作者: msdoin1 時間: 2017-10-1 14:18 標題: acer係香港點解好似咁小眾?
本帖最後由 msdoin1 於 2017-10-1 14:20 編輯
2017年係notebookcheck top 10都keep住有acer
評價都一直唔錯 都有入過best value (效能型)
https://www.notebookcheck.net/Notebookcheck-s-Top-10-Multimedia-Laptops.98608.0.html
但反而係香港好似好多人都唔提 甚至唔考慮
係咪香港保修做得差?
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: ernestjai 時間: 2017-10-1 15:58
2017年係notebookcheck top 10都keep住有acer
評價都一直唔錯 都有入過best value (效能型)
https://www. ...
msdoin1 發表於 2017-10-1 14:18
Acer比較注重歐美市場 尤其係歐洲
作者: 陳刀仔 時間: 2017-10-1 16:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: imax 時間: 2017-10-1 16:37
香港人劣根性
見貴就拜。見平就踩

作者: Ryuta 時間: 2017-10-1 16:45
非(高8度音)常同意!!!!!
作者: jacob803 時間: 2017-10-1 16:48
Agree, probably acer dont provide sales with good commission, sale rather promote other brands.
I got two laptops from them got no issue of it,. Btw their aspirev nitro vn7-593g screen is look very good, almost cover full SRGB color
作者: cpk 時間: 2017-10-1 17:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kym.kym 時間: 2017-10-1 18:20
同SPEC,淘寶貨都未必做到佢個價
作者: leave 時間: 2017-10-1 18:30
預裝McAfee真係倒自己米
作者: Ray少 時間: 2017-10-1 19:25
香港人不是水魚,唔好用自然無人用
作者: hehe161 時間: 2017-10-1 19:53
本帖最後由 hehe161 於 2017-10-2 13:49 編輯
Acer低和中階好多人用(總係平幾舊性價比高),只係高階少人買D,同埋總係比牙石騎住佢頭,牙石好多新設計同花招,Acer設計有點土和單一守舊,但我覺得比大陸亂想好
作者: msdoin1 時間: 2017-10-1 23:10
可以移除?
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: wai_san 時間: 2017-10-1 23:12
中低價機會流行d 不過有好多其他選擇
個人覺得acer機外形設計一般 點解要揀佢
作者: leave 時間: 2017-10-1 23:41
可以。我買Acer機第一件事就係uninstall McAfee。不過唔識電腦既人就唔會知發生咩事,只係覺得部電腦又熱又慢(多得 McAfee)。
作者: MacMonster 時間: 2017-10-2 01:24
廿年前讀中學, 已聽過幾個同學講好易壞
作者: hehe161 時間: 2017-10-2 04:11
預裝McAfee???點解我部E5-575G-54SQ冇嘅
作者: ken2005man 時間: 2017-10-2 09:20
acer asus垃圾。。。Google下。。Reliable最好係apple ..最易壞係acer and asus...呢d台灣機
作者: mlyu 時間: 2017-10-2 09:28
我部 acer 用o左 7 年, 開始壞 webcam, wifi
作者: 野野夜孩子 時間: 2017-10-2 09:30
acer喎?!有返咁上下diy 年資與及上epc 既人唔會好似樓主咁講
作者: happy_99 時間: 2017-10-2 09:37
Support 如果做得唔好,好難會多人用。公司機用既多數 Lenovo Dell Toshiba 果D,有問題既時候會好快有人睇,果D 牌子自然係大衆。
作者: ernestjai 時間: 2017-10-2 09:56
佢部aspire 5用8代U價錢係好抵,但見到個樣就no了
作者: fyhmps 時間: 2017-10-2 10:54
回覆 21# ernestjai
Acer啲設計真係好鈍鈍,勝在夠平?又好似唔算
不過我都有部用左年半既 V3-372,暫時都幾滿意

作者: usei 時間: 2017-10-2 11:05
20 年前廠機仍是少眾
c2d 時代廠機才開始平
c2d 後期 notebook 開始平
作者: luixyz 時間: 2017-10-2 11:54
[attach]2014977[/attach]
Acer's mid/high end product are quite properly design compare to other brand and also have a good market valve, I have serveral Acer laptop and they are quite reliable and not yet failed.
作者: fyhmps 時間: 2017-10-2 12:43
Acer's mid/high end product are quite properly design compare to other brand and also have a good ...
luixyz 發表於 2017-10-2 11:54
Acer 就係衰在呢度,高階都仲係呢啲薯樣
作者: hehe161 時間: 2017-10-2 16:08
本帖最後由 hehe161 於 2017-10-2 16:10 編輯
可以用不思進取黎形容呢間公司
如果有心經營,又點會四十年都做唔起個品牌
作者: water668 時間: 2017-10-2 16:34
記得以前 acer 嘅 mon 喺外國話好鬼好賣,曾經係銷量冠軍,
依家唔知點囉!
作者: hugo2005 時間: 2017-10-2 17:17
香港人用邊個牌子多?
作者: ken2005man 時間: 2017-10-3 11:22
apple lenovo, hp個d....
作者: ken2005man 時間: 2017-10-3 11:23
according the customer report. asus ,microsoft, acer is crappy...least reliable among the laptop brand
作者: usei 時間: 2017-10-3 11:26
Acer 仍是 5 大電腦商之一
好多品牌無左
作者: ernestjai 時間: 2017-10-3 11:37
according the customer report. asus ,microsoft, acer is crappy...least reliable among the laptop bra ...
ken2005man 發表於 2017-10-3 11:23
你好似太subjective,any official source?
作者: amdxp 時間: 2017-10-3 11:45
真係相當平,, 見人地買左部,, 真係勁抵...
作者: CHK 時間: 2017-10-3 14:27
acer 高階電競NB都唔錯又抵買
我一直都覺得ACER設計同價錢唔錯
係香港代理同CS麻麻
作者: CHK 時間: 2017-10-3 14:35
外形方面以前有幾期唔錯好過爛佬化同HP
我以前買左3830TG 同期機型真係冇得輸
I5 中階GPU 1.8KG 價錢同GRADE最抵
其他都要多舊魚DVDROM 得初階顥卡 都OVER2KG
後一代同樣轉左全黑光面都幾靚
作者: CHK 時間: 2017-10-3 14:54
Acer's mid/high end product are quite properly design compare to other brand and also have a good ...
luixyz 發表於 2017-10-2 11:54
好似係5830後繼機型喎
當時出個陣我都幾BUY依個LOOK
作者: CHK 時間: 2017-10-3 14:59
確實我以前部3830TG熱壞左WIFI LAN
畀左部機成個星期
之後打電話去問佢先即時整
我係開EVENT VIEWER睇返佢開機時間睇到
所以CS係麻麻地
但依個價錢係咁上下
最緊要用家自己知部機咩問題講佢知
其實佢地可以好快幫你搞掂
所以普通用家用就會好麻煩
講唔到咩問題佢又唔會有咁多時間幫你CHECK
作者: jeffery26hk 時間: 2017-10-3 15:32
順路問:
我也是用3830TG~你的電池有無衰退得好快?我的3830TG電池使用半年後就已經只得3HOURS
現在已長插AC
作者: freefdhk 時間: 2017-10-3 16:03
Acer 可以同樣價錢但外觀落後幾年. 已經吾想再買佢.
當年其他機開始出薄 , 而佢就又厚又樣衰仲要貴
作者: chennap 時間: 2017-10-3 16:06
打手唔夠人多所以做唔起
作者: CHK 時間: 2017-10-3 16:31
本帖最後由 CHK 於 2017-10-3 16:41 編輯
雖然是很久以前
不過我還記得剛剛到手時用software測到好像是48000
每charge滿一次大約減2XX
現在這台電腦還在使用中不過不在我手上
應該都要長期插AC了
但初期到手時電力的確很耐用
當年3830TG上網能用上8小時而且有外顥 PS也能用4小時以上
其他牌子這級數及價位的機種這個價錢只能撐2小時左右
再強大的機種不是比它重很多約2.5-3KG就是一些ultra book 動不動都上兩萬蚊
我那台是大學機包3年電池
過保時好像還有3萬多容量
作者: CHK 時間: 2017-10-3 16:32
沒辦法沒有錢做MARKETING在香港是很難成為潮流
自從NB時代流行開始ACER都很少落廣告
作者: ken2005man 時間: 2017-10-3 16:54
https://www.google.com.hk/amp/s/www.theverge.com/platform/amp/circuitbreaker/2017/8/10/16125294/microsoft-surface-consumer-reports-hardware-freezing-shutdowns-problems
the verge quote左
作者: ken2005man 時間: 2017-10-3 16:54
佢地沒asus甘響
作者: ken2005man 時間: 2017-10-3 16:55
cheap look of acer laptop

作者: ernestjai 時間: 2017-10-3 17:47
話說鄉土個邊勁多台灣A牌打手
作者: cpk 時間: 2017-10-3 18:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: movement 時間: 2017-10-3 18:15
廿幾年前acer 枱機出名1年保養過幾日就壞,所以個朵好嗅。
但今時今日,acer低階機laptop一定好過爛no無!
中高亦都唔差,有個同事一個星期3日 day trip 返大陸做野,部s7(好似係)金屬機殼有個角撞淆左都仲穩定地使用中。今我都改觀。
外觀設計好睇個人,不評論。
作者: tomming 時間: 2017-10-3 18:19
舊年買咗一部 Lenovo, 一部 Acer
部 Lenovo 壞咗 display, 急用所以買多咗部 Acer
結果部 Lenovo 賣咗, 部 Acer就用到而家
作者: chennap 時間: 2017-10-3 19:18
你有冇幫下口
作者: 林洋2 時間: 2017-10-3 19:35
玩左十幾年電腦未壞過野,唯一一次就係畀哩個牌子廠機破左處
作者: Margina 時間: 2017-10-4 10:18
香港人普遍眼角高,產品 CP值再高都覺得買貴啲著數啲、有臉啲。但事實上今時今日六、七千蚊 laptop 都應該考慮商用級別了。
受半自動化工業產能影響下,三至五千蚊家用 laptop 已經唔係乜嘢嗅事,只不過生產發展迅速,唔少港人思考仍然多停留在往日。
好似買 NAND Flash 咁,多年心目中定形嘅 SanDisk, Toshiba 已經唔再係隻隻款穩陣抵買。
via HKEPC Reader for Android
作者: ken2005man 時間: 2017-10-4 10:24
打機都甘上下啦
作者: miracleaberdeen 時間: 2017-10-5 13:12
以前企身server 都好多客路
作者: joe 時間: 2017-10-5 22:31
想搵部新款既swift 5, 13.3' 機身但有14"mon... 但腦場部部都係舊款13.3" mon的

作者: ernestjai 時間: 2017-10-5 22:33
Swift 5好似未出新款
作者: joe 時間: 2017-10-5 22:38
我指既"新款"只係7代U+14"mon, 睇台灣開箱文今年賣緊, 但腦場賣緊個D係7代U+13.3"mon
唔係講8代U既"新款"
作者: protractor 時間: 2017-10-5 22:39
感覺比較化學。。。
作者: Margina 時間: 2017-10-6 09:24
回復 55 #joe
14寸得反光panel,畀你都唔想用
via HKEPC Reader for Android
作者: 紫河馬 時間: 2017-10-6 09:34
我有部17吋 2013年買左到呢家都未壞...
其實如果係desktop replacement既機一般都好難壞...
不過呢acer 香港維修部人小客太多 呢點要差評 (拎過平板去整排街症...
作者: ernestjai 時間: 2017-10-6 10:06
今年大學機仲extend到4年。。。
作者: nameno 時間: 2017-10-6 11:53
佢D電衰退得快, 早3,4年已經長插, 我同期有部爛佬, 而家仲行2個鍾左右
作者: ken2005man 時間: 2017-10-6 12:53
laptop d電一向細
作者: miracleaberdeen 時間: 2017-10-8 10:39
鋰電通病
作者: 044003 時間: 2017-10-8 11:03
個樣差
logo差
同埋聽番黎有好多獲氣
作者: slt 時間: 2017-10-10 08:16
回復 60 #紫河馬
我試過年初五(大約)去整Acer notebook, 十足十輪街症
作者: jazz2014 時間: 2017-10-10 08:17
其實笑acer 垃圾?你地諗返轉頭 tiny gateway compcon 099 topcon 呢d香港都有做電腦 仲有d有專門店 去晒邊?
當年隻風花雪 機同mon keyboard mouse 一隻色 imac 都未出現
現在既業務係高階mon 同 game 市場
作者: slt 時間: 2017-10-10 08:42
Gateway 畀 Acer 收購咗
作者: pauly2k2003 時間: 2017-10-11 09:02
N年前1810 仲用緊, 仲係正正常常
作者: ernestjai 時間: 2017-10-11 12:27
其實笑acer 垃圾?你地諗返轉頭 tiny gateway compcon 099 topcon 呢d香港都有做電腦 仲有d有專門店 去晒 ...
jazz2014 發表於 2017-10-10 08:17
當年tiny都唔少分店
作者: carl.20150508 時間: 2017-10-11 15:20
同意, 5千樓下有256SSD同第7代i5
作者: wai_san 時間: 2017-10-11 16:22
marketing同design做得唔夠
不過依d都係燒錢野 做完到時個價實唔平
作者: hehe161 時間: 2017-10-11 23:01
design又唔一定燒錢,睇下搵咩人設計,設計師有冇嶄新意念或漂亮審美眼光。
簡單D 講,設計者有冇料到
作者: jazz2014 時間: 2017-10-12 07:30
acer 好多野貴 高質野
笑人cheap 不如自己意人地做緊乜 同自己銀包夠唔夠大
作者: c3048 時間: 2017-10-12 09:42
香港人又要平,又要靚,又要抵
acer 好難中到
早幾年,又出一系列主攻女性市場,唔知而家點
作者: ernestjai 時間: 2017-10-12 10:08
咩牌子符合呢三個條件先 哈哈
作者: ricksonk 時間: 2017-10-12 15:46
回覆 55# joe
我都正常買呢部...見到8k 價得買嗎?想收集意見
作者: 044003 時間: 2017-10-12 19:53
用料差就係差架啦
作者: rion 時間: 2017-10-12 22:28
果部真係神機, 仲要一票OEM 貼紙機
ACER 係香港代理差, 壞左唔洗整
作者: c3048 時間: 2017-10-13 15:57
ACER 機有保等於無保


作者: rion 時間: 2017-10-13 21:13
所以香港行貨平過水貨
作者: deep@hkepc 時間: 2017-10-17 16:36
09 年買, 仲用得, 不過已經力不從心, 換左ES1-132
幾鍾意1810 既design. 如果可以換底板轉cpu 就好了
作者: sonycliepda 時間: 2017-10-17 17:06
本帖最後由 sonycliepda 於 2017-10-18 07:26 編輯
我記得以前 ACER notebook 有分商用級 Travelmate 及民用級 Aspire 的, 我記得我第一部 notebook 就係 ACER Travelmate 345TC, 應該是 2000年的出品, 當年係數一數二又輕又薄機款,
設計非常薄同硬淨, 12.1" 只有 1.8KG同埋鎂合金殻, 仲揾埋任賢齊做代言人拍左套"夏日麼麼茶"添呀! 不過部機好貴, 當時要成$14980蚊呀! 加ram已加盡加大HDD加盡再DIY加埋内置WIFI卡, 一用用上接近十年才因為無辦法再 upgrade下去而最終速度太慢而放棄了!
作者: C9_1 時間: 2017-10-17 17:13
我記得以前 ACER notebook 有分商用級 Travelmate 及民用級 Aspire 的, 我記得我第一部 notebook 就係 ACER ...
sonycliepda 發表於 2017-10-17 17:06
LCD Front cover有冇爆殼?
作者: sonycliepda 時間: 2017-10-17 17:37
本帖最後由 sonycliepda 於 2017-10-17 17:38 編輯
LCD嗰面? 我剩係用到個LCD校鬆鬆地(一般notebook通病)咁囉! 總之ACER Travelmate的確比起Aspire耐用好多!
作者: sonycliepda 時間: 2017-10-17 18:05
本帖最後由 sonycliepda 於 2017-10-17 18:07 編輯
09 年買, 仲用得, 不過已經力不從心, 換左ES1-132
幾鍾意1810 既design. 如果可以換底板轉cpu 就好了 ...
deep@hkepc 發表於 2017-10-17 16:36
唔知係未因為成本問題, 大部份ACER notebook CPU都係焊死, 一來無得再次升級, 二黎萬一塊底板有乜事就係total lost呀! 其他機如CPU可換式, 萬一壞底板, 都仲可以拆返粒CPU返黎用, 咁買過塊底板的成本就唔使咁貴了!
作者: hktmt 時間: 2017-10-18 10:38
仲有好多人感覺Acer 好易壞。問佢咩問題,壞邊度就話聽朋友講。
但真正苦主可能百中無一。
via HKEPC Reader for Android
作者: ryanng 時間: 2017-10-18 11:45
我部E5-575g買返來唔夠一年,拎左去整兩次,一次死電,一次死板.而我本人都係錫機之人,唔會用得好粗.再加上部機只係我嘅SPARE機,一個星期都未必開到一次,咁嘅情況下都搞成咁,我都唔知講咩好.仲有送去整一次就同我整崩一忽個COVER.整左兩次就崩左兩忽,第二次仲要千交萬帶叫D師傅小心D,最後都係搞成咁,比佢吹到啤一聲...
作者: C9_1 時間: 2017-10-18 11:48
E5個UPPER COVER係好難起,新手整就冇計..
作者: sonycliepda 時間: 2017-10-18 18:33
本帖最後由 sonycliepda 於 2017-10-19 10:15 編輯
我有同事買左部V5一年多, 但佢唔太多用, 先係壞舊內置電, 再因為舊壞左架內置電池而整壞埋塊底板添呀! 一開機無耐就好似突然斷電式直接關機呀! 真係從來未聽過壞左舊內置電池, 會因為咁而整壞左塊底板架! 之後用左四舊水係出面揾維修整返呀!

希望整返好之後可以耐用一點吧!
作者: wct 時間: 2017-10-19 08:05
呢啲咪係口啤囉。
十幾廿年前,Acer出曬名易壞,多問題,啲Driver 唔齊又寫得差,攪到成日藍畫面。當人人身邊都有啲親朋好友中招嘅,日子耐咗個名自然就衰咗。
via HKEPC Reader for Android
作者: hyperbola 時間: 2017-10-19 10:50
最新平平地執左部acer swift 5 14”來用。希望可以用到2年唔壞。
作者: kenken33 時間: 2017-10-19 11:33
Acer 野做工差,notebook 都壞過2部,有一部仲要係用用下個較位爆,好耐之前家用廠機都中過下伏。呢個牌子現時只有投影機叫做可以買得下
作者: stock86c 時間: 2017-10-19 11:55
小弟有部 7750G 仲用緊, 以經用佐 4 ,5年
希望用多十年
作者: deep@hkepc 時間: 2017-10-19 16:55
我都係E5 575, 最近塊panel 突然出死點, 淘左塊IPS panel 返黎換, 畫質好左, 但自己換手工差, 個框整淆左少少...
作者: hehe161 時間: 2017-10-20 03:06
我都係E5 575, 最近塊panel 突然出死點, 淘左塊IPS panel 返黎換, 畫質好左, 但自己換手工差, 個框整淆左 ...
deep@hkepc 發表於 2017-10-19 16:55
師兄,請問塊IPS panel 咩model number???
作者: deep@hkepc 時間: 2017-10-20 15:06
http://www.panelook.com/LTN156HL ... overview_24407.html

