Board logo

標題: E 鬆 AN 盒劈價- 有那款抵玩? [打印本頁]

作者: tvaddict    時間: 2016-4-6 12:00     標題: E 鬆 AN 盒劈價- 有那款抵玩?

見到此po -  AN 盒劈價- 請問有那款抵玩?
以前有睇過下, 但到現時未都買,請問ching 可否俾下意見..

http://www.[e 鬆] com.hk/channelnews.php?id=12988
作者: eric702    時間: 2016-4-6 14:41

K1 一百好低
心動
作者: chue    時間: 2016-4-6 22:56

去福仁走一轉慢慢問慢慢試慢慢揀,不過有D好似有古怪
作者: chue    時間: 2016-4-6 23:14

要先試多工方面的效能
作者: 士碌架    時間: 2016-4-7 10:27

有無人知 $100盒
邊部 睇到 黃, 藍 VIU TV
作者: hkgordon    時間: 2016-4-7 16:24

有無勇士?
作者: eric702    時間: 2016-4-7 17:58

以睇咗 全部display 得一部
買證mxv & mbx02
令外有部display千x盒子舊版 買150

作者: chue    時間: 2016-4-7 19:51

咁梗係舊野啦
正如我早前買3部都係舊野先有平
作者: beecup    時間: 2016-4-8 00:54

清倉陳列品
作者: tvaddict    時間: 2016-4-8 12:03

chur , 原來只係清陳列. 等我以為有貨.

呢排我都係9 點幾先收得工, 都未有時間去睇..

咁依家要買盒的話, 其實應買咩規格? 咩U 之類...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2