Board logo

標題: 終於要同i7-2600K講bye bye, 跪求Intel 文書機list [打印本頁]

作者: 大食懶豬仔飽    時間: 2020-12-31 15:04     標題: 終於要同i7-2600K講bye bye, 跪求Intel 文書機list

2012年用Asrock z68 Extreme 4 gen 3砌咗部機俾全家人用,之後一直覺得佢怪怪地所以16年買咗張asus B75m-plus換. 點知張B75M plus冇嘢睇可能壞咗, 結果換番z68用.
近排z68越來越怪, 尋日攞番張B75出來試多次都係唔得, 家人決定平平地砌過一部算.

現在跪求一張intel文書機list, 唔會打機, 只係上網, 睇下動漫, 用吓microsoft office, zoom之類. Budget 唔過5000

下列parts近期換過, 諗住留用:

SSD: Crucial MX500 500GB
火牛: Antec 550
HDD: Toshiba 1TB
Case: Corsair Carbide Series 100R
作者: wkkenneth    時間: 2020-12-31 16:04

本帖最後由 wkkenneth 於 2020-12-31 16:09 編輯
2012年用Asrock z68 Extreme 4 gen 3砌咗部機俾全家人用,之後一直覺得佢怪怪地所以16年買咗張asus B75m-pl ...
大食懶豬仔飽 發表於 2020-12-31 15:04


Intel 6 Cores 12 Threads Core i5-10400 Comet Lake (2.9GHz,12MB Cache,LGA 1200,14nm) CPU BOX 盒裝  $1255
MSI 微星 MAG B460M MORTAR B460,DDR-4,LGA 1200,2.5Gb Lan, USB3.2 Gen1 Type-C, mATX M/B  $890
ADATA 16GB Kit 3200MHz AX4U320088G16A-DCBK20 XPG GAMMIX D20 DDR4 (2x8GB) 黑色散熱片  $560
WD 500GB Black SN750 M.2 2280 3D NAND WDS500G3X0C PCIe Gen3 x4 NVMe Gaming SSD固態硬碟   $534

Total: HK$3239
作者: tse111    時間: 2020-12-31 18:10

RAM至小32G並留有擴張
唔係一定會後悔
作者: ppoppq123    時間: 2020-12-31 18:10

即係板+U+Ram就得,比我有平買平
板:h410m-hdv或h410m-hdv/m.2
CPU:10100(唔好搞錯買咗F板無內置顯示的)
ram:G.Skill Trident Z RGB DDR4-3000MHz 內存條 8GB F4-3000C16S-8GTZR
板$440+U$850+ram$525=$1815搞掂
之後舊有SSD無需從裝直接用driverhub裝齊驅動就得
作者: sport    時間: 2020-12-31 18:37

平U平板 貴1x8GB ram?
作者: ppoppq123    時間: 2020-12-31 20:24

電話太細睇仲以為2 x 8GB
咁可考慮這款.
聯強代理太出名我一定避之則吉

G.SKILL Ripjaws V Series F4-2666C19D-16GVR DDR4 2666MHz 16GB Kit (2x8GB) 連紅色散熱片         HK$530
作者: PowerShot    時間: 2021-1-1 21:17

2600K會唔會放?
作者: Lightersiu    時間: 2021-1-1 21:28

其實用得intel洗唔洗買咁貴ram
又唔洗擔心compatibility
作者: cyjoe_2000    時間: 2021-1-1 22:26

2012年用Asrock z68 Extreme 4 gen 3砌咗部機俾全家人用,之後一直覺得佢怪怪地所以16年買咗張asus B75m-pl ...
大食懶豬仔飽 發表於 2020-12-31 15:04


部Z68有乜野怪?  唔通中左毒?
作者: 大食懶豬仔飽    時間: 2021-1-1 22:58

2600K會唔會放?
PowerShot 發表於 1-1-2021 21:17


應該會
作者: 大食懶豬仔飽    時間: 2021-1-1 23:06

部Z68有乜野怪?  唔通中左毒?
cyjoe_2000 發表於 1-1-2021 22:26


啲USB成日detect 唔到。 可能我屋企濕,成日花畫面,要拔ram再插過兼開埋個除濕功能先好啲。
作者: 大食懶豬仔飽    時間: 2021-1-1 23:09

G.skill定Adata會穩定啲?
作者: ppp1225    時間: 2021-1-2 09:19

本帖最後由 ppp1225 於 2021-1-2 09:22 編輯
G.skill定Adata會穩定啲?
大食懶豬仔飽 發表於 2021-1-1 23:09


個人覺得 G.skill 好過 Adata

Ram 可以考慮埋呢條
Crucial Ballistix 16GB (2 x 8GB) DDR4-3200 (BL2K8G32C16U4B) (黑)        599

另外,如果覺得 SSD 同 HDD 夠用,可以唔使再買 SSD
就咁買 i5 + 板 + ram
作者: Miipp    時間: 2021-1-2 09:31

齋 cpu ram 底板就夠,ram 8x2 最正路

鬆動 d 就 i5 六核,否則 i3 四核都唔差

Ssd 完全唔使換,除非爆容量先加
作者: 望月小妖    時間: 2021-1-2 10:26

RAM至小32G並留有擴張
唔係一定會後悔
tse111 發表於 2020-12-31 18:10



除咗玩VM之外我捻唔到16GB有乜可能用得晒
一般用得到8GB都犀利
作者: sport    時間: 2021-1-2 11:01

開大約40個tab 16gb ram 用得晒
2600K 4C / 8T 都用咗9年,9年後又用返 4C / 8T 10300
而家基本用10400 6C / 12T,2x8 16GB ram,500GB SSD 用返10年8載
作者: ppoppq123    時間: 2021-1-2 17:37

而家睇樓主你要求了,至在夠用i3+H410+8或8x2 DDR4.
如果借樓上"9年後又用返 4C / 8T"嘅話比多幾舊上10400也可
作者: 炎冬    時間: 2021-1-2 19:44

除咗玩VM之外我捻唔到16GB有乜可能用得晒
一般用得到8GB都犀利
望月小妖 發表於 2021-1-2 10:26



    8GB以現在來說開始唔夠用, 我部tablet得8GB Ram, 現在長期得返1GB左右,
公司部機16GB Ram, 做文書都用了8GB Ram

主要都是開Browser 20頁左右..
作者: 望月小妖    時間: 2021-1-2 22:45

8GB以現在來說開始唔夠用, 我部tablet得8GB Ram, 現在長期得返1GB左右,
公司部機16GB Ram, 做文書 ...
炎冬 發表於 2021-1-2 19:44


呢個世代8GBx2基本盤又唔貴
我回緊有人話唔上32GB會後悔
作者: 大食懶豬仔飽    時間: 2021-1-3 02:09

我應該會用i5 10400 + MSI MAG B460M Mortar
係ram未決定,應該座底16GB (8GBx2)
作者: 大食懶豬仔飽    時間: 2021-1-3 18:23

因為唔想買有rgb, 最後ram買咗呢個, OK嗎?
G.SKILL Flare X AMD Ryzen F4-3200C16D-16GFX DDR4 3200MHz 16GB Kit (2x8GB) 黑色散熱片        HK$620
作者: Lightersiu    時間: 2021-1-4 13:06

回覆 21# 大食懶豬仔飽


    for AMD Ryzen
作者: Lightersiu    時間: 2021-1-4 13:11

塊板先行得2933,有平買平
Crucial BALLISTIX GAMING 黑色 DDR4 3200MHz 16GB Kit RAM (8GB*2, BL2K8G32C16U4B) $599
作者: 大食懶豬仔飽    時間: 2021-1-4 15:12

塊板先行得2933,有平買平
Crucial BALLISTIX GAMING 黑色 DDR4 3200MHz 16GB Kit RAM (8GB*2, BL2K8G32C16 ...
Lightersiu 發表於 4-1-2021 13:11


問咗旺電兩間都冇貨, 所以先叫我搵條冇RGB的G Skill俾我





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2