Board logo

標題: 關於樂視盒子退款難題 [打印本頁]

作者: marmot    時間: 2016-8-27 16:24     標題: 關於樂視盒子退款難題

我快用半年了,冇咩內容所以打算退款,去佢個Website,個網頁點入D資料都係冇反應,師兄們可否比點建議點搞?

謝謝。
作者: beecup    時間: 2016-8-27 16:48

而家8月底喇喎,仲有得退?
作者: buynaka    時間: 2016-8-28 08:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xyzxyz    時間: 2016-8-29 10:20

我快用半年了,冇咩內容所以打算退款,去佢個Website,個網頁點入D資料都係冇反應,師兄們可否比點建議點搞 ...
marmot 發表於 2016-8-27 16:24


我都有這個問題,撳提交無反應,於是聯絡客服,佢叫帶晒所有嘢直接上服務中心辦理,上星期六我上了服務中心完成退機手續。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2