Board logo

標題: 請教關於舊式DVD升級Blu-Ray機 [打印本頁]

作者: eeyore123    時間: 2016-3-16 12:47     標題: 請教關於舊式DVD升級Blu-Ray機

大家好
最近買了好幾隻藍光碟才發現自己之前老舊的DVD+5.1 播不到BLURAY

舊機是SONY個D DVD家庭影音組合5.1個種
想問下有沒有辦法提升舊有的機到可以播到BLURAY的硬件呢

因為想沿用本來的5.1HIFI

知識淺薄懇請大家多多指教
作者: buynaka    時間: 2016-3-16 12:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: guyguyloka    時間: 2016-3-16 13:09

回覆 1# eeyore123


    你部sony 5.1係咩model?
    正路你買部有digital out的BD機,駁去部sony個 digital in就ok
作者: eeyore123    時間: 2016-3-16 20:46

回覆  eeyore123


    你部sony 5.1係咩model?
    正路你買部有digital out的BD機,駁去部sony個 digit ...
guyguyloka 發表於 2016-3-16 13:09



    舊個部型號是: SONY DAV-FX900KW

意思是BD機AUDIO OUT到部DVD既AUDIO IN嗎?
作者: KinChungE    時間: 2016-3-16 21:31

舊個部型號是: SONY DAV-FX900KW

意思是BD機AUDIO OUT到部DVD既AUDIO IN嗎?
eeyore123 發表於 2016-3-16 20:46


可以, 用Optical/Coaxial都得
作者: eeyore123    時間: 2016-3-16 23:53

1.png
2.png

唔好意思,我見有兩個COAXIAL同埋一個OPTICAL DIGITAL IN
請問是哪一個?

因為好少接觸呢D望請包涵

圖片附件: 1.png (2016-3-16 23:49, 136.06 KB) / 下載次數 27
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1873536&k=15f6b0e3afe96724700690bb7e96080e&t=1782462640&sid=NOqqiiSKp



圖片附件: 2.png (2016-3-16 23:51, 147.21 KB) / 下載次數 36
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1873539&k=bd44517aeac04b5eaed4e7999ea88964&t=1782462640&sid=NOqqiiSKp


作者: QAFHK    時間: 2016-3-17 01:50

唔好意思,我見有兩個COAXIAL同埋一個OPTICAL DIGITAL IN
請問是哪一個?

因為好少接觸呢D望請包涵 ...
eeyore123 發表於 2016-3-16 23:53

Bluray 有 optical 就插 optical
bluray 有 coaxial 就插 DVD 橙色果個 coaxial
插其中一 pair 就得,唔洗兩個都插晒
作者: lkca    時間: 2016-3-17 03:00

SONY DAV-FX900KW 插 digital in 解唔到碼新 dts dolby
blu ray 要 pcm out
作者: smoke_cheese    時間: 2016-3-17 04:05

本帖最後由 smoke_cheese 於 2016-3-17 04:30 編輯
SONY DAV-FX900KW 插 digital in 解唔到碼新 dts dolby
blu ray 要 pcm out
lkca 發表於 2016-3-17 03:00

S/PDIF PCM 過唔到 5.1,要5.1只能downgrade DTS HD-MA/Dolby TrueHD(lossless)去DTS/AC3(lossy)
若樓主覺得DTS/AC3可接受就這樣都可以,否則最好就全套買過。(想唔換喇叭的話Blu-ray player連amp的可能要淘寶先有,A/V amp又多數用唔到冇power的subwoofer)
作者: eeyore123    時間: 2016-3-17 11:12

S/PDIF PCM 過唔到 5.1,要5.1只能downgrade DTS HD-MA/Dolby TrueHD(lossless)去DTS/AC3(lossy)
若樓主覺 ...
smoke_cheese 發表於 2016-3-17 04:05



    多謝咁多位師兄,請問師兄係咪指即使買左#4師兄淘寶條LINK, 佢有5.1獨立聲道(算有amp?)
我用optical 或 coaxial 應該都出唔到原本的5.1嗎?
作者: eeyore123    時間: 2016-3-17 11:18

問左淘寶間鋪佢表示
HDMI佢部BD機到電視
然後OPTICAL/COAXIAL接DVD出音效
不知會否有任何問題?

就係5.1會被downgrade嗎
作者: guyguyloka    時間: 2016-3-17 11:49

本帖最後由 guyguyloka 於 2016-3-17 11:56 編輯
問左淘寶間鋪佢表示
HDMI佢部BD機到電視
然後OPTICAL/COAXIAL接DVD出音效
不知會否有任何問題?

就係5.1會 ...
eeyore123 發表於 2016-3-17 11:18


根本問題係你部sony 5.1本身都唔支持DTS HD-MA/Dolby TrueHD decode,只支持DTS 5.1/Dolby 5.1/PCM 5.1,所以如果你唔換機,絕對享受唔到DTS HD-MA/Dolby TrueHD。

間鋪同你講側係正確的,到時你在player上選coxial output就可。
作者: guyguyloka    時間: 2016-3-17 11:54

多謝咁多位師兄,請問師兄係咪指即使買左#4師兄淘寶條LINK, 佢有5.1獨立聲道(算有amp?)
我用optical  ...
eeyore123 發表於 2016-3-17 11:12


部機只係有pre-out,即是已解碼的analog signal,你要有pre-in的擴音機(通常AV amp),用RCA線連接就可。
作者: buynaka    時間: 2016-3-17 11:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tamalemon    時間: 2016-3-17 12:30

我N年前都有你呢個局部升級的想法
又係呢類Sony套裝
話你知最後我連套Sony也半送半賣比左人

一架bluray機一千以內都有
但係區碼實在煩
我最後換左一架有bluray rom的media player
作者: tamalemon    時間: 2016-3-17 12:33

回覆 15# buynaka

我都係咁去估
因為我自己都係咁諗





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2