Board logo

標題: hello, 睇中左部電腦 想請大家比D意見 買唔買好 [打印本頁]

作者: lespaul    時間: 2023-4-27 14:20     標題: hello, 睇中左部電腦 想請大家比D意見 買唔買好

Hello 各位 最近係豐澤睇到部 ACER
https://www.fortress.com.hk/zt/p ... ebook/p/BP_12970899
15.6吋 FHD 13代 i7 16 gb lpddr5
價錢 $7198
我主要係上 YOUTUBE 同埋上網 開大概6 -7 個網頁
想請大家比D意見 買唔買好
作者: wslai    時間: 2023-4-27 15:34

https://item.jd.com/100046370500.html
呢部會唔會好D
仲有OFFICE包埋
不過要自己重裝1次個window轉番做繁體
作者: lespaul    時間: 2023-4-27 15:45

回覆 2# wslai


謝謝回覆 我考慮下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2