作者: atwy 時間: 2016-8-1 00:05 標題: 請教 HDMI 跟機的線 和 一些貴價線 在使用上有什麼分別 ?
本帖最後由 atwy 於 2016-8-1 00:06 編輯
因為感覺上沒有分別 ! 請賜教
謝謝
作者: kofz 時間: 2016-8-1 02:28
基本上冇分別
除非錢多高要求
作者: beecup 時間: 2016-8-1 06:13
導線材料上嘅成本高低分别
作者: skw 時間: 2016-8-1 06:54
回覆 1# atwy
純粹個人意見 , 跟機的線比一啲響市面上嘅平價或貴價線來得更有保証 ,
除非你肯定嗰的貴價線係真嘢 .
作者: csf 時間: 2016-8-1 07:54
同意
作者: TH30 時間: 2016-8-1 08:47
有人話digital既野唔係1就0唔係爛到冇訊號平貴無大分別
好耐之前睇過個大陸西測試又照X光睇接頭內部結構又盛
作者: saya33 時間: 2016-8-1 09:53
分別在於心理上。
作者: Monet90 時間: 2016-8-1 15:34
聲音上一定有分別
作者: ryanng 時間: 2016-8-1 16:00
其實貴線同平線最主要嘅分別就係......價錢
作者: lays 時間: 2016-8-1 16:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ultraman 時間: 2016-8-2 11:33
心理上的分別
作者: 孤兒仔 時間: 2016-8-2 17:40
又有穆斯林想發偉論
作者: hanzawa 時間: 2016-8-3 12:59
滿足感分別
作者: fkjohnny 時間: 2016-8-5 10:56
短的話確實無分別,長度如超過10米,一定有區別
作者: lnchu 時間: 2016-8-5 18:46
AV show大把人買靚仔hdmi線,起碼幾百一條吧。
作者: 改咩名好 時間: 2016-8-9 15:32
可能樓主冇開天眼通 睇唔透D線既分別
利申: 唔知有冇天眼通 總之冇閒錢買貴線
作者: yelosuga 時間: 2016-8-9 16:38
唔係要黎行最新影音格式咩4K60hz HDR/dolby vision 呢D新潮野
冇分別~
作者: latali 時間: 2016-8-9 18:02
較差既線,會令視訊延遲,通常出現於雜牌幼線,有時跟機線都未必係好野,要睇下廠既良心同賣家既質素。另外有1.4周2.0之分,如果播4K,用2.0線亦很重要。
基本上中等線同貴線都無咩分別,係D料同工藝好D。
作者: 燕飛 時間: 2016-8-9 18:06
回復 18 #latali
睇到"較差既線, 會令視訊延遲" 成個 Reply 可以當睇唔到
via HKEPC Reader for Android

