Board logo

標題: WIFI Card [打印本頁]

作者: opclk    時間: 2020-9-22 03:20     標題: WIFI Card

請教各位大大,
ITX機用Onbroad WIFI :
用 >>>>MSI微星 MAG A520M VECTOR WIFI AM4 好d/夠用
定係買塊普通mother broad加張 AX200 WiFi 6 card 收得好d?

Thks!!
作者: gigabyte    時間: 2020-9-22 03:48

通常板載wifi都係AC規格, 當然pci-e AX效果會更好。我會㨂第二方案張卡有乜壞自己換張新卡就搞掂,如果itx板wifi卡就壞咗就要去代理整
作者: sport    時間: 2020-9-22 03:58

MAG A520M VECTOR 「WiFi AC 3168」舊款
當然用新款AX200 WiFi 6 $3xx
B550M板+AX200 WiFi 6 差唔多$
MSI MAG B550M Mortar WiFi AX DDR-4 AM4 M.ATX M/B  $1230
作者: MelonGx    時間: 2020-9-22 15:25

而家 DL 速度咪最盡都係幾 MB/s
咩 Wi-Fi Card 速度都過剩啦
買 AC3168 呢隻最雞嘅都唔會有問題
作者: opclk    時間: 2020-9-22 22:05

Thks 各位師兄指教..
作者: opclk    時間: 2020-9-22 22:13

而家 DL 速度咪最盡都係幾 MB/s
咩 Wi-Fi Card 速度都過剩啦
買 AC3168 呢隻最雞嘅都唔會有問題 ...
MelonGx 發表於 2020-9-22 15:25



只計速度根本N都用唔晒,
但係冇用過,
唔知AC/AX穩定度係咪差好遠...
作者: sport    時間: 2020-9-23 00:22

只計速度根本N都用唔晒,
但係冇用過,
唔知AC/AX穩定度係咪差好遠...
opclk 發表於 2020-9-22 22:13

AX穩定度比較好
作者: opclk    時間: 2020-9-23 02:17

回覆 7# sport


    Thx Brother....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2