標題: 有冇人用 天敏 D8 64bit? [打印本頁]
作者: fruitips 時間: 2015-8-10 13:28 標題: 有冇人用 天敏 D8 64bit?
有冇人用 天敏 D8 64bit?
https://detail.tmall.com/item.ht ... ies=5919063:3266779
可以分享下好冇用?
OR 有冇其他推介? within 350rmb
作者: 99819925 時間: 2015-8-10 14:19
我都有諗過呢部,早幾日賣¥288,上網search過呢部機嘅討論,好似話usb電力唔係太足,如有機會駁2.5"外置硬碟可能唔work
作者: fruitips 時間: 2015-8-10 16:14
回覆 2# 99819925
咁你最後決定左邊部?
作者: 99819925 時間: 2015-8-10 18:13
未買,本身有部小米盒2用緊,所以唔急,最緊要搵到部啱心水
作者: fruitips 時間: 2015-8-11 17:00
有冇人買左,分享下
