Board logo

標題: 兩年前買的雲網行cr13 [打印本頁]

作者: 流氓大亨    時間: 2016-11-17 18:09     標題: 兩年前買的雲網行cr13

兩年前買的雲網行cr13拎返出黎用,
插左牛有紅燈著,開機就變無燈,亦無畫面
Reset原廠都無反應,收機時部機係會微熱的
會係壞咩呢?

via Samsung Galaxy S7
作者: lotus123    時間: 2016-11-18 19:19

兩年前買的雲網行cr13拎返出黎用,
插左牛有紅燈著,開機就變無燈,亦無畫面
Reset原廠都無反應,收機時部 ...
流氓大亨 發表於 2016-11-17 18:09

換隻火牛試試。
作者: chue    時間: 2016-11-18 19:58

買左兩年都冇用?
作者: 流氓大亨    時間: 2016-11-19 10:06

回復 3 #chue

用左一年多D
之後搬左收埋左

via Samsung Galaxy S7
作者: 流氓大亨    時間: 2016-11-19 10:07

回復 2 #lotus123

用差電話果D牛得唔得呢?

via Samsung Galaxy S7
作者: lotus123    時間: 2016-11-19 12:16

回復 lotus123
用差電話果D牛得唔得呢?
流氓大亨 發表於 2016-11-19 10:07

淘寶 CR13 隻牛:
输出电压:DC(直流)5V
额定输出电流:2A
输出DC接口:外径3.5mm内径1.35mm
https://world.taobao.com/item/531161594468.htm?fromSite=main

差電話果D牛 (5V)應該得,但要駁下面 DC 3.5/1.35 mm 綫。 但 QC 2.0/3.0 果D 牛會變電壓,唔清楚會唔會出到 5V,要小心睇睇。
140#   http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page=14#pid33221992
作者: andylcm    時間: 2016-11-28 16:00

RESET有冇畫面(loader 畫面), 如果冇就可能死HARDWARE





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2