Board logo

標題: 有冇人用 天敏 D8 64bit? [打印本頁]

作者: fruitips    時間: 2015-8-10 13:28     標題: 有冇人用 天敏 D8 64bit?

有冇人用 天敏 D8 64bit?

https://detail.tmall.com/item.ht ... ies=5919063:3266779

可以分享下好冇用?

OR 有冇其他推介? within 350rmb
作者: 99819925    時間: 2015-8-10 14:19

我都有諗過呢部,早幾日賣¥288,上網search過呢部機嘅討論,好似話usb電力唔係太足,如有機會駁2.5"外置硬碟可能唔work
作者: fruitips    時間: 2015-8-10 16:14

回覆 2# 99819925

咁你最後決定左邊部?
作者: 99819925    時間: 2015-8-10 18:13

未買,本身有部小米盒2用緊,所以唔急,最緊要搵到部啱心水
作者: fruitips    時間: 2015-8-11 17:00

有冇人買左,分享下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2