作者: kilikulu 時間: 2019-4-9 13:08 標題: thinkpad 有咩特別設計?
我見thinkpad都已經出左廿幾年,都仲咁多人用,點解既?有咩特別設計?
作者: oneofthem 時間: 2019-4-9 13:20
Superfish, BIOS whitelist, 超貴官方配件, 萬年1366x768 TN display, 2-lane Thunderbolt 3.
作者: kcthomlau 時間: 2019-4-9 13:22
keyboard好手感,外觀商務feel,價錢貴唔會俾人覺得cheap
作者: h0324879 時間: 2019-4-9 13:25
你想IBM 角度定係Lenovo 角度去解釋

作者: samsamhk 時間: 2019-4-9 13:29
Superfish, BIOS whitelist, 超貴官方配件, 萬年1366x768 TN display, 2-lane Thunderbolt 3.
oneofthem 發表於 2019-4-9 13:20
萬年1366x768 TN display真係要頂佢個肺
作者: 觀星是答案 時間: 2019-4-9 13:43
以前 IBM 做個陣就真係好多正野 (當年)
硬件上有 keyboard 防潑水 (keyboard 底有水兜集水)
有小紅點 (track point)
有 keyboard 燈 (由 lcd 上邊照落去)
金屬 LCD cover
機內有防滾架 (加強機身強度)
仲有其他無講晒 ....
軟件方面有 access connections (綜合管理 connections profile,你一轉 profile 就自動改埋 proxy / ie settings .... )
Power Manager 可以自已 set 幾多電量開始充電,差到幾多就停
Harddisk 亦可以係 BIOS set password ,全碟加密,開機就會立即問 password,拆隻 HDD 去其他機唔會 read 到
服務方面,以前整機一般都係隔日就可以拎返,快修仲可以做到 2 小時完成
但自從被收購之後,就無乜再點創新,主要都係食老本 ; 至於維修服務,因為我已經好多年無再用 (自已做緊個間公司都唔再淨係用 ThinkPad) ,所以唔知有無變差
作者: howaihenry 時間: 2019-4-9 13:44
唔係可以轉config 咩? 我部E550都有全高清喎
via HKEPC Reader for Android
作者: lai.areon 時間: 2019-4-9 13:45
小紅點應該係最易認,咁多年都仲存在
作者: Miipp 時間: 2019-4-9 14:21
我剛好相反, 皮幾兩皮的 IBM thinkpad 我先唔用, 萬年窄色域 TN mon, 又重又厚 (個時用 sony vaio).
但而家我就用 lenovo thinkpad (x1c), 識修身及用靚廣色域 mon
作者: TH30 時間: 2019-4-9 14:28
Superfish, BIOS whitelist, 超貴官方配件, 萬年1366x768 TN display, 2-lane Thunderbolt 3.
oneofthem 發表於 2019-4-9 01:20 PM
怨氣好深咁播
作者: TH30 時間: 2019-4-9 14:29
七行鍵盤真係好好打
作者: super_hkg 時間: 2019-4-9 14:45
TN mon 係有冇加錢既問題,Whitelist 這幾年沒有了
有壞包整好,無限零件,邊件都有
利申: 用緊T61
作者: tonyau2348 時間: 2019-4-9 15:03
本帖最後由 tonyau2348 於 2019-4-9 15:11 編輯
用緊 x61 Affs
作者: oneofthem 時間: 2019-4-9 15:04
港行並不是部部都可以升級IPS/VA mon
作者: KinChungE 時間: 2019-4-9 15:05
近年已經好左
部份1366x768都係IPS, 唔使斜少少變哂色
作者: dom 時間: 2019-4-9 15:57
真係好鬼嬲
via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: jpcjpc 時間: 2019-4-9 16:43
回覆 16# dom
同...感...
色水太差...
其他NOTEBOOK 牌子都出FULL HD, IPS....佢還1366x768 TN...
去到後期先改...
作者: ef-9 時間: 2019-4-9 17:03
仲用緊 T410i..... 都成 5年幾以上....... 堅耐用......
小紅點 好用........新 T系 HK行 超貴........ 8代 i5 cpu + 256 SSD , + win10 pro
最平都要 1万起.......
太貴了 侷轉會
剛訂了 dxll latitude 5490 ...... 又系商務級 聲稱同 T系同級 , 同 spec....
但冇左 小紅點 功能
7k以下......
作者: s84292 時間: 2019-4-9 17:07
本帖最後由 s84292 於 2019-4-9 17:08 編輯
係可以轉,但人地間間預設都係1080P
如果你唔識,或者街買, LENOVO 幾乎都係1366X768
仲有明明轉128GB SSD係唔洗錢,
但係預設一定跟隻5400轉HDD比你,每次幫公司買機都要改一大堆野
AMD APU全部單通都夠你死
作者: pc1668 時間: 2019-4-9 17:23
仲用緊 T410i..... 都成 5年幾以上....... 堅耐用......
小紅點 好用........新 T系 HK行 超貴........ 8 ...
ef-9 發表於 2019-4-9 17:03
still using the 8 yrs old E520, 2nd gen i5, 1366x768, it's so durable, just wont die !
作者: lai.areon 時間: 2019-4-9 17:34
其實個七行鍵盤個特別之處係邊?
作者: b_boy 時間: 2019-4-9 17:48
唔係羅黎日用夜用0既工作機其實一般人係唔知有乜分別
以自己為例
我要一開機就做到收工, 隨時周圍走期間會多次拔插充電/休眠/一堆軟件
SO要求
穩定,唔會成日死機( TP 2014年果代比人插得最多其中之一)
打字要準要爽,無需老鼠(TP KB+小紅點)
唔可以太重+要結實耐用(跌爆殼照用IS OK果種, 唔係金剛不壞)
壞咗可以換件(個人覺得LEE個係舊世代TP最大優勢,差不多全部都可以搵到件換,亦唔難換)
個充電頭易插唔易插壞(見過唔少垃圾機D幼頭比人插爆)
休眠>醒要快同唔會死機
次要一D 0既要求就係有擴充性, RAM過幾年唔夠就加(4G>4+4>8+8[未實行])
原裝HDD唔夠快(SSD>SSD+ MSATA SSD)
玩過唔少其他系列0既機, 貴果D好多用落絕對唔差, 就係用黎做野總係差D
作者: ernestjai 時間: 2019-4-9 18:00
小紅點真係好緊要
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: lperegrine 時間: 2019-4-9 18:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ef-9 時間: 2019-4-9 18:25
$77xx
Windows 10 家用版 64
14.0 吋 HD (1366x768)、TN、220nit、防眩光
500GB 硬碟、7200RPM、2.5 吋、SATA3
$10,2xx
Windows 10 Pro 64
14.0"FHD IPS LED Backlight AntiGlare 1920x1080
256GB SSD PCIe
作者: lperegrine 時間: 2019-4-9 18:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ef-9 時間: 2019-4-9 18:38
Adobe Acrobat Standard 2017 和 Microsoft Office Home and Business 2019
Lenoxo price $26xx ......抵...
街散貨 office 1999 , + adobe 2000...........
thx
作者: happy_99 時間: 2019-4-9 22:26
部機太耐用, 無借口年年換機.
作者: ernestjai 時間: 2019-4-9 22:34
而家好少人會年年換吧
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: TH30 時間: 2019-4-9 22:40
我只能說,用過比較過就知道
正如有人沉迷咩軸咩軸電競鍵盤
亦有人HP原廠跟機KB照用不誤
ThinkPad X1 Carbon 5th與Retro七列鍵盤開發秘辛
http://www.tpuser.idv.tw/wp/?p=2964
作者: lris2009 時間: 2019-4-10 10:47
零件先竹重點,其他都係睇款
作者: hohohea 時間: 2019-4-10 11:17
齊PORT 有DOCKING,銅散熱內籠,細機多擴充選項
面頭花左唔覺,襟用.
屋企用緊MBP 2009 10歲.
作者: deep5 時間: 2019-4-10 11:49
見過有唔同設計,但對我黎講襟用最重要,用幾年之後舊電到期,之後上網買返舊電返黎又可以撐多兩三年,而家屋企都仲有部用黎當desktop用
作者: kwyeung8 時間: 2019-4-10 13:51
我自己用過既notebook都要二十幾三十部, 幫家人買, 公司用, 自己用, mac/asus/acer/lenovo/hp, 還是覺得lenovo最好, 2011年model零件都仲搵到, 又易維修, 真係好機黎
作者: ostrich1983 時間: 2019-4-10 15:54
買佢最重要第一個..就係小紅點...但唔係個個人都識用..識用既都係80後既IT老鬼
作者: kaka.ho28 時間: 2019-4-10 17:54
碳黑色既設計其實真係幾型, 拎出街時用覺得好pro咁
作者: kean23 時間: 2019-4-10 18:38
部T61十年唔都唔開一次機 但都死唔斷氣, 掉又唔係.
當年見佢地宣傳成架電單車喺上面轆黎轆去好堅
作者: hazelnut 時間: 2019-4-10 18:50
X60 壞咗淘咗parts 整返, 而家dual boot ubuntu 同win7 重用緊
作者: lperegrine 時間: 2019-4-10 19:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hazelnut 時間: 2019-4-10 19:36
回覆 39# lperegrine
大學機

作者: lperegrine 時間: 2019-4-10 20:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongty 時間: 2019-4-10 21:42
對我來說, Thinkpad = Track Point + 7 排鍵盤, 所以已經冇買新Thinkpad 了.
作者: mfchan 時間: 2019-4-10 21:45
上面個位人兄想買咪去買
講咁耐其實都冇咩意思
利申舊年hknotebook買左t480s
作者: lperegrine 時間: 2019-4-10 22:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lperegrine 時間: 2019-4-10 22:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NOKIDEWAVY 時間: 2019-4-11 12:34
小紅點囉,呢個都算出名架啦,係個黑色keyboard到多一點紅色, 又可以當mouse用,係當時黎講個設計都幾新
作者: jackyyy 時間: 2019-4-11 17:22
我自己用過既notebook都要二十幾三十部, 幫家人買, 公司用, 自己用, mac/asus/acer/lenovo/hp, 還是覺得len ...
kwyeung8 發表於 2019-4-10 13:51
咁呢個又係真,都真係幾多件,總好過其他機過兩三年就話無件可以換,搞到要成部電腦掉
作者: jazz2014 時間: 2019-4-11 19:13
Superfish, BIOS whitelist, 超貴官方配件, 萬年1366x768 TN display, 2-lane Thunderbolt 3.
oneofthem 發表於 2019-4-9 13:20
萬年1366x 768 係你搵d chrap 炸喎
X240 己紅上左full hd 啦 百老x 風x 都係賣full hd
作者: j_lo 時間: 2019-4-11 23:23
Thinkpad 真係好野黎架,用緊W520都有七年,keyboard 同紅㸃真係好用,壞左換parts 又易,上淘寶仲有大把,而且國內好多高人玩thinkpad ,吾怕冇support
作者: viviit 時間: 2019-4-12 14:20
最特別都係butterfly keyboard,個部701c真係經典,開部電腦個keyborad會彈出黎,淨係得thinkpad有咁出過,但出完一代之後就無再見過
作者: KinChungE 時間: 2019-4-12 14:33
X240港版冇Full HD
香港要X250開始先有
作者: laughingman 時間: 2019-4-12 18:23
呢個同意,就算要拎出去整都好快可以拎得到,好少可聽到會話無件換
作者: louis3412 時間: 2019-4-12 20:39
thinkpad可以無限死者蘇生
mon keyboard 甚至成個A面都有換
死cpu/ram另計 死底板其他部分拎上華強30分鐘有得救
via HKEPC Reader for Android
作者: lris2009 時間: 2019-4-12 21:58
keyborad同所有PART都可以分開整同換
作者: mlyu 時間: 2019-4-13 13:48
https://axiang.cc/archives/2654
Thinkpad W700ds, dual mon
作者: redcarcar 時間: 2019-4-13 22:49
唔用trackpoint 就唔需要用thinkpad
via HKEPC Reader for Android
作者: jackyyy 時間: 2019-4-15 12:47
小紅點,蝴蝶機,都已經係特別設計,去到近代既機型,都係耐用,穩定,易維修
作者: korth 時間: 2019-4-15 14:19
其實已經無....
作者: crackong 時間: 2019-4-15 17:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wunit 時間: 2019-4-16 02:55
Thinkpad系列商務機還好, 個設計同測試真係預人粗用到5年,
你睇maintenance manual就知, 就算最slim的X1系列都可以比人自己維修(有parts的話)
ideapad系列就真係唔好啦, 兩三年貨仔.......
Thinkpad系列原廠都對佢地有信心肯出5年上門保........ideapad呢加保到3年都唔係隻隻得
作者: Comeon 時間: 2019-4-16 10:49
如果講保養我覺得 DELL XPS / latitude 好過 thinkpad
好似大學 notebook 為例 by default, dell 係跟上門維修,thinkpad 而家變左加錢先有
作者: wunit 時間: 2019-4-17 00:53
我部 W520 行7x24都7年啦, 仲活生生
打爆32GB RAM + 兩隻SSD行VM中.........
係組風扇+散熱自己換左兩次 (TB貨)
作者: 044003 時間: 2019-4-21 10:21
Adobe Acrobat Standard 2017 和 Microsoft Office Home and Business 2019
Lenoxo price $26xx ...... ...
ef-9 發表於 2019-4-9 18:38
acrobat有咩用?
作者: java2 時間: 2019-4-21 12:20
本帖最後由 java2 於 2019-4-21 12:21 編輯
10幾廿呎 drop test 都pass
https://www.youtube.com/watch?v=x6sGX2tb7rU
作者: 掃馬想機 時間: 2019-4-21 12:51
都唔明躁乜,
佢有得俾你簡1920*1080 mon
都係2-3舊水
作者: 掃馬想機 時間: 2019-4-21 12:56
事實上小紅點一D都唔好用~
作者: 大新 時間: 2019-4-21 13:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 掃馬想機 時間: 2019-4-21 13:40
no touchpad better than dock
作者: 掃馬想機 時間: 2019-4-21 13:42
let me try
作者: java2 時間: 2019-4-21 21:33
放埋上youtube 喎
作者: java2 時間: 2019-4-21 21:35
早期thinkpad 只有小紅點+老鼠button 所以冇得㨂, 后來有 touchpad 就好用過小紅點
作者: TH30 時間: 2019-4-21 22:00
touchpad都給我disable了
我只愛小紅點

作者: vendam 時間: 2019-4-21 23:08
好野嚟,以前公司有批幾十部X230用咗幾年都未壞過
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: ernestjai 時間: 2019-4-22 17:43
小紅點係好用過trackpad
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: Comeon 時間: 2019-4-22 18:22
小紅點係好用,但試過長期用隻手指痛
相反我鍾意現在果個巧克力 keyboard 多過以前 7 行鍵
無粒制係面比以前大,page up / down 係下面等等
作者: zgmfx12a 時間: 2019-4-22 18:57
回復 73 #vendam
X390 同T490s夠膽死係同一塊底板, 仲要焊死埋wifi 咭同冇得加ram, 恨不得聯想快q d執
via HKEPC Reader for Android
作者: Kan.Ho 時間: 2019-4-23 07:33
好唔好用 比較主觀
但小紅點位置上好有優勢
作者: Kan.Ho 時間: 2019-4-23 07:34
thinkpad係唔係全系列都做到180度開合?
放係大脾用時開合角度細既話會用得好辛苦
作者: 掃馬想機 時間: 2019-4-23 08:52
本帖最後由 掃馬想機 於 2019-4-23 09:23 編輯
我基本上唔用,又頓,又唔可以click(以前好似有)
用touchpad仲方便
作者: TH30 時間: 2019-4-23 09:04
睇人
我desktop+laptop兩用
舊七行kb+新朱古力kb
總共3種不同的layout會好唔就手
作者: TH30 時間: 2019-4-23 09:07
冇中小紅點毒
不被綁死其實某程度上是好事
我跟你說沉迷於小紅點+舊七行kb是很痛苦的,真的
作者: imax 時間: 2019-4-23 09:46
本帖最後由 imax 於 2019-4-23 22:21 編輯
高登新開咗間翻新機專賣店,好多款翻新 Thinkpad
作者: YHO 時間: 2019-4-23 10:56
已前電腦D touchpad 太細又唔滑,果時就覺得小紅點好用D,但今時今日D touchpad 又大又滑,小紅點優勢不再了
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2019-4-23 12:18
聯想執左,代表會出現另一間新廠,出到更加正的機嗎?
作者: b_boy 時間: 2019-4-23 15:22
話我古老石山都係要講多次, 小紅點最大優勢唔係D咩準&快(雖然有心練係可以)
係當你打字果陣隻手唔洗離開個KB走去掃個PAD/MOUSE, 亦唔會唔少心HI到下面PAD攪到盲打FAIL咗
如果唔係果D2隻手長期HOLD住個KB做野0既人係唔會明/覺得有問題
作者: ernestjai 時間: 2019-4-23 15:28
中point
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: h0324879 時間: 2019-4-24 20:29
T系查其已經比人邊緣化... 用X系MB 都係減小成本姐, 當然我都覺得咁做無左個selling point
wifi 同ram... 前者係因為intel, 後者係偷薄部機同埋屈錢。
overall, T4XXs 系真係已經無哂market.. (細比X390 果D打死, 有錢比多小小X1 carbon)...
作者: h0324879 時間: 2019-4-24 20:30
唔敢講太多, 只係電腦真係去到樽頸位, 好難再有大突破...
賣比邊間做都係死。
作者: h0324879 時間: 2019-4-24 20:34
回返個主題先,
thinkpad 有咩selling point?
小紅点同keyboard好打
好耐用... 想佢壞換機都唔得...
作者: mansiu 時間: 2019-4-24 20:45
同道中人
作者: yangtz 時間: 2019-4-25 08:47
舊七行kb 設計理念係同 DESKTOP KB layout 相呼應, 用開DESKTOP, 俾部 七行KB thinkpad 你, 打野好自然 好快上手及就手, 唔使重新適應及搵某D key 係邊.
個人覺得 THINKPAD 最應該保留的係 "七行kb"
作者: TH30 時間: 2019-4-25 08:57
亂想將小黑的特點逐樣拎走
我都唔知仲可以中意佢D乜
真係好犯賤
利申用緊X200回帖
作者: louis3412 時間: 2019-4-25 09:07
舊七行kb 設計理念係同 DESKTOP KB layout 相呼應, 用開DESKTOP, 俾部 七行KB thinkpad 你, 打野好自然 好 ...
yangtz 發表於 2019-4-25 08:47
第7行其實係咩
ESC F1
~1234
QWER
ASD
ZX
SPACE BAR
得6行
作者: KinChungE 時間: 2019-4-25 09:07
T4xxs可以加GPU, X390唔得
作者: h0324879 時間: 2019-4-25 09:32
search 下x200 keyboard
作者: h0324879 時間: 2019-4-25 09:35
可能呢個真係有分別, 不過自440s 用過GPU後就以後都向notebook GPU 說不。 或者唔係一個我認為係亮眼ge selling point

作者: louis3412 時間: 2019-4-25 09:57
果排home pgup pgdown有咁重要咩
作者: yangtz 時間: 2019-4-25 10:25
睇你用途, 見仁見智啦.
果六個鍵同 DESKTOP 排位完全一樣.
其次, 方向鍵附近原本係 上一頁下一頁, 對我睇網頁都幾有用. 做野果時, 手移動少D, 順手D, 效率高D.
作者: KinChungE 時間: 2019-4-25 10:51
就係將第一行既分拆開做兩行
作者: KinChungE 時間: 2019-4-25 10:51
對於用開PC Keyboard既人黎講好有用

