作者: sai_cc 時間: 2015-12-17 10:11 標題: 村屋6M睇樂視有冇問題?
得6M冇得揀, 通常屋企有4個人Share用個WiFi...睇樂視會唔會窒?
諗緊買唔買好
作者: stta800 時間: 2015-12-17 11:52
720p 應該都得! 不過其他3個人唔係用太多bandwidth
作者: brahms 時間: 2015-12-17 18:02
多口問句6M要大約幾$$?
6M有人一齊用720P 應該都得, 一個人用如果比足6M 可能都睇到1080
作者: lineager 時間: 2015-12-18 10:00
PKKW 收$300 比 6M 服務
作者: brahms 時間: 2015-12-18 10:10
回覆 4# lineager
嘩....真係老屈到嘔
打風落雨有無影響?
作者: stta800 時間: 2015-12-18 10:14
8M 睇1080p都有d lag
作者: lineager 時間: 2015-12-18 10:15
PKKW 話你可以唔用 , 錢就會按年加! 所以只要將來有機會有選擇, 一定唔用PKKW服務!
"打風落雨"會影響, 有時上唔到網要CALL SUPPORT
作者: lineager 時間: 2015-12-18 10:19
6M 最快BT FILE有6百幾Kbps
Streaming睇戲係OK, 前提係唔好同一時間download野.
但PKKW睇大陸streaming唔快, 我就時時reconnect 轉下 IP可能有幫助
作者: KinChungE 時間: 2015-12-18 11:08
6M plan實際得4.8Mbps左右
作者: VADER 時間: 2015-12-19 09:09
兩個字.....放棄.....
作者: yanchoki 時間: 2015-12-19 09:46
我以前嗰度6m用麥記盒睇日本台都ok。如同時上網會load好耐

