作者: 天龍武祭 時間: 2015-8-19 08:56 標題: 有線電視面板點換?
上手業主CUT左有線之後,剩低左個面板係到
而我另一幅牆已經有天線駁左電視
因為呢個面板太核突,如果我想自己換左佢有冇咩要買?同點樣整?
或者就咁買個面蓋封左佢又得唔得呢?會唔會影響到另一幅牆個天線?

作者: kofz 時間: 2015-8-19 10:14
換個空面板咪得,螺絲位通用
作者: 天龍武祭 時間: 2015-8-19 10:50
空板既話 會唔會令到另一幅牆收唔到?
作者: kofz 時間: 2015-8-19 11:36
咁就要睇下天線係咪相連
拆開睇就知道,如果得一條天線係入面
就表示冇相連,係獨立天線,唔會影響其他
PS.最好拆開後影張相睇下
作者: 活力寶蹄 時間: 2015-8-23 17:48
拆開個牆制,加粒I裝駁埋咪得

