www.reddit.com
[7] https://www.reddit.com
[8] https://www.bestbuy.com
[9] https://www.youtube.com
[10] https://box.co.uk
作者: ckyuen2    時間: 3 天前 16:30

本帖最後由 ckyuen2 於 2026-6-20 16:32 編輯

回覆 68# hkmand001


話說你第一幅圖真係好有用呀
幫我證明埋55#啲數據
係囉
80-95fps vs 144fps之嘛[個mon 限制]
數字懶係勁
mon大細就易分啫
過咗60fps 得幾多人分得到吖
X Box X 同PS5 好多games 都係60FPS 啫
人哋直頭係遊戲機嚟
作者: hkmand001    時間: 3 天前 16:32

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-20 16:48 編輯
提返其實樓主本身拎果兩部都係六千幾七千幾貨式
有乜理由夾硬整部得個輕字
又貴啲又弱雞一大截嘅
另外一 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-20 16:23



    好心你就唔好推埋啲。16+512。老古董出嚟害人啦。

打機同我講性能過剩??
咁容易性能過剩。
358H搞掂啦。
使鬼用5050。
更加唔使講5070ti

價錢上比較
9000。16+512
13000 32+1
一條16已經750。512已經300
即係話多三千蚊。
cpu +gpu 二個性能差距50-100%
散熱模塊整個S級
大型品牌都只有幾個可以打贏。
港貨1萬八。
國行1萬三。

寫一堆AI文出嚟比較。
一啲營養都冇。
廢話少講。
明眼人都見到呢個16+512老古董8999係仇人機。
你唔認唔緊要。扮曬傻唔緊要。
天知地知,你知我知。


打機推薦人推出呢部。
真係出咗嘅,我真係叫抵死。
真係唔抵可憐。

我推薦人用,因為自己覺得好用。
我更加係進行過維修主板
係筆記本世界
維修主板係最大型嘅維修。
我連維修主板都做過
已經完全核實出佢個品牌國行維修冇問題先推薦人用

榮耀嘅我都換過新機。
我亦都試過榮耀品牌維修點樣
試過佢嘅重量。有咩缺點我知道。
有咩優點我知道。

呢種先係推薦人哋用嘅最負責任表現。

隨便推個老古董出嚟貪平。
自己都冇用過。
極唔負責任。

極光糸列。
係機械革命壞好多嘅一個糸列
機械革命唔係全部唔可以買。
而係有很多糸列都係坑貨。
這種推薦係要深入研究過。先會知道有咩係坑,有咩偷工減料。
並唔係隨便硬件上比較就算數。

就好比如機械革命蛟龍。蒼龍
兩個硬件基本係一致嘅。
佢哋嘅維修比例係差極遠。
蒼龍我抽中大獎。外面啲人都好驚訝,維修嘅師傅都好驚訝。按正常嚟講,冇咁容易壞。
我竟然一下就壞咗主板。

但正因為咁我連換主板我都做過。一間公司好唔好,我點會唔知。
所以我推薦機械革命係負責任嘅。
我推薦蒼龍係負責任
我推薦榮耀係負責任

因為我全部都有做過維修。全部都有換過。全部都知道佢有咩缺點優點。
作者: ckyuen2    時間: 3 天前 16:47

好心你就唔好推埋啲。16+512。老古董出嚟害人啦。

打機同我講性能過剩??
咁容易性能過剩。
358H ...
hkmand001 發表於 2026-6-20 16:32



5050同5070ti同一代
話係古董笑死人咩
你唔識唔緊要
查吓得唔得?

而家係推薦俾樓主俾朋友個仔用
唔係推薦一部無限budget俾大人打嘅機
1#已經有兩部參考
唔係求其問AI推薦「打機」囉
你一早離晒題啦

推啲機明明大家都知完全唔啱樓主
接近成倍智商稅喎
得你扮唔知
早啲接受現實啦
作者: hkmand001    時間: 3 天前 16:49

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-20 16:51 編輯
5050同5070ti同一代
話係古董笑死人咩
你唔識唔緊要
查吓得唔得?

而家係推薦俾樓主俾朋友個仔用
唔係 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-20 16:47


3000蚊cpu gpu差距50~100 %
你仲想拗贏?你推薦的老古董唔係仇人機
隨便你啦。

真係買咗唔抵可憐。
我唔係過嚟要勸任何人去買任何嘢。從昨日開始,我已經唔會再勸任何人。

我而係要恥笑。傻仔咁樣都中招。
好人壞人都分唔出🤙🤙🤙
作者: ckyuen2    時間: 3 天前 16:56

3000蚊cpu gpu差距50~100 %
你仲想拗贏?你推薦的老古董唔係仇人機
隨便你啦。

真係買咗唔抵可 ...
hkmand001 發表於 2026-6-20 16:49


overspec嘅嘢勁幾多又點
打機唔睇mon唔睇fps睇咩
對樓主嘅要求
多出嚟果啲係用嚟跑分嘅智商稅咋
甚至唔係用嚟打機

果然好有丁蟹feel
作者: hkmand001    時間: 3 天前 17:17

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-20 17:46 編輯
overspec嘅嘢勁幾多又點
打機唔睇mon唔睇fps睇咩
對樓主嘅要求
多出嚟果啲係用嚟跑分嘅智商稅咋
...
ckyuen2 發表於 2026-6-20 16:56


你唔好玩啦。極光X16個屏幕。
同我蒼龍16X Pro比較

我個管蒼龍勁你幾班啊。
偷工減料係列仲夠膽同我完整糸列打。
  
哪來的自信?

5070ti 5050無論你點比。
最少50%差距一定有
更唔好講你嗰粒老古董CPU影響

3000元cpu gpu 差距50-100%
邊個揀你嗰個,唔抵可憐啦。


我同你嘈咗咁多版。就是因為我要嚴厲抨擊。嚴厲斥責。有啲不懷好意嘅人推薦買啲仇人機。

樓主唔識我覺得正常。
識仲使鬼出嚟問。
但推薦人哋用嗰個就罪加一等。
[attach]2530385[/attach]
作者: ckyuen2    時間: 3 天前 22:39

5050同5070ti係同一代
唔存在古董問題
呢啲基本事實啫
唔尊重基本事實
係唔尊重你自己
同反映你嘅可信性咋

盲追新咪B390囉
仲弱雞過4050m一截
呢啲笑話不值一提

gpu效能本身超過人眼/個mon嘅極限
可以話係效能過剩
不過見你拎cpu嚟自high
我唔會就咁就話你可憐嘅
你真係唔識
又講兩句啦

i5都夠力推嘅gpu
買i9/r9嚟推
純打機計
虛榮同智商稅嚟啫
砌機區都有教六核/六大核推獨顯
而話cpu效能過剩其實係唔夠精確
好多games根本就寫得差
食唔到更多嘅多核效能
有多嘅係擺響度都無用到
spec係over
但單打機計
效能邊有過剩啫
核心過剩咋
[打機計呀吓]

你自認不懂
呢個好開始嚟
作者: abyss    時間: 前天 00:55

其實條友只係想唱通街曬命自己買咗乜啲咋嘛,成日拎兩部notebook同5090出嚟也文也武好似得佢有咁,無謂同啲自我陶醉嘅人浪費時間
作者: hkmand001    時間: 前天 01:33

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-21 02:10 編輯

上面兩個當睇唔到
3000蚊50-100%性能差別。
麻木死撐支持。。
不愧係hkepc為拗贏而拗交。
冇所謂嘅,又唔係我啲錢。
省3000蚊買垃圾仇人機叫做性能足夠就得。真係笑死人。

上面嗰位abyss冇錯啊,
就係你啊。
我講我有啲咩關你鬼事咩。
怎麼出來插嘴啊?
企圖煽風點火啊哈哈哈,做傻野

呢度啲質素就係咁低噶啦。
同佢拗緊係咪仇人機?
突然走出嚟講埋啲無聊嘢。
慢慢玩飽佢啦
樓主你自己睇啦。
如果你決定要省3000,
我都冇乜所謂。
反正又唔係我用。

我老早9200蚊。
抱住個蒼龍16X Pro.5070ti
而家最平都要13000蚊。
要信一個已擁有嘅人。
淨係信一個齋吹嘅。
命運就係由你自己決定。
邊個都改變唔到。

話自己有咩。知道咩需要。咩唔需要,推薦用啲咩
就叫做自以為是。叫自我陶醉

咁乜都冇嘅。齋吹水嗰啲叫咩??
抽水怪咯。🌚🌚
冇料扮有料。
明明自己唔掂但又扮到好掂嘅人
睇到都覺得好笑。
你識條鐵。
無飲過奶去評論一個奶好唔好
果然係🧱磚家
hkepc質素真係每況愈下。
劣幣驅逐良幣。笑死人
作者: ckyuen2    時間: 前天 09:01

自己用的話
虛榮又好戰未來都好
諗住保值甚至有賺都好
自己開心就好

但走去推人哋朋友返上去搵地方買,買到仲搞埋退稅/国补,玩幾粒鐘,維修又要返上去兩次,個仔又唔知邊個睇。打機都係求爽啫,一啲都唔爽喎。

明明香港就有機買,仲無咁貴,又夠用,其實有幾不近人情先覺得咁介紹朋友買嘢唔係問題?

而話說部港行機革5050
本身一拎出嚟就係拎嚟鞭屍
俾機革迷睇嘅啫
費事copy返但上少少督link睇就有
仲貴過大牌子買乜鬼
唔使大牌子嘅
又有其他港行5060仲平
所以點踩部嘢其實我都無乜理過囉
繼續踩啦gogogo
作者: hkmand001    時間: 前天 09:53

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-21 10:32 編輯
自己用的話
虛榮又好戰未來都好
諗住保值甚至有賺都好
自己開心就好

但走去推人哋朋友返上去搵地方買,買 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-21 09:01


專昆新人唔識貨
作者: hkmand001    時間: 前天 10:31

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-21 12:01 編輯

反駁一下
1。
🌚🌚講到行貨壞左唔需要去代理維修咁,一來一回,
去2次唔知道個仔點睇你??
行貨國行都需要去維修站,二個一樣要來回。自己打自己臉

2。我講我有5090 5070ti筆記本 358H筆記本
唔係虛榮,而係因為我有高有低,
所以我知道有咩需要,唔需要。
抽水怪咩都無,純吹又點會知道機械革命原來有D糸列係坑貨,原來筆記本唔只比較硬件。
甚至覺得只要鍵盤正就搞定。
無用過又點知道原來手放上去,會非常之熱,根本無可能舒服長時間用
所以我從一開始就話最好外置咩咩
因為我自己都咁做
只有用過的人,先會知道缺點
純吹水無買,識條毛
只比較硬件膚淺行為
無料扮有料,就係咁

3。你選一個偷工減料糸列,故障率排名第一,加上5050。仲要16+512
只同我完整糸列32+1 5070ti差距4000。扣除16+512差距,只差3000。換來的係cpu gpu 50-100%提升,換來的係頂級散熱模塊,屏幕都係勁一班

傻仔都知道咩人仇人機啦掛
明知道只差4000。竟然唔提醒樓主,反而推5050仇人機。話樓主自己都選擇4050?
樓主識得仲駛問???
新人唔識就算,你推薦就落井下石
,無恥至極,專昆新手唔識。
教樓主省4000買一個垃圾翻屋企,用一段時間仔發現老豆買垃圾比自己,真心仇人相見。嘿嘿🤤🤤🤤

上網一找,問下Aⅰ,就知道16+512 5050老古董iu,
係咩水平垃圾。更唔好講故障率極高的極光糸列

樓主本身的二個大品牌4050老古董
全部13000以上
我推薦5070ti國行13000先真正合理安排。睇清楚價錢再講


4。筆記本唔係桌面。打遊戲就算5090筆記本都唔存在所謂性能過剩,只存在性能不足。

5090筆記本=9070xt桌面差不多水平,啊?剛好9070xt我自己都有,真係唔好意思。今日先提醒你

9070xt只係入門級顯卡。
咁就叫功能過剩?笑死

若果5070ti功能過剩。一定唔係玩咩勁遊戲。咁358H絕對搞定。根本用唔上5050

5。我咩都有係吹水?
你需要拍照一巴掌打臉?
我唔介意打到你臉腫。🌚🌚
真係有會怕你?

6。我有5090 9070xt
5070ti筆記本。358H筆記本
有無留意到一個關鍵?
全部都係一個高一個低??
排位之後就係
358H→5070ti→9070xt→5090

因為功能唔同,
邊個都代替唔到邊個
5070ti重,帶唔出去所以要358H
9070xt同5090固定。但5070ti筆記本可以移動。意味著我可以搬來搬去用。唔係用便攜屏就得的。

點解我知道?因為我都用過便攜屏,唔係某些吹水怪,根本無用又點知道缺點
9070xt做唔到Ai,打唔到勁遊戲,所以我買5090

全部都係功能唔一樣,定位唔一樣。

咁叫做虛榮?
9070xt當初4500人仔
5090係套餐32000
5070ti筆記本,9200人仔
358H筆記本,7000+1000延保人仔

加起來先5皮多D,咁叫虛榮?
外面架架車10萬100萬。全部虛榮心作怪 lol🌚🌚🌚
咩話?有唔需要提出來?
我唔講有,你知道我有?真心傻
🌝🌝,網路三唔識七,講就虛榮真係搞笑。

反駁就叫好戰?
咁無證據抹黑我的叫咩?無恥之徒lol

用過的研究過反駁傻觀點=好戰
講自己用過咩的=虛榮


上面二個局外人的觀點真心大開眼界
無用過,就分享推薦人用。無研究過連故障率最高都唔知道。
教人省4000買垃圾。
點解可以咁惡毒?
作者: abyss    時間: 前天 14:47

不愧回力鏢大師毫無自覺全部鬧緊人嘅嘢其實鬧緊自己, 又唔係入戲院睇戲做乜對號入坐我有我講關你屁事
作者: hkmand001    時間: 前天 15:17

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-21 15:38 編輯
不愧回力鏢大師毫無自覺全部鬧緊人嘅嘢其實鬧緊自己, 又唔係入戲院睇戲做乜對號入坐我有我講關你屁事:sleep ...
abyss 發表於 2026-6-21 14:47


出嚟玩煽風點火。
盲撐一個推仇人機嘅。
完全唔睇樓主要啲咩。
以為樓主要係8000蚊。
我多事。推過13000。
[attach]2530464[/attach]

咁鬼串嘴。
殊不知原來樓主嘅4050係13000
我先係真真正正教樓主用萬3蚊買到更加好嘅嘢。

唔睇文章。就自己傻傻去支持嗰位懶醒慳4000蚊勸人買垃圾的

最後冇任何反駁餘地。死撐話回力標。

爬下文咪知邊個回力邊個咯。
查下。樓主個大品牌4050。幾多錢?
👏👏👏優秀

清者自清。我就問心無愧嘅。
用過先會推薦人用。
未飲過奶講乜鬼嘢奶。你有資格咩?你知道咩?你知條毛。

除咗出嚟吹水,煽風點火。做埋啲毫無建設嘅嘢。抽下水。你有乜鬼嘢用啊?
2006年到而家。20年會員都有啦。做咗啲咩出嚟,有目共睹。


最睇唔過眼就係一啲推薦仇人機嘅人。但係更加睇唔過眼嘅就係共犯。玩落井下石煽風點火嘅小人。

一個偽君子。一個係真小人。
咁中意用?咁抵用。
做乜自己唔買部?
連接近水平嘅嘢都冇。

我就買咗先推薦嘅。你地?笑死同出邊啲專家真係有得比。

齋吹水。冇實料。磚🧱家
作者: abyss    時間: 前天 15:52

學你話齋人地買嘢人地用關你屁事咩, 老憑要聽你講跟你買?
你自己咪又係唔聽人講覺得自己啱晒嗰批

下下水蛇春咁長講嚟講去三谷屁仲要唔中point好有建設性?
部5070ti好又點, 部機唔會壞? 壞咗你幫人拎去保養?
你覺得簡單嘅嘢唔代表人地一樣, 以為對住個mon打字唔洗負責任梗係講得輕鬆

你咪繼續自我陶醉響度"幫人"囉, 再見
作者: hkmand001    時間: 前天 15:56

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-21 16:06 編輯
學你話齋人地買嘢人地用關你屁事咩, 老憑要聽你講跟你買?
你自己咪又係唔聽人講覺得自己啱晒嗰批

下下水 ...
abyss 發表於 2026-6-21 15:52


攞出你嘅筆記本出嚟。
放出嚟睇下你咩料到。
係咪冇料扮有料?有冇資格講嘢?

如果冇筆記本嘅,麻煩你行開。
呢個區域係筆記本。

筆記本點樣維修都唔知道。
連筆記本都冇嘅,
更加唔需要討論。雲端仔食蕉
作者: ckyuen2    時間: 前天 21:58

5070ti 其實好有用
拎嚟轉片執片轉片
或者4k打機的話
5070ti+勁cpu其實合理喎
但而家唔係咁用吖嘛

樓主只係介紹朋友買俾個仔打機咋
變咗唔平仲要無啦啦返大陸起碼搞幾個鐘
過咗關口買嘅
香港度就無保障
其實就係咁簡單
平就話啫
又唔係
成部嘢自然變咗正常人應該不作考慮嘅仇人機

樓主掟出嚟果啲就係六七千貨式
就算你搵到唔知咩款賣萬三嚟夾硬死撐
都係得啖笑啫
想當年啲價位就更加無聊
而家買唔到嘅有鬼用咩
作者: ckyuen2    時間: 前天 22:09

專昆新人唔識貨
hkmand001 發表於 2026-6-21 09:53


又係回力鏢系列

點新人返大陸買機
你自己又分唔到打機同跑分
結果又唔係平咗
體驗又唔會好咗
有問題又唔係你跟
要有幾「識貨」先咁水魚呢
作者: hkmand001    時間: 前天 22:11

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-21 22:20 編輯
又係回力鏢系列

點新人返大陸買機
你自己又分唔到打機同跑分
結果又唔係平咗
體驗又唔會好咗
有問題又唔 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-21 22:09


16X Pro R9 9955HX| RTX 5070 Ti|32GB+1T|Windows 11Pro 電競手提電腦 (NB-M16XR9A/LB-PCNB) #2年保養

17500hkd

拼多多12300*1.16=14268

原價13999-1500=12499
13999*0.09=1259.91

12499-1259=11240*1.16=13038

咁叫差距唔大?盲的???
    👀

以前我9200*1.16=10672
貴2300比你講到貴一倍感覺笑死
死雞撐飯蓋。
開口埋口回力標。
而家我逐點反駁,
狠狠打到你面都腫。
你老友已經因為冇筆記本走咗啦。
得翻個齋吹水唔肯認錯嘅一個人。
作者: ckyuen2    時間: 前天 22:41

反駁一下
1。
🌚🌚講到行貨壞左唔需要去代理維修咁,一來一回,
去2次唔知道個仔點睇你??
行貨國行都需要 ...
hkmand001 發表於 2026-6-21 10:31


話說見你仲以為我會有心推機革
又quote 返36#


退夠十萬步
如果唔係機革你就唔滿意嘅
都真係仲有
咁啱見hktXmall 極光X16 - rtx5050m港行都係8999[第間可能再平少少但唔得閒搵]
就算今日618
見jd計返都差唔多八千港紙

但入price度睇
國產大品牌/其他大品牌啲rtx 5050m港行都平過佢[當然果啲要逐部睇有無100% sRGB mon]
呢個情況又點解要買細牌子呢
信仰?懶叻?支持小店心態?


繼續踩啦,我都話呢部係拎嚟踩
作者: ckyuen2    時間: 前天 22:45

本帖最後由 ckyuen2 於 2026-6-21 22:46 編輯
16X Pro R9 9955HX| RTX 5070 Ti|32GB+1T|Windows 11Pro 電競手提電腦 (NB-M16XR9A/LB-PCNB) #2年保養

1 ...
hkmand001 發表於 2026-6-21 22:11



係囉,以前吖嘛
你呢個價賣俾樓主個朋友
我其實覺得勉強ok喎

而家明明識貨係買5050就夠
fps 快過遊戲機
要人水魚買5070ti
13038>8000-9000
慳咩錢?
打咗啲乜?
逐點反駁咗啲乜?
當大家唔識加減數?
作者: hkmand001    時間: 昨天 01:28

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-22 01:43 編輯

上面位仁兄已經傻咗。
你完全唔知道自己回應緊啲咩。
建議你睇翻自己講咗啲咩
已經活在自己世界。
完全睇唔到人哋回復啲咩。

眼中只有什麼8000 10000,
話咩5050夠用

我要重申總結一下
樓主4050大品牌個價錢係1萬3。
上面有位仁兄懶醒
突然幫人省4000。

咁4000喺邊度嚟??
係用一個老古董嘅CPU。
再加上一個5050。
16+512
仲要完全唔調查清楚。推薦咗一個該品牌故障率最高的糸列
左減右減,偷工減料之下。
終於省咗4000

連我推薦都係同一個品牌嘅。
不過我推薦嘅係13000$國行。
5070ti 9950hx 32+1
完全版,為該品牌頂級頭牌糸列
故障率最低
不論CPU定GPU性能都超過50~100 %
散熱模具S級,大品牌只有不足5台可以一戰
屏幕完殺偷工減料糸列
扣除16+512之後,
差價只有3000港元
重點係我推薦嘅我買左用緊
甚至連主板都深圳維修過
已經完全測試出國行維修無問題
而另外一位推薦嘅完全冇買純推薦

我諗去到呢個部分已經唔需要再拗。情況非常之明顯。
作者: ckyuen2    時間: 昨天 07:12

本帖最後由 ckyuen2 於 2026-6-22 07:14 編輯
上面位仁兄已經傻咗。
你完全唔知道自己回應緊啲咩。
建議你睇翻自己講咗啲咩
已經活在自己世界。
完全睇唔 ...
hkmand001 發表於 2026-6-22 01:28



非常之明顯啦
你嘅所謂逐點反駁
咪就係逐點loop囉
「活響自己世界」 又成回力鏢

打機唔係跑分
一早回咗你
當睇唔到繼續loop

cpu夠力推5050
16gb夠力推5050
fps無問題
overspec唔會增加體驗
當睇唔到繼續loop

話咗部機革5050係拎嚟踩
自己搞錯一次兩次都算
copy埋原文出嚟
都係當睇唔到繼續loop

故障率號稱最低
你自己果部又出事
邊個信你呢
作者: ckyuen2    時間: 昨天 07:57

「只計機革」果款翻修率最低
諗諗吓可能都係真啩
咁解讀其實正正就係要stay away from個牌子
作者: hkmand001    時間: 昨天 10:28

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-22 10:30 編輯
非常之明顯啦
你嘅所謂逐點反駁
咪就係逐點loop囉
「活響自己世界」 又成回力鏢

打機 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-22 07:12


數據你可以自己查
極光係列爆得有幾犀利?
大陸全部人都知。
蒼龍係爆得最少嘅。
我去維修嗰陣,師傅都好驚訝。
整個一月尾嘅批次。
就只有我一個中招死主板。

信唔信咪由你自己咯。
反正為拗而拗,冇乜必要同你講。
數據就係一切。
作者: hkmand001    時間: 昨天 10:33

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-22 10:44 編輯

5050同5070 ti
差唔多一樣都可以講出嚟。
係啊,一個50。一個80。
都係差唔多噶。
但係%上面計嘅話。
就已經超過咗50個%效能差距


死雞撐飯蓋。唔識的新手見到5050 →5060→5070→5070ti
中間差咗兩張卡。
都唔會夠膽講話兩張差唔多啦。
真係笑死人。

什麼夠用就得?人哋搵打機。知人哋打咩機?你50就得人哋60 FPS先係正常。你連60都做唔到啊。

推埋啲仇人機俾人哋。
人地測試5050同5070ti係用靚嘅CPU
而你嗰個老古董cpu本來已經大減分
再加上個16+512

內存又唔夠。硬件又唔夠。連空間都唔夠。省埋啲咁嘅錢。仲要再廢埋個散熱。

害人哋爛咗,不停走來走去。
花一萬蚊買個垃圾。
你真係好心腸啊。

明明可以一萬三千蚊買個頂嘅。
偏要自己懶醒去教人省四千買垃圾

你除了夠用之外,
仲有啲咩好講啊?
我就唔會覺得5050係夠用嘅。

而家打嘅咩機啊?如果係啲廢物遊戲一早用358H搞掂啦。
如果358H唔夠用,一定係打勁野。到時候5050一定唔夠用。連5070ti都只不過勉強

真係要打起嚟啊,
搬5090都唔得啊。

齋吹水呢,就完全唔知道啦。
性能永遠都唔會過剩嘅。
過剩就一定你唔打勁機。
玩埋英雄聯盟個類垃圾梗係夠用的。
作者: ckyuen2    時間: 昨天 13:33

本帖最後由 ckyuen2 於 2026-6-22 13:56 編輯
數據你可以自己查
極光係列爆得有幾犀利?
大陸全部人都知。
蒼龍係爆得最少嘅。
我去維修嗰陣,師傅都好 ...
hkmand001 發表於 2026-6-22 10:28



係囉,咪跑分數據就係一切囉
咪要維修囉
你自認
無話錯你

loop嘅唔覆
講返技術嘢
16GB 行windows 印象會好似唔夠
尤其打機
點解?
好大程度因為講得呢個問題
大部份都係講核顯機
唔打機無咗1-2GB
打機可能無咗3-6GB
得返幾多?
所以就算我要求唔高
響第個post都話等吓有無338H 24GB

配核顯之下16GB真係唔理想
當然又不是不能用
部780M咪又係咁打機用
而通常一上要上32GB就係貨同舊觀念嘅問題
24GB無貨曉飛都無用啦

5050m自己有vram
唔使偷就鬆動咗
一般建議dram最少要vram兩倍大細
咁又夠啦
打機咁細個mon又有DLSS呢啲超技術
壓力其實有限
唔同剪片壓片果啲只能靠raw performance
又唔係multitasking要計住計住其他嘢食幾多ram
所以話識貨使乜盲堆料先得
拍片普遍都係30-60fps之嘛
遊戲機咪又係咁上下
跑分就無止境
三四百都仲未最高

夠膽死5070ti mobile 咪又有人跟16GB賣
打機啫
食cuda數目/vram速度都係一個玩法
都係果句
又唔係拎嚟打4k
當然咁係捽盡性價比
但唔係捽盡粒gpu咁啫

乜都買大
有買貴無買錯係呀[通常]
17 pro max 2TB 玩whatsapp 會爽過17e少少
應該仲有辦法度得出
「數據」上甚至會幾大%分別嘅
但有用咩?

------

唔識貨俾多咗錢買唔需要嘅spec
就只係嘥智商稅
未算仇人機住
之但係
要疊加埋成功国补+退稅
要搵埋無地址唔知有無貨做唔做到退稅+国补嘅實體舖
咁就梗係算啦
都仲未計明知你兩部機都要翻修同埋你之前行咗唔知幾多間舖落咗訂無貨收嘅track record

假設跳出樓主個case
有一日有人真係有「其他用途」要上5070ti mobile/32gb
又假設埋唔識貨到當埋機革係可靠值得推薦嘅一線品牌好無?
去pdd一睇
原來8940hx/5070ti mobile/32gb 先11387rmb之嘛
hkd13170左右
送貨到家
數據呀
cpu跑分都只係差11%
顯卡又一樣嘅
打機剪片行AI有任何實質分別咩
校好settings或者換走隻跟機ssd都唔止差果dd
5090m就話唔上zen5唔安樂啫
呢粒5070ti mobile 咋
同desktop 5060ti 互有勝負咋
憑乜?
定你覺得機革部部都有古惑得你果部無?

咁辛苦一輪搞埋退稅+国补
賬面先平一舊多啲
仲未計來回車錢同大量時間
如果帶埋個仔條數又大咗[隨時仲有立雜使錢嘢]
其他case可能無其他選擇
但呢單有喎
唔識貨以外
點人叫朋友上去買
咁益智嘅提議都拎得出嚟
係咪覺得玩人好好玩呢?

ching們唔應你
有乜原因唔使猜測
但你無原因唔去幫樓主啩
雖然咁耐都唔見隨時都嚇走咗

既然連推部9955都即時流咗
你又口口聲聲話幫新人啦
你覺得返廣東省咁方便嘅話
9955定8940都好
唔使多
返去格返起碼兩個地方
兩部加埋
總共三四間實體店有現貨唔使落訂又肯做退稅+國補俾你
寫埋出嚟呢度
過程用咗幾耐同幾多錢
記得寫清楚喎
之後先再繼續吹啦吓


寫就好心前好心後
而家你大好機會嚟啦
真係等你去完報告返俾大家知呀

嗱就唔趕嘅
都過咗weekend
我可能睇住其他post都唔睇呢個住
但你勤力啲推吓post我應該間唔中睇返啩

或者樓主又出現,個post又未封的話,樓主pm提一提我,我再睇有無嘢要補充

作者: hkmand001    時間: 昨天 14:40

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-22 14:54 編輯

你係咪以為你放大個字就會驚咗你呀?

查都冇查過。
又推薦人哋8940蛟龍!!!!

一早就已經話咗畀你聽,機械革命只有蒼龍同埋耀世可以買

死唔信邪,亂咁查。
10個蛟龍,9個退貨。
到手嘅,全部二手品嚟嘅。


然後查都唔查,就喺度貪平。
為咗拗贏我
就搵個價錢差不多5070ti出嚟。

你係咪以為我哋買蒼龍嘅係傻仔?
配件一樣,仲更加平做咩唔買蛟龍啊??

梗係有埋伏,
我哋先會加價都去買蒼龍耀世。

我發現你真係侮辱我哋成班人嘅智慧。好似你最醒咁樣??
作者: ckyuen2    時間: 昨天 15:20

你係咪以為你放大個字就會驚咗你呀?

查都冇查過。
又推薦人哋8940蛟龍!!!!

一早就已經話咗畀你聽, ...
hkmand001 發表於 2026-6-22 14:40


機革就係咁唔值得查

你放大字圖先喎
又係回力鏢呀

同埋,「我哋」成班人?
講到好似其他人同你一般見識咁
鬼嚟嘅?
係你侮辱大家智慧咋
作者: hkmand001    時間: 昨天 15:33

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-22 15:35 編輯
機革就係咁唔值得查

你放大字圖先喎
又係回力鏢呀

同埋,「我哋」成班人?
講到好似其他人同你一 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-22 15:20


最後一次提醒你。
你要格價唔理你。推薦人哋就要負責任。要查清楚個品牌。查清楚佢有冇陷阱。

機械革命只有蒼龍同耀世可以買
呢個係D人有血有汗嘅經驗。

我蒼龍中招。係抽中大獎。
同樣我榮耀都中咗招。
咁你覺得係人嘅問題定係品牌嘅問題?
我已經換咗品牌,咁我都中咗招。
證明係我嘅問題。抽嘅手勢唔好。臭手就係臭手。

但係正正就係因為我壞過。
所以我已經將維修嘅問題解決咗。

國行係唔存在維修嘅問題。
甚至佢維修嘅速度,效率以及服務。都比起啲行貨好。
最起碼佢唔會屈你人為。

否則我嘅案件其實要屈我人為一啲都唔困難。
作者: ckyuen2    時間: 昨天 18:21

最後一次提醒你。
你要格價唔理你。推薦人哋就要負責任。要查清楚個品牌。查清楚佢有冇陷阱。

機械革命 ...
hkmand001 發表於 2026-6-22 15:33



    噢,又當咗我推薦?走就唔理啦。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2