Board logo

標題: 使用盒子AIRPLAY 或 MIRACAST 會用DATA嗎? [打印本頁]

作者: 貧果    時間: 2015-8-18 16:36     標題: 使用盒子AIRPLAY 或 MIRACAST 會用DATA嗎?

經常都會見到盒子話可以, 同一WIFI下可以使用AIRPLAY 或MIRACAST 推送其他設備到電視上觀看. 究竟有冇用上網速度的.

比愈, 我下載了短片係手機, 我想利用盒子推去MON 睇, 但我上網速度好慢的, 係龜速348bps個D, 咁其實行唔行到, 會否窒的?
作者: wilwong829    時間: 2015-8-18 16:59

經常都會見到盒子話可以, 同一WIFI下可以使用AIRPLAY 或MIRACAST 推送其他設備到電視上觀看. 究竟有冇用上 ...
貧果 發表於 2015-8-18 16:36


其實我反而想問... 如果係咁龜速嘅話,仲點用到電視盒呢?
作者: kofz    時間: 2015-8-18 17:02

經常都會見到盒子話可以, 同一WIFI下可以使用AIRPLAY 或MIRACAST 推送其他設備到電視上觀看. 究竟有冇用上 ...
貧果 發表於 2015-8-18 16:36


    一般係靠 Wi-Fi 內聯,唔關上網速度事
作者: 貧果    時間: 2015-8-18 17:13

回覆 2# wilwong829


    因為我只需要個盒子比我係MON 睇片, 畫面夠大, 我可以係另一處高速下載.
同埋用盒子可以方便些, 只駁一條HDMI.

回覆 3# kofz

OIC , 謝謝你的回覆, 咁我買個小米小盒子試下.
作者: bbsunny    時間: 2015-8-19 10:00

回覆  wilwong829


    因為我只需要個盒子比我係MON 睇片, 畫面夠大, 我可以係另一處高速下載.
同埋用盒 ...
貧果 發表於 2015-8-18 17:13


    我用過好多推送,我建議直接淘盛世長x既推送,或直接去ezcast買,收visa直接送到香港
作者: alfredku    時間: 2015-8-19 10:14

我用過好多推送,我建議直接淘盛世長x既推送,或直接去ezcast買,收visa直接送到香港 ...
bbsunny 發表於 2015-8-19 10:00

師兄,請問你盛世長x個x係什麼?有沒有tips?
多謝。
PS.已谷歌及百度過。
作者: bbsunny    時間: 2015-8-19 10:51

師兄,請問你盛世長x個x係什麼?有沒有tips?
多謝。
PS.已谷歌及百度過。 ...
alfredku 發表於 2015-8-19 10:14


    試下加個同屏或者推送,就係唔講x
作者: Mr.Tom    時間: 2015-8-24 09:48

x=/=缨?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2