作者: jokestotell 時間: 2016-1-22 04:53 標題: Bluray 有沒有區碼架?
有沒有?
作者: kadon 時間: 2016-1-22 05:14
A B C區
作者: jokestotell 時間: 2016-1-22 05:46
又要睇區買機...
作者: matthewchu 時間: 2016-1-22 09:24
回覆 3# jokestotell
咁又唔洗太擔心
主流 美國,日本,香港台灣都一樣係A區...
除非你想睇歐洲水貨就會係B區..
冷門共產政權果D俄羅斯同中共嘢就喺晒C區
作者: jokestotell 時間: 2016-1-22 09:27
That's good thanks
作者: 1號閒人 時間: 2016-1-22 10:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: domon 時間: 2016-1-22 15:18
你家人都幾怪喎,有 blu-ray 仲要 VCD.
作者: bbsunny 時間: 2016-1-22 16:07
家下啲電視睇VCD
作者: 1號閒人 時間: 2016-1-22 18:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jokestotell 時間: 2016-1-22 23:24
入落去手機啦
作者: 1號閒人 時間: 2016-1-23 00:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: summytsoi 時間: 2016-1-23 09:19
真係唔知原來BD player有機會唔支援VCD
又學到野,老人家都係鐘意傳統地播碟電視睇

