作者: Casper_HK 時間: 2021-11-14 11:26 標題: 現有 Intel i5-4460 電腦想升級,有什麼好建議?
本帖最後由 Casper_HK 於 2021-11-15 18:31 編輯
現有電腦想升級,各位有什麼建議?
之前的一張顯示卡壞掉了,但看到現在顯示卡價格非常貴,實在買不下手。
這台電腦大約在7年前購入,不常用,現在又拿出來用了。
現有電腦組件:
| 組件 | 商品名稱 | 數量 | 注解 |
| CPU | Intel® Core™ i5-4460 處理器 | 1 | - |
| Motherboard | Gigabyte GA-Z97X-UD3H-CF ATX 超耐久系列 | 1 | 暫時使用內顯 |
| Ram | 惊駭 8GB PC3 1866MHz DDR3 高頻台式機 遊戲內存條 | 4 | 剛剛購入,合共32GB Ram |
| Display Card | ASUS STRIX-R7370-DC2OC-2GD5-GAMING | 1 | 壞掉,有花屏 |
| Storage | 1. Samsung SSD 850 EVO M.2 250GB 2. 500GB HDD | 2 | - |
| Power | Antec HCG-620M | 1 | - |
| Case | Sharkoon T5 Value 中塔型直立機箱(黑色) | 1 | - |
| CPU Cooler | 九州風神 Deepcool 大霜塔 | 1 | - |
| OS | Windows 10 Home 64-bit | 1 | - |
主要用途:上網、打遊戲(LOL、Witcher 3、GTA 5)、編寫程式
輸入設備:
| 組件 | 商品名稱 | 數量 | 注解 |
| Keyboard | 雷柏 Rapoo V800S RGB 背光機械鍵盤 | 1 | - |
| Mouse | 達爾優 Dareu EM925 Pro | 1 | - |
| Monitor | Dell UltraSharp 24" Monitor | 1 | - |
作者: raylee 時間: 2021-11-14 11:51
(PACKAGE) Gigabyte B450M DS3H +AMD 5600G +ADATA 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz D20 XPG GAMMIX HK$3120
作者: noobkings 時間: 2021-11-14 20:56
唔係常用就唔太建議砌新機,拎黎擺又係浪費。
睇下要唔要搞張960/1050TI/970,U想升就搵4770/4771/4790/E3v3
應該有機會1500以下搞掂
作者: gigabyte 時間: 2021-11-15 15:06
唔想揼咁多錢出嚟砌部新機 。可以收粒2手到i7 同收張2手1060顯示卡。去新高登行一轉或者去肥花二手網站大把好選擇
作者: Casper_HK 時間: 2021-11-15 23:57
現在根本無法玩遊戲,玩 LOL 的時候,人物和畫面都在閃動,是因為主機板內顯太弱了,根本無法跑任何 3D 遊戲,所以現時主要是考慮購買一張新的顯示卡。
作者: raylee 時間: 2021-11-16 00:06
不是買不下手?
作者: Casper_HK 時間: 2021-11-16 00:11
先買一張便宜的用著,例如 RX 550 或 GTX 1050 Ti。
作者: raylee 時間: 2021-11-16 02:58
MSI 微星 GTX1050TI AERO ITX 4GB GDDR5 OCV1 OC Edition 顯示卡 (DI-N105TI4) HK$1520
how are about :
MSI 微星 GTX1650 VENTUS XS 4GB GDDR5 OC Edition 雙風扇顯示卡(DI-N1650V4) HK$2250
作者: ckyuen2 時間: 2021-11-16 21:41
淘就RX550/560⋯
作者: noobkings 時間: 2021-11-16 23:24
本帖最後由 noobkings 於 2021-11-17 19:23 編輯
deleted
作者: ckyuen2 時間: 2021-11-18 08:03
樓下二手區望望

