標題: 想買部 notebook , 求意見 [打印本頁]
作者: peterchu1 時間: 2019-4-27 15:53 標題: 想買部 notebook , 求意見
想買部 notebook , 因為要起 vmware 試野 , 所以起碼 16G RAM , 另外 , i5-8xxx 應該夠用 , 要 14" Mon.
有冇牌子平平地又耐用 , 大約要預幾錢左右 ? 求意見
thanks
作者: cantona7 時間: 2019-4-27 16:27
https://www.price.com.hk/product.php?p=343813
