作者: leo_ng 時間: 2012-8-18 01:01 標題: 今日係灣仔298真係超嬲喔>.<~~~~當我傻既?還是Lulu???
要砌3部機,行開灣仔唸住問下問,
ok貴小小都唔緊要,因為有兩部都係幫香港區D客砌既,
一上到灣仔298,見到videocxx,有個亂毛頭既sale係度用電腦睇緊漫畫咪問下佢啦,
話要A8同A6,A8唔要K個隻,加其他物物物物(好多省略),
寫個時已經唔寫低我要幾多粒,算,我唸佢報價唔洗理,
之後寫完所有件後,細細聲同佢同事咬耳仔,
轉頭,好大反應咁同我講,
"嘩,你個list邊個比我架,好舊架啦,A8成幾年前架啦"
跟住就一手囉左粒FX6100比我,
話"而家全世界都係用呢隻架啦,A55、A75既板都好舊架啦,岩喔,A8、A6對A55係喔,好舊架啦"
我話"AM3? 唔係FM1新D咩?
個亂毛頭既sale就話,"唔係,FM1係4年前架啦"
同時,佢幾個同事圍住我,有一個中年瘦D既男人話,
"你個D U 好舊好舊架啦,out晒啦......"
我o晒咀囉,咁都算啦,
我唔想佢地難落台,咪囉左張佢地D傳單話,
"咁我問問D fd你D spec o唔ok啦"
點知最後重要話我,X,晒X晒我張紙tim~
大佬,香港地賣野唔係咁呀嘛~
無貨咪無囉,又騙又X,重當我傻既?好唔墳氣囉>.<~~~
不過,之後都問左幾間298既店鋪,
雖然貨都唔齊,但都係均真既,呢個要強調!
作者: cyrlam 時間: 2012-8-18 01:19
乜 d sales咁cheap夾埋呃人
想正正常常買野都唔俾
作者: feiterry 時間: 2012-8-18 03:06
世界上有太多奸商
作者: leo_ng 時間: 2012-8-18 03:16
如果我真係唔識咁就慘啦~
我唸佢地可以甲得咁齊,
都唔係第一次夾埋呃人啦~>.<~
作者: leo_ng 時間: 2012-8-18 03:18
本來見到呢間係SSP都見過,唸住都大公司咪問下價囉....
點知......真係O晒咀.....自已好似傻仔咁.....
作者: lkyy 時間: 2012-8-18 09:28
騎劫
上次係去灣電某一間店(我真係唔記得咩名)
問下d 4bay raid case咩價啦...有幾個salesperson一齊圍住我(好似樓主咁)
我就話希望整個raid1...之後班人係度恥笑我wor,話"raid1最多用兩隻ga ja wo,你用4隻點組?".....
我聽完心諗你_ _ _啦....
好多時班人講咩可以唔洗點理...當報價就ok
作者: jakesinn 時間: 2012-8-18 09:34
我都講過香港呢邊砌機又貴又多蠱惑,我如果砌全新機,一定去ssp,多左D錢攞去食好D
作者: 必殺技 時間: 2012-8-18 09:35
老闆落左order要清哂啲堆土機

作者: 呀耀 時間: 2012-8-18 09:47
不過住係港島區真係唔想係SSP搬部機返去= ="
我估唔係間間都係咁ge...
作者: penlee 時間: 2012-8-18 10:10
回復 9# 呀耀
SSP砌完 call貨van送回家都仲平過WC
作者: 找數K 時間: 2012-8-18 10:14
回復 10# penlee
我都覺
態度咁差
想人點幫親你
作者: 呀耀 時間: 2012-8-18 10:14
回復 10# penlee
要幾錢到? @@"
作者: jakesinn 時間: 2012-8-18 10:34
不能同意更多
作者: gn470751 時間: 2012-8-18 10:35
$140左右
作者: yupikachu 時間: 2012-8-18 10:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bo112 時間: 2012-8-18 10:53
如是真的話,間野真係好衰喎,焗人食佢地啲死貨,又呃人又無禮貌,backlist呢間野先得!
作者: billychan92 時間: 2012-8-18 11:44
我上次係灣仔幫朋友出機都試過......又係話FM1好舊冇晒嫁啦....你搵到話我知....而家個個用FX.....我話FX咁垃圾都有人用???最後死死地氣落海鮮舫
作者: asuka3210 時間: 2012-8-18 11:47
開名啦CHING, 等大家小心D
作者: cyrlam 時間: 2012-8-18 11:50
其實係咪好多電腦鋪都唔肯爽快咁個客要咩就賣咩?...
點都要廢話連篇?
作者: 車道士 時間: 2012-8-18 12:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 酸到暈 時間: 2012-8-18 12:31
你有冇攪錯? 開左名啦,咁都睇唔到!
作者: 時間 時間: 2012-8-18 15:47
298我只去最高果層
作者: testest 時間: 2012-8-18 18:25
C兄 應該開心 有知識 可以避開壞人
不過你的遭遇 可以警惕下的D新手
作者: hihihellohihi 時間: 2012-8-18 18:33
其實不嬲都要自己做足功課, 試過忍唔住出聲, 攪到佢地口啞啞
作者: 未熟者 時間: 2012-8-18 18:33
灣仔個場幾年前巳經好黑暗, 好多劣質sales, 四圍都係trap。

作者: klkklk 時間: 2012-8-18 18:41
fm1 4年前嫁啦
依句野咁都講得出口
想當年我個fd都仲係用緊肥龍x2 550+塊果時買到斷市既770-c45
作者: kwandyu 時間: 2012-8-19 01:10
哩間嘢出晒名...
唔止298啦...

作者: ngkennychna 時間: 2012-8-19 01:21
邊間黎,2樓電梯上去隔離果間?
作者: cyrlam 時間: 2012-8-19 01:53
深水埗腦場會唔會都有呢D case呢?...
即係你擺明想買某樣野人地又阻攔你又夾埋呃鬼你
作者: jakesinn 時間: 2012-8-19 07:31
回復 29# cyrlam
個幾間大舖我未試過
作者: shingokin 時間: 2012-8-19 07:40
呢間野唔係早期執Q晒, 跟住轉戰屋村昆D C9 先又係腦場開返咩?
作者: RT9000 時間: 2012-8-19 08:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: powershing 時間: 2012-8-19 11:59
我行黃金同298次數差吾多,
不過90%野係黃金買

作者: utopia 時間: 2012-8-19 13:05
絕對讚成
港島區是專劏西裝友,年少無知青年,有錢人及鬼佬
因為博佢地工作繁忙, 無時間格價睇料,
本身又有錢, 唔志在
而且大多要面子, 氹兩句, 兇兩兇, 便會"是旦啦"就自然俾錢
如果咁唔work,佢地就唔會不斷重施故技
好明顯佢地係睇人而玩
點知樓主唔buy, 當然就不服氣而xyz.....
待電腦節後,去深水埗砌好, 便call van仔送回家,
車費只約一百元,部機可用三數年,平均成本有限
作者: baster 時間: 2012-8-19 13:19
你同佢地講.4年前??!!你地未來人黎架?
作者: Takagi_Akito 時間: 2012-8-19 13:27
灣仔2個電腦商場個朵早就臭晒喇, 野又貴, 黑店又多, 同樓上 c hing 話齋, 專門唔係做生意而係劏人; 當然, 講句公道說話, 唔係灣仔間間都咁黑, 而且SSP, 旺電等一樣有黑店; 砌機都係要做足功課會穩陣好多, 新手唔好俾人兇兩兇就磅水.
灣仔D件貴過SSP係事實, 砌機加埋係可以貴過SSP + call van.
我自己就唔會行灣仔嗰2間商場, 真係徙時間.
作者: ellis 時間: 2012-8-19 17:15
回復 1# leo_ng
邊幾間298既店鋪比較均真?
作者: rhythm 時間: 2012-8-20 19:24
你講咁3部咋?
作者: leo_ng 時間: 2012-8-20 23:06
haha~^^你都有有趣既經驗,thz u~^^~
唔想理架,不過一開頭無唸過會昆我,所以有一刻以為佢講緊A10,AMD新個代出左>.<....~
之後聽聽下知昆我咪走囉,已經比佢地落台啦,重要X人......好冤屈
作者: leo_ng 時間: 2012-8-20 23:08
我都去開SSP既,所以無唸過會咁~唉......貪方便,不過都唔係間間咁既,不過貨就好多間都唔齊~
作者: leo_ng 時間: 2012-8-20 23:09
我唸都係,所以有一刻我以為佢地講緊新一代AMD~A10~>.<
作者: leo_ng 時間: 2012-8-20 23:10
同感,
我都去開SSP既,所以無唸過會咁~唉......貪方便,不過都唔係間間咁既,不過貨就好多間都唔齊~
作者: leo_ng 時間: 2012-8-20 23:10
我唸都係,不過就煩D啦~^^"
作者: leo_ng 時間: 2012-8-20 23:12
唉........個班人.......你咁講佢地又係我腦度走番出黎.......^^"
如果當埸恥笑班由,佢地會點呢?
作者: leo_ng 時間: 2012-8-20 23:14
真係架
......SSP個間分店我就唔知,就係見佢係SSP都有,先第一間報價,點知作者: leo_ng 時間: 2012-8-20 23:16
~^^~睇黎都有唔小ching係個邊中招,可唔可以暗示一下你又係邊度中招喔?
作者: leo_ng 時間: 2012-8-20 23:20
我唸佢想有目的(有好時有壞時)咁引導你個時,就會咁做,
一開始個個sales跟本唔想寫低我要D咩,我話好多怕佢唔記得佢先囉張紙出黎,重要連我要幾多粒都唔寫低,
不過,係SSP買左1x年,未試過咁,WC298一次,重要係第一間就出事啦~我唔好彩啦
作者: leo_ng 時間: 2012-8-20 23:21
haha~^^呢個係我地識野既ching都希望有既共鳴!
作者: leo_ng 時間: 2012-8-20 23:22
本帖最後由 leo_ng 於 2012-8-20 23:27 編輯
我都有去,最高果層好似無砌機woo~
覆住咁多先,好眼訓,多謝各位Ching撐場~真係會感動,thz~thz ^^
作者: RockYou 時間: 2012-8-20 23:30
欺善怕惡, 你下次大大聲話
"阿叔咪玩啦, 昆我唔識咩, 我左切左十幾廿年機啦, 邊樣新邊樣舊我唔知丫 "
作者: 時間 時間: 2012-8-20 23:45
回復 49# leo_ng
有一閒有件賣
只不過我D件少人買,要成日上去訂
作者: hdyebx 時間: 2012-8-21 00:11
修頓個度都有一間videocom la~~
點止298
作者: penlee 時間: 2012-8-21 15:52
我都有去,最高果層好似無砌機woo~
上次去見到有兩間
作者: penlee 時間: 2012-8-21 15:54
欺善怕惡, 你下次大大聲話
"阿叔咪玩啦, 昆我唔識咩, 我左切左十幾廿年機啦, 邊樣新邊樣舊我唔知丫 " ...
RockYou 發表於 2012-8-20 23:30
人地有幾個人圍
作者: alan11abc 時間: 2012-8-21 16:05
一直只是路過灣仔

作者: yupikachu 時間: 2012-8-21 20:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leo_ng 時間: 2012-8-21 23:31
咁又係喔,我就話佢地咁熟甲係禁自然,相信已經有唔小人比佢地昆過啦~
作者: leo_ng 時間: 2012-8-21 23:35
我有喔~^^,我囉住手機個list比個1零廿歲既亂毛sales,
寫完過左一陣,
佢重話邊個比個咁既list我~
我話,我自已唸既,
之後個中年sales又重複話邊個比個咁既list我~
個亂毛sales就同佢講係我自已唸既,
可以想像個即佢地係點睇我...........
作者: leo_ng 時間: 2012-8-21 23:38
trap?~以前都唔覺,過左好多年再去1次就完全覺,不過都有好既~
我之後都問左幾間,最後問左一間,
斜對面有間細細地,老闆一個人既 矽X 幾好架。
作者: leo_ng 時間: 2012-8-21 23:41
咪係,所以我一聽到呢句,心唸..........唔係呀麻,香港地,你地咁樣昆我......
作者: leo_ng 時間: 2012-8-21 23:43
經過呢次,見到哩間嘢我都怕怕啦~
我一開頭以為哩間嘢SSP都有係大公司,
D價可能都唔會貴好多...........
作者: i_djinn 時間: 2012-8-21 23:43
可能你個樣太柔弱..@@
作者: leo_ng 時間: 2012-8-21 23:45
好近電梯,不過唔記得係1/F定2/F ?~
作者: leo_ng 時間: 2012-8-21 23:48
SSP個邊好似醒D既~唔好浪費大家時間嘛~
touchwood SSP我未試過囉~^^"
作者: leo_ng 時間: 2012-8-21 23:49
me2~
作者: leo_ng 時間: 2012-8-21 23:49
多謝ching報料,等我知多D Y會中招~

作者: leo_ng 時間: 2012-8-21 23:50
愈聽愈唔對路tim~
作者: leo_ng 時間: 2012-8-21 23:51
我都有95%係SSP+長沙灣買~
作者: maboroshi 時間: 2012-8-21 23:52
最記得以前唔識野新手一名時
第一部組裝機都係在CHING提嗰間砌,不過係在SSP間店
俾呃左張顯卡
估唔到依家搬左去298,過左咁多年我仲認得佢個名
間店中文好似叫腦博士
作者: leo_ng 時間: 2012-8-21 23:55
咁你又岩~
唔work點會咁喔~
不過咁woo~
有錢都好睇商譽架woo~
呢間野都有分店喔~
無唸過會昆人囉~
不過,我唸我個樣比較善良就真既......
但唔係=傻囉~
請問你,
Y要等電腦節後呢?
作者: leo_ng 時間: 2012-8-21 23:56
haha!~
有port woo~^^個陣唸唔到~作者: leo_ng 時間: 2012-8-22 00:22
本帖最後由 leo_ng 於 2012-8-25 21:59 編輯
多謝你既寶貴意見~^^
都係自已懶啦~
一路都係SSP+長沙灣買開既~
298都有正常既,不過貨好多時唔齊囉~
37樓既ching都有問我pm我邊D比較好~
我張我個日睇過既鋪都pm番比佢,
你又有無介紹喔?~^^好店要支持一個!
版友提醒,
有料唔好pm比我,不過可以係度暗示既,
好野好店要分享支持喔。
作者: leo_ng 時間: 2012-8-22 00:23
hehe~^^早幾日pm左比你啦~
岩岩先覆到你,
如果你有咩好店介紹都請pm我喔~
邊度都得架!~
作者: leo_ng 時間: 2012-8-22 00:26
^^haha~好!下次再中招,一於好似你咁講!~
第一個昆我既係十靈廿幾既靚仔,之係就多2個靚仔+一個阿叔(店長?)~
作者: leo_ng 時間: 2012-8-22 00:27
如果有plan既都ok既~
訂好再囉貨~^^~有時我係SSP長沙灣個頭買開D鋪都係咁。
作者: leo_ng 時間: 2012-8-22 00:29
修頓?你意思係灣仔電腦城?
個間我未試過喔,你試過覺得點喔?

作者: leo_ng 時間: 2012-8-22 00:30
呢個係原因之一~
谷住度氣~
作者: leo_ng 時間: 2012-8-22 00:31
haha~下次你又問下價,好既壞既都分享下,等我地大家都知多D嘛~^^
作者: wanwe 時間: 2012-8-22 00:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leo_ng 時間: 2012-8-22 00:34
當然啦,一早係jum寶睇左,自已前排又砌左部A8~
唔係有兩個客係個頭,都唔去買~
唸住三部機,有兩部唔洗令都好喔~^^"
作者: Jack2036 時間: 2012-8-22 00:34
sales係咁架啦
我去黃金買hdmi female 2 female頭
入間鋪度問有冇, sales笑我話未見過有d咁既插, 轉頭sell我hdmi repeater
唔知佢昆我定係無知
作者: leo_ng 時間: 2012-8-22 00:35
我相信..............係!
所以比人當傻仔........
好采都重有小小修為~
作者: leo_ng 時間: 2012-8-22 00:40
真係,你一講完我立即SEARCH下~
haha~ching你都好好記性woo~
佢唔止298有架,SSP都重有,
不過位就好似下面位ching話轉過黎。
被呃係要記得既,而家我都記得啦,
請問你,佢點呃你display呢?
佢換唔換?退唔退到?
作者: leo_ng 時間: 2012-8-22 00:42
?中央田個位?
又真係好似有D印像woo~
作者: leo_ng 時間: 2012-8-22 00:47
sales係咁架啦
我去黃金買hdmi female 2 female頭
入間鋪度問有冇, sales笑我話未見過有d咁既插, 轉頭sell ...
Jack2036 發表於 2012-8-22 00:34
呢D件通常我會去 新高登 搵,
repeater.....唔係呀嘛~咁都tou好遠je..~
另外,
我都搵緊,
JLPT1 即係插底板Jumper既 Parallel Port 係SSP 邊度有呢?
板係呢塊,MSI A55M-P33
本身無Parallel Port但可以加插Jumper出Parallel Port ,
咁係SSP有無得賣呢?
另外,jumper出既Parallel Port 或
PCI 出既Parallel Port 相容性係咪同大板既Parallel Port一樣呢?
ching知唔知邊度有呢?
謝謝你~^^
作者: hozai 時間: 2012-8-22 00:54
睇篇文真係O晒咀...
作者: roadwarrior 時間: 2012-8-22 01:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roadwarrior 時間: 2012-8-22 01:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roadwarrior 時間: 2012-8-22 01:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roadwarrior 時間: 2012-8-22 01:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wanwe 時間: 2012-8-22 07:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AK1213 時間: 2012-8-22 08:36
呢間野早5,6年前ok 的,後來唔知係咪經營手法問題,拆左夥,變左caxxxtal
作者: GORLESULAWA 時間: 2012-8-22 11:39
上面d鋪依家差左好多
作者: ellis 時間: 2012-8-22 18:58
回復 72# leo_ng
請各會員注意,不得於版面要求pm資料
快改POST
作者: hdyebx 時間: 2012-8-23 00:07
個次我話要買一塊X58 UD5 ver 2.0
佢俾塊x58 ud5 ver 1.0我都唔出聲,最後我買左,番到屋企先知
你冇貨同我講阿嗎!fake 我!!
真係好嬲!
作者: Ray少 時間: 2012-8-23 00:40
灣仔一向多黑店,寧願去ssp黃金/ mk 旺電好過
作者: ellis 時間: 2012-8-23 00:41
回復 95# hdyebx
有D濺 , 所以要當面開同CHECK
作者: baster 時間: 2012-8-23 00:47
回復 96# Ray少
以前既黃金同旺電都唔少吖.OCXXN,JXXBO都唔係好野黎架咋.樓主口中呢一間都係.哥個時代都無乜邊間好揀.撞唔撞正黑店睇你好唔好彩同埋道行夠唔夠.如果唔係就要怨自己唔好彩.
作者: shingokin 時間: 2012-8-23 13:49
好似係以前正都個老闆賣左俾videocom, 但係做攸下個朵臭晒, 跟住正都買鋪自己開返出黎做@@..
有錯請ching更正
作者: leo_ng 時間: 2012-8-25 21:39
我個一刻直頭唔知點反應,
(一開頭以為佢講緊fm2)
明明比晒list佢都當想昆我........
如果個list真係佢話齋個fd比我既,
咁就冤枉埋人地啦~

