Board logo

標題: 如何選擇盒子 [打印本頁]

作者: psr1    時間: 2015-8-5 20:33     標題: 如何選擇盒子

本帖最後由 psr1 於 2015-8-5 22:10 編輯

各位師兄, 小弟未買過電視盒, 睇左幾日呢度, 叫做有少少認識. 但POST太多. 咁不如直接請教大家
想請教下, 其實咩機岩我用?

電視無4K, 得1080P (可見將來唔會換)
無HIFI無AMP無SOUNDBAR無喇叭. (未有計劃買)
寬頻得100M, 駁盒要行WIFI, router N150 雙頻. 距離非常近

睇直播, 點播,
裝sopcast, acestream 之類
TVAPP 得唔得? 得的話都想睇下
打機? 無認識, 係咪可裝模擬器?

本來睇到 CS918 PLUS 好似幾好
但其實我係唔係唔洗用咁貴機?

100人仔的RK3128 1G+8G 我夠唔夠用?
係咪打唔到機?

仲有咩要注意?

唔該各位.
作者: ntepc    時間: 2015-8-5 23:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: uncle9    時間: 2015-8-6 10:00

搭單問…天貓盒之類的“大品牌” 操作穩定性方面會唔會好d?
作者: taxman123    時間: 2015-8-11 19:48

本帖最後由 taxman123 於 2015-8-11 19:58 編輯

昨天兩舊水入左隻貓盒未濁板
中伏鳥
華嫂、youtube 、hktv 睇吾到
mtk 8685 蕊片
作者: alfredku    時間: 2015-8-11 20:02

各位師兄, 小弟未買過電視盒, 睇左幾日呢度, 叫做有少少認識. 但POST太多. 咁不如直接請教大家
想請教下, 其實咩機岩我用?

電視無4K, 得1080P (可見將來唔會換)
無HIFI無AMP無SOUNDBAR無喇叭. (未有計劃買)
寬頻得100M, 駁盒要行WIFI, router N150 雙頻. 距離非常近

睇直播, 點播,
裝sopcast, acestream 之類
TVAPP 得唔得? 得的話都想睇下
打機? 無認識, 係咪可裝模擬器?

本來睇到 CS918 PLUS 好似幾好
但其實我係唔係唔洗用咁貴機?

100人仔的RK3128 1G+8G 我夠唔夠用?
係咪打唔到機?

仲有咩要注意?

唔該各位

psr1 發表於 2015-8-5 20:33

之前有師兄出帖說明睇2000k或以上足球直播既要求,自己睇下有無咁既需求才決定
[技術討論] android TV box 睇 2000k+ 720p 直播
作者: iaudio    時間: 2015-8-11 22:31

RK3128 1G+8G  IDER S1   
-- flash android rom 可以睇到tvapp.so (轉台要用mouse 就ok),
--sopcast 2000k 以上會窒.
-- 播4K 會窒.
himedia hd600A -- 海思4核,
-sopcast 5000k 都好順,唔LAG.      
- tvapp. so播唔到. 設備不支援!
- 播4K 順

利申: 兩部都有.
作者: postmastur    時間: 2015-8-11 22:53

昨天兩舊水入左隻貓盒未濁板
中伏鳥
華嫂、youtube 、hktv 睇吾到
mtk 8685 蕊片 ...
taxman123 發表於 2015-8-11 19:48



你之前唔係問 CS918 plus 既RK3188 ok 架咩?  點解會買左呢部?
作者: postmastur    時間: 2015-8-11 22:57

本帖最後由 postmastur 於 2015-8-11 23:00 編輯
RK3128 1G+8G  IDER S1   
-- flash android rom 可以睇到tvapp.so (轉台要用mouse 就ok),
--sopcast 2000 ...
iaudio 發表於 2015-8-11 22:31



    我買電子野, 係做過research 既情況下, 相信"有買貴, 無買錯"呢個道理.   因為好大部時候, 廉價既電子野通常都實有trade off.

我用RK3288  雲網行 CR12.    價錢係貴既.  不過

1. Sopcast 2000k 無問題, 再高無試過
2. 播4k 無問題.  H265 都無問題.  行4k @ 60 fps 仍然係順, support HDMI 2.0
3. 睇到  tvapp.so
4. 裝到晒mytv, hktv, youtube 及所有香港用既 app, 因為有google play store.


作者: alfredku    時間: 2015-8-11 23:48

本帖最後由 alfredku 於 2015-8-11 23:49 編輯
RK3128 1G+8G  IDER S1   
-- flash android rom 可以睇到tvapp.so (轉台要用mouse 就ok),
--sopcast 2000k 以上會窒.
-- 播4K 會窒.
himedia hd600A -- 海思4核,
-sopcast 5000k 都好順,唔LAG.      
- tvapp. so播唔到. 設備不支援!
- 播4K 順

利申: 兩部都有.iaudio 發表於 2015-8-11 22:31

師兄請問你有無用acestream呢?
多謝師兄分享有用資訊。
作者: taxman123    時間: 2015-8-11 23:54

你之前唔係問 CS918 plus 既RK3188 ok 架咩?  點解會買左呢部?
postmastur 發表於 2015-8-11 22:53


一時胡途
中伏鳥
作者: iaudio    時間: 2015-8-11 23:59

師兄請問你有無用acestream呢?
多謝師兄分享有用資訊。
alfredku 發表於 2015-8-11 23:48



    acestream 我冇試過, 因為好多時Link 都唔得
作者: alfredku    時間: 2015-8-11 23:59

    我買電子野, 係做過research 既情況下, 相信"有買貴, 無買錯"呢個道理.   因為好大部時候, 廉價既電子野通常都實有trade off.

我用RK3288  雲網行 CR12.    價錢係貴既.  不過

1. Sopcast 2000k 無問題, 再高無試過
2. 播4k 無問題.  H265 都無問題.  行4k @ 60 fps 仍然係順, support HDMI 2.0
3. 睇到  tvapp.so
4. 裝到晒mytv, hktv, youtube 及所有香港用既 app, 因為有google play store.
postmastur 發表於 2015-8-11 22:57

相信CR12用acestream直播都應該無問題啦?
請問達人師兄用YouTube播4k影片出唔出到真4k解析度呢?
CR12個kernel應該係4k 2160p?
謝謝師兄分享心得。
作者: alfredku    時間: 2015-8-12 00:05

acestream 我冇試過, 因為好多時Link 都唔得
iaudio 發表於 2015-8-11 23:59

我同師兄既情況就倒轉,acestream大部分都無問題,
反而sopcast睇唔到直播,就算100% buffer都係畫面全黑,
解決唔到!!
作者: postmastur    時間: 2015-8-12 00:37

相信CR12用acestream直播都應該無問題啦?
請問達人師兄用YouTube播4k影片出唔出到真4k解析度呢?
CR12個kernel應該係4k 2160p?
謝謝師兄分享心得。
alfredku 發表於 2015-8-11 23:59



    無用過acestream 所以唔知.  不過RK3288 係現時除左Nvidia 出個個盒子之後, 最快既盒.  跑分40000幾.  我唔覺會有問題.

youtube 係睇唔到4k resol.  係個youtube 本身個apk 問題.  有人改過個apk 行到1080P.  http://freaktab.com/forum/tv-pla ... -app-capped-at-720p    問題係個app, 而唔係部機


Kernal 係4k.  有人做左測試 on Sony 4k 電視



www.4k123.com/thread-8038-1-1.html

作者: z1022    時間: 2015-8-12 06:38

我買電子野, 係做過research 既情況下, 相信"有買貴, 無買錯"呢個道理.   因為好大部時候, 廉價既電 ...
postmastur 發表於 2015-8-11 22:57


C-Hing

剛剛買左CR12. mytv 裝邊個版本
作者: uncle9    時間: 2015-8-12 13:15

昨天兩舊水入左隻貓盒未濁板
中伏鳥
華嫂、youtube 、hktv 睇吾到
mtk 8685 蕊片 ...
taxman123 發表於 2015-8-11 19:48

貓盒自己個介紹話明係華嫂平台,都睇唔到..?  因為境外?  

仲想平平地試e部tim,咁應該點揀?
作者: taxman123    時間: 2015-8-12 17:55

回覆 16# uncle9

华嫂境外睇吾到……
个人意見、、搵安卓盒子好D
有playstore, 可安裝hktv, mytv, torrent stream controller
作者: uncle9    時間: 2015-8-12 18:05

回覆  uncle9

华嫂境外睇吾到……
个人意見、、搵安卓盒子好D
有playstore, 可安裝hktv, mytv, torrent s ...
taxman123 發表於 2015-8-12 17:55

比較hit嘅... 我只記得600A...
作者: taxman123    時間: 2015-8-12 18:10

陀地直蕭城之千x盒子都是安卓
吾想淘可以考慮
作者: alfredku    時間: 2015-8-12 20:29

本帖最後由 alfredku 於 2015-8-12 20:32 編輯
    無用過acestream 所以唔知.  不過RK3288 係現時除左Nvidia 出個個盒子之後, 最快既盒.  跑分40000幾.  我唔覺會有問題.

youtube 係睇唔到4k resol.  係個youtube 本身個apk 問題.  有人改過個apk 行到1080P.  http://freaktab.com/forum/tv-pla ... -app-capped-at-720p 問題係個app, 而唔係部機


Kernal 係4k.  有人做左測試 on Sony 4k 電視



www.4k123.com/thread-8038-1-1.html
postmastur 發表於 2015-8-12 00:37

真係一分錢一分貨!
貴得有價值.
多謝師兄指教
作者: taxman123    時間: 2015-8-12 20:46

本帖最後由 taxman123 於 2015-8-12 20:58 編輯

如果未有4K電視可以吾使上rk3288
2k 电視用rk 3188 + 1g ram, 網絡速度100m 以上、行安卓,應該会很順暢,
跟著搵D約二百元年費iptv,
直播、点播都会幾多野睇
作者: btso    時間: 2015-8-13 13:42

本帖最後由 btso 於 2015-8-13 13:45 編輯
無用過acestream 所以唔知.  不過RK3288 係現時除左Nvidia 出個個盒子之後, 最快既盒.  跑分40000幾 ...
postmastur 發表於 2015-8-12 00:37


想問吓師兄, 你部CR 12 有冇用黎睇NAS 片?

我用緊beelink r89 理論上同CR 12 都係rk3288 都係kitkat 4.4.2

唔知優化定咩問題, 播NAS 片甚至乎播啲較清嘅片, 會每隔幾分鐘疾一下 (不論wifi / lan), 嗰吓係好明顯嘅, 但只係幾分鐘先會疾一下

上外國forum search 完一輪, 先見到有人講係4.4.2 嘅問題, 話串流buffer 嘅時候會令部野間中停頓, 之後跟指示down 左個terminal emulator 入左個有關iptables 嘅script (其實我唔知咩黎, 只係照做), 宜家就冇事, 但係就每次重新開機都要做呢個動作, 幾煩吓. 但係宜家youtube 播片通常一開頭都總會有一兩下輕微停頓, 反而NAS 播片就正常哂.

仲有我部機不論FLASH 邊個firmware 都好, 播以下呢段4K 片 (好常見切片皮鴨嗰段), 去到尾段近影啲片皮鴨同埋龍蝦嘅時候都會疾, 下面條link 應該有得下載, 師兄有機會試吓:

http://4ksamples.com/4k-chimei-inn-60mbps/
作者: z1022    時間: 2015-8-13 16:24

想問吓師兄, 你部CR 12 有冇用黎睇NAS 片?

我用緊beelink r89 理論上同CR 12 都係rk3288 都係kitkat 4.4 ...
btso 發表於 2015-8-13 13:42

""外國forum search 完一輪, 先見到有人講係4.4.2 嘅問題, 話串流buffer 嘅時候會令部野間中停頓, 之後跟指示down 左個terminal emulator 入左個有關iptables 嘅script (其實我唔知咩黎, 只係照做), 宜家就冇事, 但係就每次重新開機都要做呢個動作, 幾煩吓. 但係宜家youtube 播片通常一開頭都總會有一兩下輕微停頓, 反而NAS 播片就正常哂.""

C-Hing 有冇link 看看.  Thanks
作者: btso    時間: 2015-8-13 16:38

本帖最後由 btso 於 2015-8-13 16:45 編輯
""外國forum search 完一輪, 先見到有人講係4.4.2 嘅問題, 話串流buffer 嘅時候會令部野間中停頓, 之後跟 ...
z1022 發表於 2015-8-13 16:24


以下呢兩條LINK 都係講緊同一樣野, 其實我唔係好知係咩, 純粹照做:

http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=224758

http://freaktab.com/forum/tv-pla ... -beelink-r89/page35

去play store 下載 terminal emulator for android

開左個APP 之後, 先輸入:
su
呢個係用黎獲取root 使用權 (應該beelink r89 大部份rom 都已root)

再分別輸入:
/system/bin/iptables -F bw_INPUT
/system/bin/iptables -F bw_OUTPUT

可惜部機一重開就無效, 又要再輸入多次

呢個forum 嘅人話其他rk3288 4.4.2 盒子都有同樣問題, 但我從來冇聽其他師兄講過, 所以想知買左CR 12 或者其他rk3288 嘅人有冇類似情況, 定係beelink r89 特別差
作者: z1022    時間: 2015-8-13 22:14

本帖最後由 z1022 於 2015-8-13 22:26 編輯
以下呢兩條LINK 都係講緊同一樣野, 其實我唔係好知係咩, 純粹照做:


去play store 下載 terminal emu ...
btso 發表於 2015-8-13 16:38


可惜部機一重開就無效, 又要再輸入多次

Your can try follow #487, #488.

http://freaktab.com/forum/tv-pla ... -beelink-r89/page33
作者: postmastur    時間: 2015-8-13 23:28

本帖最後由 postmastur 於 2015-8-13 23:37 編輯
想問吓師兄, 你部CR 12 有冇用黎睇NAS 片?

我用緊beelink r89 理論上同CR 12 都係rk3288 都係kitkat 4.4 ...
btso 發表於 2015-8-13 13:42



    條片本身encode 可能對RK3288 有d 問題.  你睇下條片就知.   我播左2條片, 第1條就係你叫我 download 個個.  係去到轉龍蝦個度係會一格格.  唔知咩事.  我之前係另一個地方download 左同一段片, 將佢轉成 H265 encode.  就好順.  即係話, 就算片本身, 都有機會有問題.


http://dai.ly/x31jbe5   <------------------  click


你望下
作者: btso    時間: 2015-8-14 01:33     標題: 標題

本帖最後由 btso 於 2015-8-14 01:35 編輯
可惜部機一重開就無效, 又要再輸入多次
Your can try follow #487, #488.
z1022 發表於 2015-8-13 22:14

噢唔該哂師兄
原來個rom 本身已經有呢個script
用es Explorer 加番個775 權限俾佢,宜家reboot 後唔駛再人手輸入喇,yeah~
作者: btso    時間: 2015-8-14 01:37

條片本身encode 可能對RK3288 有d 問題.  你睇下條片就知.   我播左2條片, 第1條就係你叫我 downloa ...
postmastur 發表於 2015-8-13 23:28


唔該哂

原來係video 嘅問題,我仲以為部野行唔到4k video 添
作者: z1022    時間: 2015-8-14 13:05

條片本身encode 可能對RK3288 有d 問題.  你睇下條片就知.   我播左2條片, 第1條就係你叫我 downloa ...
postmastur 發表於 2015-8-13 23:28

Thanks.
作者: frankiepoon    時間: 2015-8-16 16:03

無用過acestream 所以唔知.  不過RK3288 係現時除左Nvidia 出個個盒子之後, 最快既盒.  跑分40000幾 ...
postmastur 發表於 2015-8-12 00:37

Output 係4K唔代kernel係4K呀
作者: frankiepoon    時間: 2015-8-16 17:28

本帖最後由 frankiepoon 於 2015-8-17 00:01 編輯
無用過acestream 所以唔知.  不過RK3288 係現時除左Nvidia 出個個盒子之後, 最快既盒.  跑分40000幾 ...
postmastur 發表於 2015-8-12 00:37

Youtube for Google TV (1080p)就來block晒, 而家只可以睇到playlist~
暫時用Youtube for Androi TV頂住先:
http://www.apkmirror.com/apk/goo ... droid-apk-download/
我用Letv就出到1080p

P.S. 不過睇睇下會窒
作者: z1022    時間: 2015-8-19 08:52

本帖最後由 z1022 於 2015-8-19 08:56 編輯
條片本身encode 可能對RK3288 有d 問題.  你睇下條片就知.   我播左2條片, 第1條就係你叫我 downloa ...
postmastur 發表於 2015-8-13 23:28


C-HING

剛剛買了CR12,但用吾到類似下面app remote control 去 remote KODi .

https://yatse.tv/redmine/projects/yatse/wiki/Setup

Screenshot_2015-08-19-05-54-08.png

好像是Event server 問題° 請問有冇方法解决。

Thks

圖片附件: Screenshot_2015-08-19-05-54-08.png (2015-8-19 08:56, 146.64 KB) / 下載次數 35
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1819565&k=e3fd35265c784c082decccfe2c57d365&t=1782676332&sid=avRWnfGyXen


作者: postmastur    時間: 2015-8-21 22:12

C-HING

剛剛買了CR12,但用吾到類似下面app remote control 去 remote KODi .





好像是Event server  ...
z1022 發表於 2015-8-19 08:52


無用個d app 真係唔知, 因為我有飛鼠....
作者: z1022    時間: 2015-8-22 10:16

無用個d app 真係唔知, 因為我有飛鼠....
postmastur 發表於 2015-8-21 22:12


Thanks





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2