作者: kelvinhon1986 時間: 2018-5-29 16:52 標題: 求推介-高清播放器
小弟對呢方面唔熟, 市面上係唔係有D純播放器?(唔係android box 個D)
我主要用來play D 藍光folder ISO 等(幾十G 個D)
budget 得1000 左右, 唔知有咩介紹??
作者: kofz 時間: 2018-5-29 17:03
需唔需要 4k hdr 先?
作者: kelvinhon1986 時間: 2018-5-29 17:07
回覆 2# kofz
我睇budget 做人
作者: 大玩偶 時間: 2018-5-29 18:56
小弟對呢方面唔熟, 市面上係唔係有D純播放器?(唔係android box 個D)
我主要用來play D 藍光folder ISO 等( ...
kelvinhon1986 發表於 2018-5-29 16:52
對電腦唔熟又會有整到 ISO 出黎 ... 仲要 4K ....
照計電腦都播到架
作者: EangDav 時間: 2018-5-29 19:44
[url=https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=77&tid=2432746&extra=page%3D3][/url]
CHING 可以睇吓呢部.
作者: kelvinhon1986 時間: 2018-5-29 19:55
回覆 4# 大玩偶
之前有玩開砌機ge.... 但依家只係用緊mini PC 連display card 都冇個D
我係唔熟 呢D 播放器姐, 聽講純播放器好D, 我又唔洗個box 來裝D 咩app
作者: kelvinhon1986 時間: 2018-5-29 19:56
回覆 5# EangDav
Thanks, CHING, 我就係唔識分, 呢部係唔係可以裝app 個種??
作者: urgent2 時間: 2018-5-29 21:52
回覆 7# kelvinhon1986
用緊 EgrXXt A五, so far so good, 4K, wired LAN 可暢順播4XG 藍光, 可裝APP。
作者: kofz 時間: 2018-5-29 22:02
其實千元以內要揾部兼容性好既獨立播放機唔易
作者: kelvinhon1986 時間: 2018-5-29 22:37
回覆 9# kofz
Um..... Thanks..... 咁最平入門要幾錢..... 可能要儲下錢
作者: chue 時間: 2018-5-30 00:42
初初話高清,比人問兩問又話要4K
都係先停一停,諗清諗楚自己想要咩先
作者: EangDav 時間: 2018-5-30 01:06
本帖最後由 EangDav 於 2018-5-30 01:08 編輯
平,我推呢部H6 Pro, 489仔. 連運費六百幾港幣.







作者: kelvinhon1986 時間: 2018-5-30 15:54
回覆 12# EangDav
Thanks
作者: dominicyu 時間: 2018-5-30 20:54
請問用黎睇youtube Viutv 會唔會Load Apps時好疾 之前買過隻海美迪Hd600疾到喊
作者: 活力寶蹄 時間: 2018-5-30 23:32
android box唔好D咩?又播得片又睇得app
作者: zoropoon 時間: 2018-6-2 13:30
揀ZIDOO H6 PRO不如加多少少玩X9S,播4K點都係REALTEK好過ALLWINNER
作者: hellfighter 時間: 2018-6-2 13:36
X9S 同現在用RK3399 既機比,又邊部好些?
作者: zoropoon 時間: 2018-6-4 16:42
X9S 全面啲, 播4K方面未試過播唔到或窒,就算之前海美迪播唔到佢都播到,二來ANDROID 兼容性都好好,國內和外國APP都用到,無遇到問題
作者: siukat 時間: 2018-6-4 17:25
一千budget買egreat a5啦,76論壇好多人玩,有咩問題都有人答下你,你買9牌有問題都未必有人答你
作者: siukat 時間: 2018-6-4 17:27
我用hd600a四核好順喎!
作者: 大玩偶 時間: 2018-6-4 17:31
本帖最後由 大玩偶 於 2018-6-4 17:32 編輯
唔建議 Egreat 新手接觸 , 太多 Android bugs ... 唔識處理真係會一頭煙 !
相反x9s 功能少D ,唔係專玩 BD / UHD Menu 唔需要揀 Egreat , x9s 播影像檔明顯穩定好多 。
而且呢到都好多人用 x9s
作者: siukat 時間: 2018-6-4 17:36
樓主1樓講左係要可以播藍光ISO既播放器,唔係要android box
作者: EangDav 時間: 2018-6-4 20:09
好奇怪的理論.
一部行android的可以播藍光ISO既播放器.
它只是一部android box,而又不是一部可以播藍光ISO既播放器.
作者: Taiyo 時間: 2018-6-4 22:23
唔該A5十唔十扑10bit同2160p 4k?
作者: dominicyu 時間: 2018-6-4 23:45
X9S比Rk3399差 但有咩問題而唔推介RK3399
作者: hoho1986 時間: 2018-6-8 09:42
Realtek RTD1295; Rockchip RK3399比較,本人比較信Realtek 蟹仔個firmware會較好。
Rockchip 我試過解碼失敗,有1秒黑畫面,電腦播同Realtek都無事。

