作者: ych2 時間: 2021-8-15 22:57 標題: IPS等級面板 / IPS LEVEL
唔好意思,無知一問,IPS等級面板 / IPS LEVEL係咪即係真正既IPS MON?定係仿IPS MON既產物?
令外7k內15吋 notebook有咩選擇?
要行貨,唔打機,文書睇劇多
謝謝各位~~
作者: KinChungE 時間: 2021-8-15 23:15
有D非IPS但係viewing angle都寬既panel就會咁寫
例如Samsung PLS, AUO AHVA
原理同IPS基本上差不多, 只係唔用IPS個名
作者: 暴走呆喵 時間: 2021-8-16 00:07
本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-8-16 00:11 編輯
Ips 係廣視角 panel 外
仲有分色域
差既有45%
好少少56%
正常色域72%
廣色域95-100%
以上係用 abodeRGB作標準
越大發色素越好 即是顏色更加靚
好似tv就係72%以上 apple既mon都係72%panel
之後仲有細分6bit 8bit 10bit
作者: ckyuen2 時間: 2021-8-16 03:20
Ips 係廣視角 panel 外
仲有分色域
差既有45%
好少少56%
正常色域72%
廣色域95-100%
以上係用 abodeRGB作標 ...
暴走呆喵 發表於 2021-8-16 00:07
個人理解/記憶
45% / 72%通常係寫NTSC或者就咁45% Color Gamut/CG
不過唔足100%時,其實NTSC個%同Adobe RGB差不多
但Adobe RGB 包晒sRGB
NTSC 包唔晒sRGB
72% NTSC 大約係99-100% sRGB
https://www.eizo.com/library/basics/lcd_monitor_color_gamut/
色域夠果啲mon印象中都係標9x%-100% Adobe RGB 唔標9x%-100% NTSC
作者: 暴走呆喵 時間: 2021-8-16 03:51
個人理解/記憶
45% / 72%通常係寫NTSC或者就咁45% Color Gamut/CG
不過唔足100%時,其實NTSC個%同Adobe ...
ckyuen2 發表於 2021-8-16 03:20
太混淆了
如果我再講 NTSC同abodergb
我怕樓主唔知我講乜嘢
Abode RGB 120%+10bit
我曾經用過
全部係hp 專用panel
磨砂面
Hp 2760w
3570w
Zbook 15
同Zbook17(半鏡面)
真係好正 磨砂同半鏡面個效果有啲唔同
感覺最好都係半鏡面
不過佢最煩都係driver hp後期 quauro driver 己經沒加10bit驅動 強行8bit..D color完全唔正常(因為佢有專用解碼板)
啲顏色會變有區塊的
所以我而家只有向現實低頭
用返8bit abode RGB 72-100% panel既機
煩少好多嘢
起碼冇咗驅動問題
作者: ckyuen2 時間: 2021-8-16 06:56
一般用途諗住NTSC同Adobe RGB”幾乎“一樣即可
睇住72% Adobe RGB 驚樓主搵唔到咁寫嘅機買
作者: nelsonlee130 時間: 2021-8-16 06:58
真係IPS 堂堂正正標IPS咪得
作者: KinChungE 時間: 2021-8-16 08:40
Ips 係廣視角 panel 外
仲有分色域
差既有45%
好少少56%
正常色域72%
廣色域95-100%
以上係用 abodeRGB作標 ...
暴走呆喵 發表於 2021-8-16 00:07
所有Panel都有分色域
不限於IPS
作者: ych2 時間: 2021-8-16 08:50
的確係,7~8k呢個價位既機唔多會寫有幾多%srgb,最多都係寫幾多nit,不過又想問下,100%srgb係咪比12x%srgb既mon好?
作者: KinChungE 時間: 2021-8-16 08:54
1. 有寫, 只係腦場唔寫, 上網搵spec會有
2. 12x% sRGB > 100% sRGB
作者: usei 時間: 2021-8-16 12:06
多數寫 NTSC
高階至會寫 Adobe
notebook 多數 4K mon 至有廣色域
廣色域 mon 通常反應慢
gaming mon 多數 72%
作者: Frings 時間: 2021-8-16 12:21
其實普通電腦MON 都有72% NTSC / 大約99% SRGB, 係唔知點解今時今日仲要出一堆45% NTSC, 兩三千平機都話
GAMING 最平好心就比足72% NTSC
作者: Miipp 時間: 2021-8-16 12:40
其實普通電腦MON 都有72% NTSC / 大約99% SRGB, 係唔知點解今時今日仲要出一堆45% NTSC, 兩三千平機都話
GA ...
Frings 發表於 2021-8-16 12:21
兩者成本上係爭好少錢,d 廠要差異化 (劣質化) 部份中低階 model 就要從個 mon 落刀,例如靚老母 T14_ 系
作者: naomi 時間: 2021-8-16 13:10
唔使多想直接買 OLED



作者: ckyuen2 時間: 2021-8-16 13:11
其實普通電腦MON 都有72% NTSC / 大約99% SRGB, 係唔知點解今時今日仲要出一堆45% NTSC, 兩三千平機都話
GA ...
Frings 發表於 2021-8-16 12:21
好似iPhone 加大個rom 成本都係貴少少 賣貴鬼死咁多
作者: usei 時間: 2021-8-16 13:57
回覆 12# Frings
如果用緊外接 mon , 未必咁關注 notebook 個 mon
Desktop mon 細尺寸最平個 D 好似唔夠 72%
整體畫質不是單睇色域
Desktop mon 廠要吸引 notebook 用戶加多隻外接 mon
當然是靠質素
作者: Miipp 時間: 2021-8-16 16:20
回覆 Frings
如果用緊外接 mon , 未必咁關注 notebook 個 mon
Desktop mon 細尺寸最平個 D 好似唔夠 72 ...
usei 發表於 2021-8-16 13:57
參考 dell hk 官網, 24" 之中最 cheap 個部 SE2416H 都係 72%
作者: ckyuen2 時間: 2021-8-16 17:51
求其督幾隻賣緊嘅TN mon
有寫就都有72% NTSC
無認真搵但唔覺有notebook 夠膽死咁配

