Board logo

標題: 請問有冇得用IPHONE 做遙控器? [打印本頁]

作者: 必殺技    時間: 2016-1-11 12:58     標題: 請問有冇得用IPHONE 做遙控器?

以前係android 用開rkremote

ps:  用緊rk3188 盒子
作者: lotus123    時間: 2016-1-11 13:13

悟空遥控器 有 iOS 版。
作者: 必殺技    時間: 2016-1-11 13:15

悟空遥控器 有 iOS 版。
lotus123 發表於 2016-1-11 13:13

thanks
但係好似冇得打字
作者: beegeejk    時間: 2016-1-11 18:42

本帖最後由 beegeejk 於 2016-1-11 18:44 編輯

我都想知
作者: 必殺技    時間: 2016-1-12 01:33

竟然冇呢種apps





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2