作者: 必殺技 時間: 2016-1-11 12:58 標題: 請問有冇得用IPHONE 做遙控器?
以前係android 用開rkremote
ps: 用緊rk3188 盒子
作者: lotus123 時間: 2016-1-11 13:13
悟空遥控器 有 iOS 版。
作者: 必殺技 時間: 2016-1-11 13:15
thanks
但係好似冇得打字

作者: beegeejk 時間: 2016-1-11 18:42
本帖最後由 beegeejk 於 2016-1-11 18:44 編輯
我都想知
作者: 必殺技 時間: 2016-1-12 01:33
竟然冇呢種apps

