Board logo

標題: 有線電視面板點換? [打印本頁]

作者: 天龍武祭    時間: 2015-8-19 08:56     標題: 有線電視面板點換?

上手業主CUT左有線之後,剩低左個面板係到
而我另一幅牆已經有天線駁左電視
因為呢個面板太核突,如果我想自己換左佢有冇咩要買?同點樣整?
或者就咁買個面蓋封左佢又得唔得呢?會唔會影響到另一幅牆個天線?

作者: kofz    時間: 2015-8-19 10:14

換個空面板咪得,螺絲位通用
作者: 天龍武祭    時間: 2015-8-19 10:50

換個空面板咪得,螺絲位通用
kofz 發表於 2015-8-19 10:14


空板既話 會唔會令到另一幅牆收唔到?
作者: kofz    時間: 2015-8-19 11:36

空板既話 會唔會令到另一幅牆收唔到?
天龍武祭 發表於 2015-8-19 10:50


    咁就要睇下天線係咪相連

拆開睇就知道,如果得一條天線係入面

就表示冇相連,係獨立天線,唔會影響其他

PS.最好拆開後影張相睇下
作者: 活力寶蹄    時間: 2015-8-23 17:48

拆開個牆制,加粒I裝駁埋咪得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2