Board logo

標題: 有冇 師兄淘過呢隻 TV 手指 ? 香港用唔用到 ? [打印本頁]

作者: wilson99hk    時間: 2017-3-25 15:10     標題: 有冇 師兄淘過呢隻 TV 手指 ? 香港用唔用到 ?

有冇 師兄淘過呢隻 TV 手指 ? 香港用唔用到 ?
謝分享 !

https://world.taobao.com/item/54 ... 4.0.0.RwYqN4#detail

TV Stick.jpg

圖片附件: TV Stick.jpg (2017-3-25 15:09, 28.03 KB) / 下載次數 44
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1969805&k=3496d328a643b5a69b4b43ac7bfff9f7&t=1782313056&sid=frnz82sTAk


作者: Mickey616    時間: 2017-3-25 15:58

電腦買啱頻道 , 一定用到 。 NAS 要夾機 。
作者: shadowguy    時間: 2017-3-25 17:33

這種不是香港用的dmb-th。 收不到香港台

via HKEPC Ionic Reader v1.3.3 - Android
作者: wilson99hk    時間: 2017-3-25 18:37

即係用唔到 ! Thx ~!
作者: chue    時間: 2017-3-25 19:02

可以聽收音機
作者: Mickey616    時間: 2017-3-27 21:30

唔同頻 , T 同 TH 唔同。
作者: devilwai123    時間: 2017-3-27 22:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2