Board logo

標題: 6K itx 內顯List [打印本頁]

作者: xboypan    時間: 2022-7-29 16:02     標題: 6K itx 內顯List

[attach]2332453[/attach]
[attach]2332454[/attach]

打算用圖中ITX 箱砌部內顯睇片文書機
唔知AMD5600G 定i5 12500好
師兄們有無建議或其他野改?

$1400  Ryzen 5600G
$1900  ASUS ROG STRIX B550-I GAMING
or
$1600  Intel Core i5-12500 Tray
1650    ASUS ROG Strix B660-I GAMING
----------------------------------------------
其他
Corsair 32GB Kit CMG32GX4M2E3200C16 Vengeance RGB RS DDR4 3200MHz
Samsung 1TB 980 PRO M.2 2280 MZ-V8P1T0BW PCIe Gen 4.0 x4, NVMe 1.3c SSD
Thermalright AXP90-X53 BLACK下吹式CPU散熱器

唔該晒
作者: gigabyte    時間: 2022-7-29 16:53

效能12500好

內置GPU 5600G 好

如果淨文書就12500 。如果打D要求唔高3D game 就5600G
作者: ericho2016    時間: 2022-7-30 13:03

打算用圖中ITX 箱砌部內顯睇片文書機
唔知AMD5600G 定i5 12500好
師兄們有無建議或其他野改?

$1400  Ry ...
xboypan 發表於 2022-7-29 16:02

MSI MPG B550i Edge Max Wifi 都係$1399,再加錢配5700G

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: xboypan    時間: 2022-7-30 16:29

回覆 3# ericho2016


    唔打機都建議上5700G 嗎?
作者: xboypan    時間: 2022-7-30 16:39

回覆 2# gigabyte


    如上5700G, Ram 要唔要上埋DDR4-3600
作者: ericho2016    時間: 2022-7-30 17:30

回覆  gigabyte


    如上5700G, Ram 要唔要上埋DDR4-3600
xboypan 發表於 2022-7-30 16:39

唔打機 上3200都夠 ,5700G 文書性能好啲,兼顧埋打小遊戲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: nelsonlee130    時間: 2022-7-30 18:00

AMD x APU
有budget就上D4-3600
FCLK快 整體都會快咗
作者: gigabyte    時間: 2022-7-30 18:20

回覆  gigabyte


    如上5700G, Ram 要唔要上埋DDR4-3600
xboypan 發表於 2022-7-30 16:39


當然更好啦 加強GPU性能有一定幫助
作者: xboypan    時間: 2022-7-30 21:59

一面倒AMD
作者: killuer_edwin    時間: 2022-8-2 09:17

一面倒AMD
xboypan 發表於 2022-7-30 21:59


AMD yes, 而家天氣室溫長開溫度都係keep住40幾度only
作者: verykin    時間: 2022-8-2 20:47

ASUS ROG Strix B660-I GAMING
DDR5
作者: bigbangman    時間: 2022-8-3 18:02

師兄個itx箱叫咩名 幾好睇

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2