標題: WIFI Card [打印本頁]
作者: opclk 時間: 2020-9-22 03:20 標題: WIFI Card
請教各位大大,
ITX機用Onbroad WIFI :
用 >>>>MSI微星 MAG A520M VECTOR WIFI AM4 好d/夠用
定係買塊普通mother broad加張 AX200 WiFi 6 card 收得好d?
Thks!!
作者: gigabyte 時間: 2020-9-22 03:48
通常板載wifi都係AC規格, 當然pci-e AX效果會更好。我會㨂第二方案張卡有乜壞自己換張新卡就搞掂,如果itx板wifi卡就壞咗就要去代理整
作者: sport 時間: 2020-9-22 03:58
MAG A520M VECTOR 「WiFi AC 3168」舊款
當然用新款AX200 WiFi 6 $3xx
B550M板+AX200 WiFi 6 差唔多$
MSI MAG B550M Mortar WiFi AX DDR-4 AM4 M.ATX M/B $1230
作者: MelonGx 時間: 2020-9-22 15:25
而家 DL 速度咪最盡都係幾 MB/s
咩 Wi-Fi Card 速度都過剩啦
買 AC3168 呢隻最雞嘅都唔會有問題
作者: opclk 時間: 2020-9-22 22:05
Thks 各位師兄指教..
作者: opclk 時間: 2020-9-22 22:13
只計速度根本N都用唔晒,
但係冇用過,
唔知AC/AX穩定度係咪差好遠...
作者: sport 時間: 2020-9-23 00:22
AX穩定度比較好
作者: opclk 時間: 2020-9-23 02:17
回覆 7# sport
Thx Brother....

