作者: sony_vaio 時間: 2015-9-21 13:26 標題: 有無師兄ANDROID手機/平板仲睇到NOW PLAYER睇波?
大半年前UPDATE過之後
一開就彈APP
試過幾部AN機都係咁
去HKT到問D STAFF又話唔清楚
IOS9就無問題
如有師兄用到NOW PLAYER睇波(EG. 621)
可以報告下用緊咩機同ANDROID版本嗎?
THX!
作者: 奶茶走甜 時間: 2015-9-21 14:27
回覆 1# sony_vaio
一直都睇到,你部機係咪 root 咗?係嘅用 SuperSU 暫時 unroot,再開就睇到
作者: sony_vaio 時間: 2015-9-21 15:46
得ZU有ROOT機
SH02G同Z3TC都係一開即QUIT
師兄用緊咩機睇?
THX!
作者: 奶茶走甜 時間: 2015-9-21 16:22
回覆 3# sony_vaio
我 G2 同 ASUS A86 都得
你係開 APP 即彈定係開片先彈?
另外 root 嘅定義係有冇 su 檔案而唔係有冇 Superuser/SuperSU 嘅 app,有啲機原廠 ROM 已經有 su(好似小米),呢啲都睇唔到。
作者: sony_vaio 時間: 2015-9-21 16:46
一開即彈

多謝師兄提點
我望望有關SU既野先
THX
作者: 奶茶走甜 時間: 2015-9-21 17:38
回覆 5# sony_vaio
開 app 彈咁應該唔關 root 事,我 root 係喺開片時彈,你個 case 應該關 app 本身問題事。。。
作者: sony_vaio 時間: 2015-9-22 01:52
已試最新ver
9月20號岩岩update個個版本
只用無root原廠rom既機試
Sh02g同z3tc都彈
Sh02g可能日水機啦
但行貨機z3tc都係一樣......
作者: harada6693 時間: 2015-9-22 18:56
ipad同P8 max 都用到,但如果root咗就唔得
作者: 99819925 時間: 2015-9-22 19:10
我用緊部Gpad睇都冇問題

