Board logo

標題: [操作疑難] 拆thinkpad E540散熱器 [打印本頁]

作者: e23    時間: 2015-2-28 14:48     標題: 拆thinkpad E540散熱器

話說部E540一買返來好涼,文書使用可以唔過50度
用下用下就越來越熱,開頭以為係因為update bios 會改thermal table
之後發覺唔對路,上下EPC都過60度(EPC果然好熱情 )
部機用左差唔多1年
其實個散熱器裡面唔係好多塵,但係排氣孔比塵塞住左

[attach]1767720[/attach]
[attach]1767721[/attach]
作者: sunyan12    時間: 2015-2-28 14:59

証明你屋企好大塵
作者: 暴走呆喵    時間: 2015-2-28 15:05

回覆 1# e23

我部E440 I3 4000M
直情唔著風扇TIM
平時 31-38度到 打輕量3D Game 都唔著(ps 模擬器)
係打 天堂2 (4X 度)唔郁
有時(OVER 50度以上)先郁下個FAN 之後cool down 返 3X 度

haswell 真係痴Q線 甘涼
作者: 暴走呆喵    時間: 2015-2-28 15:10

話說部E540一買返來好涼,文書使用可以唔過50度
用下用下就越來越熱,開頭以為係因為update bios 會改therm ...
e23 發表於 2015-2-28 14:48

但 E540 行 I5 4200M (turbo 至2.7G)
if close turbo boost Max 1.7G or low (係 電源管理揀 最大CPU 99 -95 )
會勁涼爽 ,不過這機有GT 740M 64bit ddr3 會比正常 用內顯 i3/i5 hot
作者: e23    時間: 2015-2-28 15:11

証明你屋企好大塵
sunyan12 發表於 2015-2-28 14:59

近馬路,仲要好多車
作者: 暴走呆喵    時間: 2015-2-28 15:12

其實NOTEBOOK 正常唔洗 UP BIOS
死左 又過保 好麻煩
作者: e23    時間: 2015-2-28 15:15

但 E540 行 I5 4200M (turbo 至2.7G)
if close turbo boost Max 1.7G or low (係 電源管理揀 最大CPU 99 - ...
暴走呆喵 發表於 2015-2-28 15:10

因為用linux所以關nvidia用內顯(其實用nvidia都得
i5-4200M 2.5G turbo 至 3.1G
作者: 暴走呆喵    時間: 2015-2-28 15:16

回覆 5# e23

close windows 啦

    我都系好大塵

D 模型 手辦 檯 成日好易有塵

為有成日洗屋 同 少開窗
作者: e23    時間: 2015-2-28 15:22

其實NOTEBOOK 正常唔洗 UP BIOS
死左 又過保 好麻煩
暴走呆喵 發表於 2015-2-28 15:12

其實因為bios有bug,linux一suspend就醒唔返,所以先up bios
但其實個問題拖左好耐都未解決
http://forums.lenovo.com/t5/11e- ... ailure/td-p/1868488
作者: 暴走呆喵    時間: 2015-2-28 15:22

回覆 7# e23


    記錯U 仔頻....
你試下LIMIT CLOCK 唔比行 Trubo 會涼 5度到
if 行 2.0G 夠你用既話 會Keep  住3X-4X 度
我粒 I3 都系 Limit 80% 行1.86-1.89G 己經夠哂做平時所做既野
其他重度loading 比 desktop 做
唔比佢甘熱 部notebook 又長命D 我用落又涼浸浸
作者: 暴走呆喵    時間: 2015-2-28 15:24

回覆 9# e23

OH i SEE

我用win7  既 沒甘煩
作者: 暴走呆喵    時間: 2015-2-28 15:32

以上方法系我公司部 SAMSUNG R480 都有效
用第一代I5 430M 2.4G Turbo boost 2.56G
if 開turbo boost + geforce 330M (max speed) CPU 會上至8X-9X C
現在 關 Turbo boost (win7 limit 80% 1.85G)+ GPU 330M (low 2d performan 166/166/233 code/ram/shader) now CPU 3X-4X C GPU 34C
成部機涼浸浸 模底都唔熱
作者: 暴走呆喵    時間: 2015-2-28 15:37

所以我一直不贊成Notebook 打機...

只要你 識 Tude 機 部機會好好用

你唔識 匆都開MAX 部機好易瓜

我部SAMSUNG R480 跟我差不多5 YEAR 又仲系一條好漢
作者: e23    時間: 2015-2-28 16:06

以上方法系我公司部 SAMSUNG R480 都有效
用第一代I5 430M 2.4G Turbo boost 2.56G
if 開turbo boost + gef ...
暴走呆喵 發表於 2015-2-28 15:32

tune左一陣,發覺E540係51/52度停風扇
去到55度先開風扇,降到51度又停
不過都涼過之前好多
作者: 暴走呆喵    時間: 2015-2-28 17:46

回覆 14# e23


    恭起哂^^
作者: big_nature    時間: 2015-2-28 17:49

回覆 1# e23

請問難唔難折呢!?

作者: 暴走呆喵    時間: 2015-2-28 17:53

tune左一陣,發覺E540係51/52度停風扇
去到55度先開風扇,降到51度又停
不過都涼過之前好多 ...
e23 發表於 2015-2-28 16:06



    加上CHING 你清過塵來呢
作者: e23    時間: 2015-2-28 21:13

回覆  e23

請問難唔難折呢!?
big_nature 發表於 2015-2-28 17:49

有d麻煩,一開始拆風扇,見到排氣孔比機殼擋住,以為拿唔到出來
後來發現係風扇後有膠紙痴住,要用少少暴力
作者: big_nature    時間: 2015-2-28 21:18

回覆 18# e23

我都換過wireless card,
但對折風扇有D怕怕!

下次有時間都要清下塵!
因為聽好多師兄講都有難度!

作者: 暴走呆喵    時間: 2015-2-28 21:24

回覆 19# big_nature


    如果怕就比錢人換......
我都未清過塵.... 成5年啦
作者: big_nature    時間: 2015-2-28 21:31

回覆 20# 暴走呆喵

我都有信心搞!
但部機冇事又唔想搞住!

如果壞風扇都會畀人搞!
冇事就用住先!

作者: e23    時間: 2015-2-28 21:34

回覆  暴走呆喵

我都有信心搞!
但部機冇事又唔想搞住!

如果壞風扇都會畀人搞!
冇事就用住先!
:haha ...
big_nature 發表於 2015-2-28 21:31

我呢個case比較特別,風扇裡面無咩塵,但係排氣孔被塵塞住左
作者: big_nature    時間: 2015-2-28 21:41

我呢個case比較特別,風扇裡面無咩塵,但係排氣孔被塵塞住左
e23 發表於 2015-2-28 21:34



如果師兄當時有影低相!
我地跟做就容易好多!   

作者: 暴走呆喵    時間: 2015-2-28 21:43

回覆 22# e23


    CHING 買相機噴槍
http://detail.tmall.com/item.htm ... &_u=sudtu3h4d9f
我都打算買支噴部SAMSUNG
作者: 暴走呆喵    時間: 2015-2-28 21:44

回覆 21# big_nature


    甘又係
我都懶得攪
作者: 暴走呆喵    時間: 2015-2-28 21:52

回覆 23# big_nature


    師兄有D野問你
我部NOTEBOOK E440 I3 4000M
2X2GB MIRCO DDR3 1600 RAM 行緊DUAL
WIN7 SCORE 得 5.9 沒埋由甘少分架

我DESKTOP G3220 行 DDR3 1600 單RAM 都7.2...
你部NOTEBOOK 會不會甘慢?
作者: big_nature    時間: 2015-2-28 22:27

回覆 26# 暴走呆喵

NB CPU同Desk CPU效能係有好大分別!

作者: 暴走呆喵    時間: 2015-2-28 23:16

回覆 27# big_nature


    maybe... la

但係支援4代CODE 指令既GAME(DRIVER..) 快足足一倍
好似MAME 既 DEATH SMILE
I7 2620M 2.7~3.2G 有時都唔足60FPS
I3 4000M 1.86G 全程 60FPS....
作者: big_nature    時間: 2015-3-1 09:51

回覆  big_nature


    maybe... la

但係支援4代CODE 指令既GAME(DRIVER..) 快足足一倍
好似MAME 既 DEA ...
暴走呆喵 發表於 2015-2-28 23:16


我就唔打機,
以工作為主!
有諗過換Samsung-ATIV-Book-8-870Z5G!
或ASUS 550!
但想等W10出左先行動!

作者: polarhei    時間: 2015-3-2 10:32

本帖最後由 polarhei 於 2015-3-2 10:37 編輯

回覆 1# e23

你有換散熱膏嗎? 因為噉細, 最好用好似TG-1會穩陣點.

我昨日看過YOUTUBE其中一條片如何拆BENQ JOYBOOK S42(舊機)後,去灣仔腦場買TG-1, 買了後掃塵換膏(況且預設通常不會好得多少), 換了後, 靜了很多.
作者: polarhei    時間: 2015-3-2 10:33

回覆 6# 暴走呆喵


冇錯. 有時好麻煩. 睇你型號.
作者: hydrocarbon    時間: 2015-3-2 11:03

本帖最後由 hydrocarbon 於 2015-3-2 11:05 編輯

http://download.lenovo.com/ibmdl ... m_en_sp40a26433.pdf

買thinkpad機其中一個原因,就係可以跟住成份menu去拆機!
作者: e23    時間: 2015-3-2 14:49

回覆  e23

你有換散熱膏嗎? 因為噉細, 最好用好似TG-1會穩陣點.

我昨日看過YOUTUBE其中一條片如何拆BENQ ...
polarhei 發表於 2015-3-2 10:32

無換,始終都係用左1年到,將來可能會
作者: polarhei    時間: 2015-3-2 15:29

回覆 32# hydrocarbon


冇噉差. 不過,即使是同廠,不是個個型號也有.

後記: 為減少問題, 部份公司可能過了一段時間,又或者好似LENOVO為名譽而提供正式官方指南(只有六款, 我不知道普通版有沒有指引, 我相信沒有或不多見). 你可以用好似antec FORMULA 7的散熱膏更進一步減少聚熱(TG-1的"反應"只有它的一半, 但磨合時間短). 你或者可以簡單掃內部塵後還原. 我看的BENQ拆機片, 是最接近官方的. 因為源自熟手維修工人. 因為散熱膏能力會對耐用性有較大影響, 加上過了保養,不想比人搞但又唔想噉快買部新. 因為新機與樓主一樣, 同樣有相同問題.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2