作者: eeyore123 時間: 2016-3-16 12:47 標題: 請教關於舊式DVD升級Blu-Ray機
大家好
最近買了好幾隻藍光碟才發現自己之前老舊的DVD+5.1 播不到BLURAY
舊機是SONY個D DVD家庭影音組合5.1個種
想問下有沒有辦法提升舊有的機到可以播到BLURAY的硬件呢
因為想沿用本來的5.1HIFI
知識淺薄懇請大家多多指教
作者: buynaka 時間: 2016-3-16 12:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: guyguyloka 時間: 2016-3-16 13:09
回覆 1# eeyore123
你部sony 5.1係咩model?
正路你買部有digital out的BD機,駁去部sony個 digital in就ok
作者: eeyore123 時間: 2016-3-16 20:46
回覆 eeyore123
你部sony 5.1係咩model?
正路你買部有digital out的BD機,駁去部sony個 digit ...
guyguyloka 發表於 2016-3-16 13:09
舊個部型號是: SONY DAV-FX900KW
意思是BD機AUDIO OUT到部DVD既AUDIO IN嗎?
作者: KinChungE 時間: 2016-3-16 21:31
可以, 用Optical/Coaxial都得
作者: eeyore123 時間: 2016-3-16 23:53
唔好意思,我見有兩個COAXIAL同埋一個OPTICAL DIGITAL IN
請問是哪一個?
因為好少接觸呢D望請包涵
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1873536&k=15f6b0e3afe96724700690bb7e96080e&t=1782462640&sid=NOqqiiSKp

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1873539&k=bd44517aeac04b5eaed4e7999ea88964&t=1782462640&sid=NOqqiiSKp

作者: QAFHK 時間: 2016-3-17 01:50
Bluray 有 optical 就插 optical
bluray 有 coaxial 就插 DVD 橙色果個 coaxial
插其中一 pair 就得,唔洗兩個都插晒
作者: lkca 時間: 2016-3-17 03:00
SONY DAV-FX900KW 插 digital in 解唔到碼新 dts dolby
blu ray 要 pcm out
作者: smoke_cheese 時間: 2016-3-17 04:05
本帖最後由 smoke_cheese 於 2016-3-17 04:30 編輯
S/PDIF PCM 過唔到 5.1,要5.1只能downgrade DTS HD-MA/Dolby TrueHD(lossless)去DTS/AC3(lossy)
若樓主覺得DTS/AC3可接受就這樣都可以,否則最好就全套買過。(想唔換喇叭的話Blu-ray player連amp的可能要淘寶先有,A/V amp又多數用唔到冇power的subwoofer)
作者: eeyore123 時間: 2016-3-17 11:12
S/PDIF PCM 過唔到 5.1,要5.1只能downgrade DTS HD-MA/Dolby TrueHD(lossless)去DTS/AC3(lossy)
若樓主覺 ...
smoke_cheese 發表於 2016-3-17 04:05
多謝咁多位師兄,請問師兄係咪指即使買左#4師兄淘寶條LINK, 佢有5.1獨立聲道(算有amp?)
我用optical 或 coaxial 應該都出唔到原本的5.1嗎?
作者: eeyore123 時間: 2016-3-17 11:18
問左淘寶間鋪佢表示
HDMI佢部BD機到電視
然後OPTICAL/COAXIAL接DVD出音效
不知會否有任何問題?
就係5.1會被downgrade嗎
作者: guyguyloka 時間: 2016-3-17 11:49
本帖最後由 guyguyloka 於 2016-3-17 11:56 編輯
根本問題係你部sony 5.1本身都唔支持DTS HD-MA/Dolby TrueHD decode,只支持DTS 5.1/Dolby 5.1/PCM 5.1,所以如果你唔換機,絕對享受唔到DTS HD-MA/Dolby TrueHD。
間鋪同你講側係正確的,到時你在player上選coxial output就可。
作者: guyguyloka 時間: 2016-3-17 11:54
部機只係有pre-out,即是已解碼的analog signal,你要有pre-in的擴音機(通常AV amp),用RCA線連接就可。
作者: buynaka 時間: 2016-3-17 11:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tamalemon 時間: 2016-3-17 12:30
我N年前都有你呢個局部升級的想法
又係呢類Sony套裝
話你知最後我連套Sony也半送半賣比左人
一架bluray機一千以內都有
但係區碼實在煩
我最後換左一架有bluray rom的media player
作者: tamalemon 時間: 2016-3-17 12:33
回覆 15# buynaka
我都係咁去估
因為我自己都係咁諗


