Board logo

標題: 求推介-高清播放器 [打印本頁]

作者: kelvinhon1986    時間: 2018-5-29 16:52     標題: 求推介-高清播放器

小弟對呢方面唔熟, 市面上係唔係有D純播放器?(唔係android box 個D)

我主要用來play D 藍光folder ISO 等(幾十G 個D)

budget 得1000 左右, 唔知有咩介紹??
作者: kofz    時間: 2018-5-29 17:03

需唔需要 4k hdr 先?
作者: kelvinhon1986    時間: 2018-5-29 17:07

回覆 2# kofz
我睇budget 做人 如果1000 可以有埋 4k DHR 當然要埋
作者: 大玩偶    時間: 2018-5-29 18:56

小弟對呢方面唔熟, 市面上係唔係有D純播放器?(唔係android box 個D)

我主要用來play D 藍光folder ISO 等( ...
kelvinhon1986 發表於 2018-5-29 16:52



   對電腦唔熟又會有整到 ISO 出黎 ... 仲要 4K ....
照計電腦都播到架
作者: EangDav    時間: 2018-5-29 19:44

[url=https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=77&tid=2432746&extra=page%3D3][/url]
CHING 可以睇吓呢部.
作者: kelvinhon1986    時間: 2018-5-29 19:55

回覆 4# 大玩偶
之前有玩開砌機ge.... 但依家只係用緊mini PC 連display card 都冇個D
我係唔熟 呢D 播放器姐, 聽講純播放器好D, 我又唔洗個box 來裝D 咩app
作者: kelvinhon1986    時間: 2018-5-29 19:56

回覆 5# EangDav

Thanks, CHING, 我就係唔識分, 呢部係唔係可以裝app 個種??
作者: urgent2    時間: 2018-5-29 21:52

回覆 7# kelvinhon1986

用緊 EgrXXt A五, so far so good, 4K, wired LAN 可暢順播4XG 藍光, 可裝APP。
作者: kofz    時間: 2018-5-29 22:02

其實千元以內要揾部兼容性好既獨立播放機唔易
作者: kelvinhon1986    時間: 2018-5-29 22:37

回覆 9# kofz

Um..... Thanks..... 咁最平入門要幾錢..... 可能要儲下錢
作者: chue    時間: 2018-5-30 00:42

初初話高清,比人問兩問又話要4K
都係先停一停,諗清諗楚自己想要咩先
作者: EangDav    時間: 2018-5-30 01:06

本帖最後由 EangDav 於 2018-5-30 01:08 編輯

平,我推呢部H6 Pro, 489仔. 連運費六百幾港幣.









作者: kelvinhon1986    時間: 2018-5-30 15:54

回覆 12# EangDav
Thanks
作者: dominicyu    時間: 2018-5-30 20:54

平,我推呢部H6 Pro, 489仔. 連運費六百幾港幣.
EangDav 發表於 2018-5-30 01:06



    請問用黎睇youtube Viutv 會唔會Load Apps時好疾 之前買過隻海美迪Hd600疾到喊
作者: 活力寶蹄    時間: 2018-5-30 23:32

android box唔好D咩?又播得片又睇得app
作者: zoropoon    時間: 2018-6-2 13:30

揀ZIDOO H6 PRO不如加多少少玩X9S,播4K點都係REALTEK好過ALLWINNER
作者: hellfighter    時間: 2018-6-2 13:36

X9S 同現在用RK3399 既機比,又邊部好些?
作者: zoropoon    時間: 2018-6-4 16:42

X9S 全面啲, 播4K方面未試過播唔到或窒,就算之前海美迪播唔到佢都播到,二來ANDROID 兼容性都好好,國內和外國APP都用到,無遇到問題
作者: siukat    時間: 2018-6-4 17:25

一千budget買egreat a5啦,76論壇好多人玩,有咩問題都有人答下你,你買9牌有問題都未必有人答你
作者: siukat    時間: 2018-6-4 17:27

請問用黎睇youtube Viutv 會唔會Load Apps時好疾 之前買過隻海美迪Hd600疾到喊 ...
dominicyu 發表於 2018-5-30 20:54



    我用hd600a四核好順喎!
作者: 大玩偶    時間: 2018-6-4 17:31

本帖最後由 大玩偶 於 2018-6-4 17:32 編輯
一千budget買egreat a5啦,76論壇好多人玩,有咩問題都有人答下你,你買9牌有問題都未必有人答你 ...
siukat 發表於 2018-6-4 17:25



    唔建議 Egreat 新手接觸 , 太多 Android bugs ... 唔識處理真係會一頭煙 !
相反x9s 功能少D ,唔係專玩 BD / UHD Menu 唔需要揀 Egreat  , x9s 播影像檔明顯穩定好多 。
而且呢到都好多人用 x9s
作者: siukat    時間: 2018-6-4 17:36

唔建議 Egreat 新手接觸 , 太多 Android bugs ... 唔識處理真係會一頭煙 !
相反x9s 功能少D ,唔係專 ...
大玩偶 發表於 2018-6-4 17:31



樓主1樓講左係要可以播藍光ISO既播放器,唔係要android box
作者: EangDav    時間: 2018-6-4 20:09

好奇怪的理論.
一部行android的可以播藍光ISO既播放器.
它只是一部android box,而又不是一部可以播藍光ISO既播放器.
作者: Taiyo    時間: 2018-6-4 22:23

唔該A5十唔十扑10bit同2160p 4k?
作者: dominicyu    時間: 2018-6-4 23:45

X9S比Rk3399差 但有咩問題而唔推介RK3399
作者: hoho1986    時間: 2018-6-8 09:42

Realtek RTD1295; Rockchip RK3399比較,本人比較信Realtek 蟹仔個firmware會較好。
Rockchip 我試過解碼失敗,有1秒黑畫面,電腦播同Realtek都無事。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2