Board logo

標題: 村屋6M睇樂視有冇問題? [打印本頁]

作者: sai_cc    時間: 2015-12-17 10:11     標題: 村屋6M睇樂視有冇問題?

得6M冇得揀, 通常屋企有4個人Share用個WiFi...睇樂視會唔會窒?
諗緊買唔買好
作者: stta800    時間: 2015-12-17 11:52

720p 應該都得! 不過其他3個人唔係用太多bandwidth
作者: brahms    時間: 2015-12-17 18:02

多口問句6M要大約幾$$?
6M有人一齊用720P 應該都得, 一個人用如果比足6M 可能都睇到1080
作者: lineager    時間: 2015-12-18 10:00

多口問句6M要大約幾$$?
6M有人一齊用720P 應該都得, 一個人用如果比足6M 可能都睇到1080 ...
brahms 發表於 2015-12-17 18:02


    PKKW 收$300 比 6M 服務
作者: brahms    時間: 2015-12-18 10:10

回覆 4# lineager


    嘩....真係老屈到嘔
打風落雨有無影響?
作者: stta800    時間: 2015-12-18 10:14

8M 睇1080p都有d lag
作者: lineager    時間: 2015-12-18 10:15

回覆  lineager


    嘩....真係老屈到嘔
打風落雨有無影響?
brahms 發表於 2015-12-18 10:10


PKKW 話你可以唔用 , 錢就會按年加! 所以只要將來有機會有選擇, 一定唔用PKKW服務!
"打風落雨"會影響, 有時上唔到網要CALL SUPPORT
作者: lineager    時間: 2015-12-18 10:19

6M 最快BT FILE有6百幾Kbps
Streaming睇戲係OK, 前提係唔好同一時間download野.
但PKKW睇大陸streaming唔快, 我就時時reconnect 轉下 IP可能有幫助
作者: KinChungE    時間: 2015-12-18 11:08

多口問句6M要大約幾$$?
6M有人一齊用720P 應該都得, 一個人用如果比足6M 可能都睇到1080 ...
brahms 發表於 2015-12-17 18:02


6M plan實際得4.8Mbps左右
作者: VADER    時間: 2015-12-19 09:09

兩個字.....放棄.....
作者: yanchoki    時間: 2015-12-19 09:46

我以前嗰度6m用麥記盒睇日本台都ok。如同時上網會load好耐





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2