Board logo

標題: 聯想部Y720買唔買得過?? [打印本頁]

作者: fungfung87    時間: 2017-9-8 16:03     標題: 聯想部Y720買唔買得過??

前排開始留意gaming notebook,暫時鎖定左聯想部Y720
見佢個價錢都ok,有冇ching用緊呢部,覺得點??襟唔襟用??
作者: Hardcopy    時間: 2017-9-8 16:40

平時玩咩game多先??gaming notebook最緊要都係張display card 姐
作者: peaceso    時間: 2017-9-8 17:12

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
作者: jackyyy    時間: 2017-9-8 19:10

張顯卡行GTX 1060夠打好多game,起碼中上畫質
作者: madcc    時間: 2017-9-8 21:51

部機係樣衰啲嚕
作者: oneofthem    時間: 2017-9-9 17:54

ownership果部唔介意7代u既話幾抵
作者: ken2005man    時間: 2017-9-9 18:29

等gen8 啦
作者: bbqiller    時間: 2017-9-10 09:59

我自己用Y520,平平地7700HQ加1050Ti夠我用了。

部機膠膠地,不過keyboard幾好按,我估Y720會仲好。

via HKEPC Reader for Android
作者: kaka.ho28    時間: 2017-9-11 11:53

等gen8 啦
ken2005man 發表於 2017-9-9 18:29


早買早享受啦,比我就買左先,其實8代intel都未必好得幾多
作者: peaceso    時間: 2017-9-11 12:32

等gen8 啦
ken2005man 發表於 2017-9-9 18:29



  唔值等gen8, 值等gen9
2019先買.
比較大問題是唔知gen 10點
作者: kilikulu    時間: 2017-9-11 13:26

我自己用Y520,平平地7700HQ加1050Ti夠我用了。

部機膠膠地,不過keyboard幾好按,我估Y720會仲好。

via  ...
bbqiller 發表於 2017-9-10 09:59


1050Ti其實都好唔錯啦,不過1060就好啲,睇跑分個差距都唔細
我自己就prefer Y720多啲,好似都係比多二三千姐
作者: bbqiller    時間: 2017-9-11 15:28

1050Ti其實都好唔錯啦,不過1060就好啲,睇跑分個差距都唔細
我自己就prefer Y720多啲,好似都係比多二三千 ...
kilikulu 發表於 2017-9-11 13:26

百貨應百客嘛。

我都係casual gamer,打下三國無雙,FIFA,賽車咁,1050ti夠有餘。個7700HQ,powerful到完全用唔晒。

via HKEPC Reader for Android
作者: 556556bt    時間: 2017-9-11 15:31

百貨應百客嘛。

我都係casual gamer,打下三國無雙,FIFA,賽車咁,1050ti夠有餘。個7700HQ,powerful到 ...
bbqiller 發表於 2017-9-11 15:28



    D game notebook 粒QUAD CORE 真係好SIDE.
作者: 556556bt    時間: 2017-9-11 15:33

早買早享受啦,比我就買左先,其實8代intel都未必好得幾多
kaka.ho28 發表於 2017-9-11 11:53



    都唔係. 同埋gen 8 已出先買舊貨. 但又無平到.. 硬係心有戚戚然
作者: 556556bt    時間: 2017-9-11 15:33

唔值等gen8, 值等gen9
2019先買.
比較大問題是唔知gen 10點
peaceso 發表於 2017-9-11 12:32



    咁等法. 唔使買lu
作者: bbqiller    時間: 2017-9-11 16:04

D game notebook 粒QUAD CORE 真係好SIDE.
556556bt 發表於 2017-9-11 15:31

係架,但粒U又無得換,俾得咁多錢買所謂gaming notebook,一千銀費事慳。過幾年粒GPU打唔到機,粒7700HQ都仲有d用。

via HKEPC Reader for Android
作者: 556556bt    時間: 2017-9-11 16:10

係架,但粒U又無得換,俾得咁多錢買所謂gaming notebook,一千銀費事慳。過幾年粒GPU打唔到機,粒7700HQ ...
bbqiller 發表於 2017-9-11 16:04



    現在D GAME 都係靠GPU 多.
作者: peaceso    時間: 2017-9-11 21:58

咁等法. 唔使買lu
556556bt 發表於 2017-9-11 15:33


我就已經用Y720中, 其實7700HQ同i7-8650U差唔多!
多核計, 7700HQ更快, 但用電多一些!
Kaby Lake vs Kaby Lake R, 差得幾多呢?
作者: 556556bt    時間: 2017-9-11 22:32

我就已經用Y720中, 其實7700HQ同i7-8650U差唔多!
多核計, 7700HQ更快, 但用電多一些!
Kaby Lake vs Kaby  ...
peaceso 發表於 2017-9-11 21:58


   
聽聞係8 代先快

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: peaceso    時間: 2017-9-12 09:50

聽聞係8 代先快

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
556556bt 發表於 2017-9-11 22:32


DESKTOP GEN8 未有detail
i7-8650 就和7700HQ差不了多少.
講快, 7700HQ比較快, 但食電
下一年出的8800HQ應該會快過7700HQ. 等下一年先
但GEN9就可能真快, 還是2019才買比較好!
作者: lai.areon    時間: 2017-9-12 12:06

我上兩個月買左,so far都幾滿意,散熱做得幾好
個風扇可以用software較,所以我估應該起碼可以用到幾年
作者: lai.areon    時間: 2017-9-12 12:09

部機係樣衰啲嚕
madcc 發表於 2017-9-8 21:51


我覺得gaming notebook黎講算幾靚啦~當然你唔可以同啲ultra book比啦
作者: man.pong    時間: 2017-9-12 12:26

依部可以拎黎當枱機用,外接功能夠齊,依個spec黎計都算抵玩嘅,用黎打機真係好爽
作者: bbqiller    時間: 2017-9-12 12:57

依部可以拎黎當枱機用,外接功能夠齊,依個spec黎計都算抵玩嘅,用黎打機真係好爽 ...
man.pong 發表於 2017-9-12 12:26

係,真係夠用。

7700HQ benchmark 快過桌面 7600了,一般人用,夠晒。

via HKEPC Reader for Android
作者: 556556bt    時間: 2017-9-12 13:02

DESKTOP GEN8 未有detail
i7-8650 就和7700HQ差不了多少.
講快, 7700HQ比較快, 但食電
下一年出的8800HQ ...
peaceso 發表於 2017-9-12 09:50



    等到都唔怕既.
作者: 556556bt    時間: 2017-9-12 13:03

依部可以拎黎當枱機用,外接功能夠齊,依個spec黎計都算抵玩嘅,用黎打機真係好爽 ...
man.pong 發表於 2017-9-12 12:26



    新機QUAD CORE 貴過D 一般文書機了.
作者: 556556bt    時間: 2017-9-12 13:03

係,真係夠用。

7700HQ benchmark 快過桌面 7600了,一般人用,夠晒。

via HKEPC Reader for Android ...
bbqiller 發表於 2017-9-12 12:57



    呢D 真係ren 片都無問題啦
作者: man.pong    時間: 2017-9-12 13:44

新機QUAD CORE 貴過D 一般文書機了.
556556bt 發表於 2017-9-12 13:03


同剩文書機比當然啦,但呢部用黎打機都唔差
岩啲要做下文書,又會玩下電腦GAME嘅人
作者: momochan    時間: 2017-9-12 13:44

網上評測普遍都比佢幾高分下,應該都唔差
http://sina.com.hk/news/article/ ... %B4%BE-7619579.html
作者: 556556bt    時間: 2017-9-12 13:47

同剩文書機比當然啦,但呢部用黎打機都唔差
岩啲要做下文書,又會玩下電腦GAME嘅人 ...
man.pong 發表於 2017-9-12 13:44



    所以一部機夠砌了...
作者: kdk    時間: 2017-9-12 13:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Arbulu    時間: 2017-9-12 16:53

我想有 1080 Max-Q
作者: fungfung87    時間: 2017-9-12 19:13

平時玩咩game多先??gaming notebook最緊要都係張display card 姐
Hardcopy 發表於 2017-9-8 16:40


好多GAME都打啊
DIVISION, GTA, FIFA, CS玩得最多~
我見部Y720都有GTX 1060,我諗夠用??
作者: fungfung87    時間: 2017-9-12 19:14

百貨應百客嘛。

我都係casual gamer,打下三國無雙,FIFA,賽車咁,1050ti夠有餘。個7700HQ,powerful到 ...
bbqiller 發表於 2017-9-11 15:28


原來Y520都幾唔錯,咁我可能會買Y720
打算長用,買好少少
作者: fungfung87    時間: 2017-9-12 19:17

襟用呀
好穩定
電池好好
kdk 發表於 2017-9-12 13:47


都幾多人用緊呢部野喎,等我聽日出旺角睇下邊間鋪平,靚價就入手先
作者: bbqiller    時間: 2017-9-12 20:14

買大學機啦

via HKEPC Reader for Android
作者: danny839    時間: 2017-9-12 20:40

lenovo gaming=咁多廠入面最垃圾
作者: 556556bt    時間: 2017-9-12 21:16

lenovo gaming=咁多廠入面最垃圾
danny839 發表於 2017-9-12 20:40



    點解?

想要alienware ??
作者: danny839    時間: 2017-9-12 23:04

回覆 38# 556556bt


    alienware只係賣品牌
作者: 556556bt    時間: 2017-9-12 23:18

回覆  556556bt


    alienware只係賣品牌
danny839 發表於 2017-9-12 23:04



    隻隻都係差唔多je
作者: pingaaa    時間: 2017-9-12 23:38

買唔過
作者: NOKIDEWAVY    時間: 2017-9-13 14:09

lenovo gaming=咁多廠入面最垃圾
danny839 發表於 2017-9-12 20:40


又唔覺喎~佢啲機性價比幾高
作者: NOKIDEWAVY    時間: 2017-9-13 14:11

好多GAME都打啊
DIVISION, GTA, FIFA, CS玩得最多~
我見部Y720都有GTX 1060,我諗夠用?? ...
fungfung87 發表於 2017-9-12 19:13


夠啦,GTA開中高畫質冇問題,應該可以做到60FPS以上
其他game更加冇問題
作者: tan.oily    時間: 2017-9-13 14:15

都買得過,大廠計可以呢個價錢買到1060
應該都冇第二間
作者: jazz2014    時間: 2017-9-13 14:25

lenovo gaming=咁多廠入面最垃圾
danny839 發表於 2017-9-12 20:40

咁你用緊乜機

等我又踩下佢垃圾先
作者: 556556bt    時間: 2017-9-13 15:36

又唔覺喎~佢啲機性價比幾高
NOKIDEWAVY 發表於 2017-9-13 14:09



    leno 唔做開game 機je .. 但佢D 雞又唔會唔得既.

D 價都幾進取
作者: msdoin1    時間: 2017-9-13 20:08

我就已經用Y720中, 其實7700HQ同i7-8650U差唔多!
多核計, 7700HQ更快, 但用電多一些!
Kaby Lake vs Kaby  ...
peaceso 發表於 2017-9-11 21:58


   
你用緊4k mon?

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: peaceso    時間: 2017-9-14 10:25

你用緊4k mon?  

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
msdoin1 發表於 2017-9-13 20:08


Yes, 4K
作者: rcbananahk    時間: 2017-9-14 10:40

IDEA PAD 買唔過
作者: peaceso    時間: 2017-9-14 11:51

IDEA PAD 買唔過
rcbananahk 發表於 2017-9-14 10:40


Some people話
Dell唔好買,用到Del Del聲
Acer唔好買,質素一般
HP又點點點

Fujitsu本身用過很多部,一年換一部就問題不大
Thinkpad都用過唔少,一般般

那買什麼好呢?
作者: rcbananahk    時間: 2017-9-14 11:55

回覆 50# peaceso


    DELL 要買XPS
LENOVO 最小要買THINKPAD
HP 要買ELITE
作者: ernestjai    時間: 2017-9-14 11:57

Fujitsu 用緊一部已經7年,順利操作

係啲Spec冇其他廠咁好
作者: peaceso    時間: 2017-9-14 12:32

Fujitsu 用緊一部已經7年,順利操作

係啲Spec冇其他廠咁好
ernestjai 發表於 2017-9-14 11:57

其實間間都有長特別好產品,或用家用得比較好。
所以買唔買,要有points.
正如三叔一般應覺易壞,但也不是一定的
三叔SSD的RMA rate比intel還低。是最低的。
作者: peaceso    時間: 2017-9-14 12:38

本帖最後由 peaceso 於 2017-9-14 12:42 編輯
回覆  peaceso


    DELL 要買XPS
LENOVO 最小要買THINKPAD
HP 要買ELITE
rcbananahk 發表於 2017-9-14 11:55

Thanks while Gaming notebook but all notebook type
Any thinkpad with 1060 or above?
XPS seem only 1050 and not gaming type
作者: oneofthem    時間: 2017-9-14 14:27

Thanks while Gaming notebook but all notebook type
Any thinkpad with 1060 or above?
XPS seem only 1 ...
peaceso 發表於 2017-9-14 12:38



    Thinkpad P71 可以到 P5000 ~大約1070水平
作者: 556556bt    時間: 2017-9-14 14:49

Some people話
Dell唔好買,用到Del Del聲
Acer唔好買,質素一般
HP又點點點

Fujitsu本身用過很多部,一 ...
peaceso 發表於 2017-9-14 11:51



    機部部都差唔多. 都係D OEM 機. 台廠幫手做...

最緊要都係睇保養.
作者: 556556bt    時間: 2017-9-14 14:51

回覆  peaceso


    DELL 要買XPS
LENOVO 最小要買THINKPAD
HP 要買ELITE
rcbananahk 發表於 2017-9-14 11:55



    咁highend line 咪俾多D 錢囉
作者: 556556bt    時間: 2017-9-14 14:52

其實間間都有長特別好產品,或用家用得比較好。
所以買唔買,要有points.
正如三叔一般應覺易壞,但也不是 ...
peaceso 發表於 2017-9-14 12:32



    所以都唔係講brand, 要睇個model 同果期D QOS
作者: msdoin1    時間: 2017-9-14 17:42

Yes, 4K
peaceso 發表於 2017-9-14 10:25


   
請問個4k mon質素如何 ? 咩型號
得48Hz?

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: rcbananahk    時間: 2017-9-14 18:24

回覆 54# peaceso


    XPS 4K MON, 用到1050

Gaming 就要insprion 15 7000
作者: jazz2014    時間: 2017-9-14 20:17

所以係買電子一句野廢話

"唔好買乜乜乜 我用左一年就死左啦"
作者: peaceso    時間: 2017-9-14 23:50

回覆  peaceso


    XPS 4K MON, 用到1050

Gaming 就要insprion 15 7000
rcbananahk 發表於 2017-9-14 18:24


可惜VR & MR >= 1060
作者: peaceso    時間: 2017-9-14 23:57

請問個4k mon質素如何 ? 咩型號
得48Hz?  

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone ...
msdoin1 發表於 2017-9-14 17:42



    感覺唔錯,但要開得比較高亮度。
Hz,  明日 check 下
作者: peaceso    時間: 2017-9-15 00:03

Thinkpad P71 可以到 P5000 ~大約1070水平
oneofthem 發表於 2017-9-14 14:27


係wo, 之前無想過Quadro
這部貴Y720幾多下
作者: msdoin1    時間: 2017-9-15 07:31

感覺唔錯,但要開得比較高亮度。
Hz,  明日 check 下
peaceso 發表於 2017-9-14 23:57


   
呢部衰在4k mon , 上網無review, 唔知係咪垃圾4k屏 而15.6吋 4k用起上黎介面好細 舊軟件無支援4k , 用落感覺唔方便  仲諗緊買唔買好

考慮緊acer vn7 593g , i7 + 1060 腦場同大學呢部價錢一樣 , 1080 mon好好多

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: home1314    時間: 2017-9-16 11:35

感覺唔錯,但要開得比較高亮度。
Hz,  明日 check 下
peaceso 發表於 2017-9-14 23:57


   
可以撕左塊防反光膜佢

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: Arbulu    時間: 2017-9-16 20:46

呢部衰在4k mon , 上網無review, 唔知係咪垃圾4k屏 而15.6吋 4k用起上黎介面好細 舊軟件無支援4k , ...
msdoin1 發表於 2017-9-15 07:31



Set 200% = exact fit as FHD.
作者: peaceso    時間: 2017-9-16 22:56

本帖最後由 peaceso 於 2017-9-16 22:57 編輯
可以撕左塊防反光膜佢

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
home1314 發表於 2017-9-16 11:35


Thanks! but not related, it is bright enough for linux with low value.

60Hz





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2