作者: marmot 時間: 2016-8-27 16:24 標題: 關於樂視盒子退款難題
我快用半年了,冇咩內容所以打算退款,去佢個Website,個網頁點入D資料都係冇反應,師兄們可否比點建議點搞?
謝謝。
作者: beecup 時間: 2016-8-27 16:48
而家8月底喇喎,仲有得退?
作者: buynaka 時間: 2016-8-28 08:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xyzxyz 時間: 2016-8-29 10:20
我都有這個問題,撳提交無反應,於是聯絡客服,佢叫帶晒所有嘢直接上服務中心辦理,上星期六我上了服務中心完成退機手續。

