Board logo

標題: [測試] 今晚樂視足總盃 [打印本頁]

作者: skw    時間: 2016-4-13 21:33     標題: 今晚樂視足總盃

本帖最後由 skw 於 2016-4-13 21:39 編輯

.

今晚樂視足總盃,之前未睇過,是龍是蟲今晚便知.

想問: 之前嗰几場最高係 4k 定 1080p ?

.
作者: cpk    時間: 2016-4-13 21:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skw    時間: 2016-4-13 21:45

回覆 2# cpk

係唔係廣告,睇佢以前講d乜就知
作者: cpk    時間: 2016-4-13 21:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2016-4-13 22:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: saya33    時間: 2016-4-13 23:18

瓜田李下。。。。。
作者: hi_fi    時間: 2016-4-13 23:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 99819925    時間: 2016-4-13 23:22

上次已經俾人鬧到狗血淋頭,畫質低,慢至少半分鐘,網上免費源都仲好過佢

況且今晚冇理由唔睇馬體會對巴塞
作者: hi_fi    時間: 2016-4-13 23:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy    時間: 2016-4-13 23:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 99819925    時間: 2016-4-13 23:31

唔知....我淨係知唔洗俾錢樂視都可以睇到直播
hi_fi 發表於 2016-4-13 23:19



知都唔好爆出嚟累街坊啦唔該!
作者: 121245    時間: 2016-4-13 23:36

只要睇下,場波中文同英文,時差會有幾多。
作者: cpk    時間: 2016-4-13 23:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skw    時間: 2016-4-14 00:06

回覆 8# 99819925

两埸波時差45分鐘
作者: 99819925    時間: 2016-4-14 00:11

曼聯已經冇咗費爵爺年代嘅霸氣,而家嘅曼聯乏味沉悶
作者: cpk    時間: 2016-4-14 00:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gjethouse    時間: 2016-4-14 02:41

我其實想知樂視用網絡播點都有delay,但唔知遲幾多…如果有成幾分鐘,對玩下即場投注果d人黎講都幾無引
作者: srw    時間: 2016-4-14 02:57

知都唔好爆出嚟累街坊啦唔該!
99819925 發表於 2016-4-13 23:31


呢個世界總係有D過街老鼠屎, 以為得佢自己先搵到源
識少少就認屎認屁周圍唱, 卒之最後就累到全世界無得睇
作者: skw    時間: 2016-4-14 03:16

本帖最後由 skw 於 2016-4-14 03:19 編輯

.
麻麻地
睇咗半場,經常打圈,被追720p,(用lan線,pxxx100m),
即使係1080p,畫質并唔好得過唔使錢嗰d......

.
作者: 99819925    時間: 2016-4-14 03:28

.
麻麻地
睇咗半場,經常打圈,被追720p,(用lan線,pxxx100m),
即使係1080p,畫質并唔好得過唔使錢嗰d......

. ...
skw 發表於 2016-4-14 03:16


照你咁講,即係佢話100mb寬頻夠玩4k係呃人啦,而家就算連1080p都窒…
作者: srw    時間: 2016-4-14 03:40

回覆 19# skw

延時幾多?
作者: hi_fi    時間: 2016-4-14 03:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skw    時間: 2016-4-14 04:21

回覆 21# srw
.

唔知真正遲咗几多,同另一直播比遲咗約50秒.
後尾720p都打圈,好似唔係好掂咁.

.
作者: tonyohof    時間: 2016-4-14 12:56

可唔可以同一時期多過一個login
作者: buynaka    時間: 2016-4-14 13:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tonyohof    時間: 2016-4-14 14:03

如果得就全香港一個 login 就夠。
buynaka 發表於 2016-4-14 13:06



    netflix have this plan ... 2 logins ... just check har
作者: cpk    時間: 2016-4-14 14:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2016-4-14 14:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buynaka    時間: 2016-4-14 14:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 活力寶蹄    時間: 2016-4-14 21:29

尋晚用手機睇LE睇肉高清免破解
作者: 131213    時間: 2016-4-14 22:23

照你咁講,即係佢話100mb寬頻夠玩4k係呃人啦,而家就算連1080p都窒…
99819925 發表於 2016-4-14 03:28



有100MB都冇用啦,人地隻SERVER都負荷唔到...仲要4K..
利申:我係做NETWORK SECURITY,有CCNA
作者: chue    時間: 2016-4-14 23:01

你仲好講?等左成晚都冇直播





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2