作者: skw 時間: 2016-4-13 21:33 標題: 今晚樂視足總盃
本帖最後由 skw 於 2016-4-13 21:39 編輯
.
今晚樂視足總盃,之前未睇過,是龍是蟲今晚便知.
想問: 之前嗰几場最高係 4k 定 1080p ?
.
作者: cpk 時間: 2016-4-13 21:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skw 時間: 2016-4-13 21:45
回覆 2# cpk
係唔係廣告,睇佢以前講d乜就知
作者: cpk 時間: 2016-4-13 21:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2016-4-13 22:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: saya33 時間: 2016-4-13 23:18
瓜田李下。。。。。

作者: hi_fi 時間: 2016-4-13 23:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 99819925 時間: 2016-4-13 23:22
上次已經俾人鬧到狗血淋頭,畫質低,慢至少半分鐘,網上免費源都仲好過佢
況且今晚冇理由唔睇馬體會對巴塞
作者: hi_fi 時間: 2016-4-13 23:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy 時間: 2016-4-13 23:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 99819925 時間: 2016-4-13 23:31
知都唔好爆出嚟累街坊啦唔該!
作者: 121245 時間: 2016-4-13 23:36
只要睇下,場波中文同英文,時差會有幾多。

作者: cpk 時間: 2016-4-13 23:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skw 時間: 2016-4-14 00:06
回覆 8# 99819925
两埸波時差45分鐘
作者: 99819925 時間: 2016-4-14 00:11
曼聯已經冇咗費爵爺年代嘅霸氣,而家嘅曼聯乏味沉悶
作者: cpk 時間: 2016-4-14 00:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gjethouse 時間: 2016-4-14 02:41
我其實想知樂視用網絡播點都有delay,但唔知遲幾多…如果有成幾分鐘,對玩下即場投注果d人黎講都幾無引
作者: srw 時間: 2016-4-14 02:57
呢個世界總係有D過街老鼠屎, 以為得佢自己先搵到源
識少少就認屎認屁周圍唱, 卒之最後就累到全世界無得睇
作者: skw 時間: 2016-4-14 03:16
本帖最後由 skw 於 2016-4-14 03:19 編輯
.
麻麻地
睇咗半場,經常打圈,被追720p,(用lan線,pxxx100m),
即使係1080p,畫質并唔好得過唔使錢嗰d......
.
作者: 99819925 時間: 2016-4-14 03:28
照你咁講,即係佢話100mb寬頻夠玩4k係呃人啦,而家就算連1080p都窒…
作者: srw 時間: 2016-4-14 03:40
回覆 19# skw
延時幾多?
作者: hi_fi 時間: 2016-4-14 03:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skw 時間: 2016-4-14 04:21
回覆 21# srw
.
唔知真正遲咗几多,同另一直播比遲咗約50秒.
後尾720p都打圈,好似唔係好掂咁.
.
作者: tonyohof 時間: 2016-4-14 12:56
可唔可以同一時期多過一個login
作者: buynaka 時間: 2016-4-14 13:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tonyohof 時間: 2016-4-14 14:03
netflix have this plan ... 2 logins ... just check har
作者: cpk 時間: 2016-4-14 14:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2016-4-14 14:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buynaka 時間: 2016-4-14 14:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 活力寶蹄 時間: 2016-4-14 21:29
尋晚用手機睇LE睇肉高清
免破解作者: 131213 時間: 2016-4-14 22:23
有100MB都冇用啦,人地隻SERVER都負荷唔到...
仲要4K..利申:我係做NETWORK SECURITY,有CCNA
作者: chue 時間: 2016-4-14 23:01
你仲好講?等左成晚都冇直播

