Board logo

標題: 請問第一代小米盒子,可以用物software Root 呢?Thanks. [打印本頁]

作者: oystercake    時間: 2015-10-23 19:02     標題: 請問第一代小米盒子,可以用物software Root 呢?Thanks.

請問第一代小米盒子,可以用物software Root 呢?Thanks.
作者: shal    時間: 2015-10-23 19:09

要root ka 咩
就禁都可以install apps wo
作者: oystercake    時間: 2015-10-23 19:13

本帖最後由 oystercake 於 2015-10-23 19:46 編輯

sorry 小米盒子2 先正確.
因為要replace 一d apps file. 唔root 攪唔到.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2