Board logo

標題: 想換個盒取代小米盒子2 [打印本頁]

作者: waiyee422    時間: 2015-6-7 22:49     標題: 想換個盒取代小米盒子2

個小米盒用咗年幾之後, 最近出現畫面靜止
搖控無反應, 要抆電再插嘅情況
另想可以set VPN (考慮付費內地VPN) 俾媽咪可以睇到內地block ip嘅劇
主要用途都係睇app啲劇用 (快手,愛奇藝, HKTV 等)
偶爾會睇NAS 上嘅片
希望有LAN, 筆直300人仔內
求推薦
作者: 99819925    時間: 2015-6-8 00:05

我部小米盒2呢兩日都係無啦啦會hang機…好在尋晚又生生性性咁睇到歐冠
作者: waiyee422    時間: 2015-6-8 09:54

我部小米盒2呢兩日都係無啦啦會hang機…好在尋晚又生生性性咁睇到歐冠
99819925 發表於 2015-6-8 00:05


我睇睇下HKTV 都可以freeze 咗... -_-
作者: digimon04    時間: 2015-6-8 10:45

me too, 請看我post:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

呢個情況係小米push 1.3.87 update後, 再rollback返去1.3.72之後出現
宜家只有等小米出update解決
作者: waiyee422    時間: 2015-6-8 11:05

me too, 請看我post:


呢個情況係小米push 1.3.87 update後, 再rollback返去1.3.72之後出現
宜家只有等小 ...
digimon04 發表於 2015-6-8 10:45



我無特登去搞過佢 可能自動更新咗
見到用緊最新fireware

不過都想換部有得set vpn
作者: 99819925    時間: 2015-6-8 13:01

有冇試過reset一次?會唔會冇咗呢個問題?
作者: waiyee422    時間: 2015-6-8 13:26

有冇試過reset一次?會唔會冇咗呢個問題?
99819925 發表於 2015-6-8 13:01


app 內重設過, 都係咁
(好似無hard reset?)
作者: 99819925    時間: 2015-6-8 14:02

google咗有另外一個方法reset

小米盒子2 reset 方式
怎麼 reset 小米盒子 2 ?
有兩種方式.

1.
直接去設定裡面點選關於, 裡面有原廠恢復.

2.
如果已經進不去畫面, 就可以採用此種方式.

a. 拔掉小米盒子電源
b. 按住遙控器 '主頁' + '選單' 兩個按鍵
c. 接電源, 此時 b 步驟的動作一樣持續
d. 會出現類似 recovery 的畫面, 選擇清除使用者資料就可以了
作者: waiyee422    時間: 2015-6-8 14:46

回覆 8# 99819925

返去試下
其實見部機死死地, 諗住刷機/root 機玩下
整咗個刷機精靈, 點知佢又話搵唔到驅動程式...

作者: digimon04    時間: 2015-6-8 21:23

reset to default都無用架, 小米論壇D人報告過
只有等小米官方解決
作者: finepix    時間: 2015-6-8 21:56

回覆  99819925

返去試下
其實見部機死死地, 諗住刷機/root 機玩下
整咗個刷機精靈, 點知佢又話搵唔到驅 ...
waiyee422 發表於 2015-6-8 14:46


你要先裝root精靈先, detect到driver, 再裝刷機精靈.
作者: waiyee422    時間: 2015-6-8 23:40

回覆 11# finepix


    裝咗都係唔得,
見到device manager 入面個MIBOX1S 係有個感歎號...
作者: jerjergood    時間: 2015-6-9 04:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TH30    時間: 2015-6-9 04:24

a. 拔掉小米盒子電源
b. 按住遙控器 '主頁' + '選單' 兩個按鍵
c. 接電源, 此時 b 步驟的動作一樣持續
99819925 發表於 2015-6-8 02:02 PM


無字版遙控接甚麼鍵?
作者: waiyee422    時間: 2015-6-9 07:25

個搖控冇反應似係無電喎,
小米個remote 好快無電,
你日日用的話每半年就要換一次

via HKEPC Reader for  ...
jerjergood 發表於 2015-6-9 04:09


No~~ 我屋企有個測電器~ 試過粒電仲係GOOD condition~
作者: hanzawa    時間: 2015-6-9 08:30

請問小米盒有乜好?
講規格唔算堅,講價錢又唔平,售後在本地等於零,用家又好多野唔郁得!
作者: waiyee422    時間: 2015-6-9 09:01

回覆 16# hanzawa

年幾前無咩研究 XD

所以而家見佢咁都想換~ 做緊功課
見天貓18號有大特賣 仲有時間~ 繼續research @@
作者: 99819925    時間: 2015-6-9 12:30

雖然我都想升級換過部,但小米盒講真又唔係真係咁差
以出咗年幾嘅產品,當時又並唔係太弱,有airplay功能可玩,用airplay播放好過用miracast(至少唔會窒)
價錢就見仁見智啦,舊年賣四五百左右嘅android盒都唔算多,當然唔計上TB買啦
用小米盒唔識自己裝apps睇就一部垃圾,當android盒用,咁同其他盒嘅用法咪又係一樣,就算icntv認證失敗都唔會影響用apps睇嘢
電子產品嘅嘢需要啲咩售後服務?最緊要係撞手神,有幾何買嘅電器產品喺保養期內要維修?

TB睇咗好耐都好似唔覺其他android盒有airplay,有嘅話都想換部試下,有冇師兄有介紹?
作者: waiyee422    時間: 2015-6-9 12:45

回覆 18# 99819925


芒果嗨Q HD600A四核 呢個得唔得
作者: lotus123    時間: 2015-6-9 13:17

回覆  finepix
見到device manager 入面個MIBOX1S 係有個感歎號... ...
waiyee422 發表於 2015-6-8 23:40

裝個 豌豆莢 裏面有driver,但刷機前打 ctrl-alt-del 去 任務管理器,將 豌豆莢 有關的 process 殺o西,如果有裝 360手機助手等等,一樣照殺,(或者裝完豌豆莢 ,插咗米盒,load 咗driver之後,將豌豆莢,360手機助手等等 uninstall,再boot 部PC,driver應該仲系到的)。 firewall/antivirus 可能都要disable 一陣。
作者: waiyee422    時間: 2015-6-9 13:31

回覆 20# lotus123


要裝咁多簡體program x-x
作者: 99819925    時間: 2015-6-9 14:21

回覆  99819925


芒果嗨Q HD600A四核 呢個得唔得
waiyee422 發表於 2015-6-9 12:45



呢部都係冇airplay功能,而且比較舊啦,要買都買八核機
作者: waiyee422    時間: 2015-6-9 14:52

呢部都係冇airplay功能,而且比較舊啦,要買都買八核機
99819925 發表於 2015-6-9 14:21



    http://www.hdpfans.com/thread-473646-1-1.html
有airplay 喎?
作者: 99819925    時間: 2015-6-9 15:44

有airplay 喎?
waiyee422 發表於 2015-6-9 14:52



@@
佢自己網站完全冇提及
不過呢部出咗大半年,仲係四核…都係果句,有升級都會揀部八核先買
作者: lotus123    時間: 2015-6-9 15:45

回覆  lotus123
要裝咁多簡體program x-x
waiyee422 發表於 2015-6-9 13:31

繁體簡體,救到機就一定系好體   
作者: waiyee422    時間: 2015-6-9 17:32

@@
佢自己網站完全冇提及
不過呢部出咗大半年,仲係四核…都係果句,有升級都會揀部八核先買 ...
99819925 發表於 2015-6-9 15:44

但好似而家未有一部八核, 或planning出嘅八核真係好掂??
作者: qawasaxa    時間: 2015-6-9 17:33

回覆  99819925


芒果嗨Q HD600A四核 呢個得唔得
waiyee422 發表於 2015-6-9 12:45



    many ching buy this
作者: qawasaxa    時間: 2015-6-9 17:34

回覆  hanzawa

年幾前無咩研究 XD

所以而家見佢咁都想換~ 做緊功課
見天貓18號有大特賣 仲有時間~ 繼續r ...
waiyee422 發表於 2015-6-9 09:01


18 sales?
作者: qawasaxa    時間: 2015-6-9 17:34

@@
佢自己網站完全冇提及
不過呢部出咗大半年,仲係四核…都係果句,有升級都會揀部八核先買 ...
99819925 發表於 2015-6-9 15:44



    any good idea?
作者: 99819925    時間: 2015-6-9 20:54

暫時睇過天敏D9,Inphic i9,开博尔F4
不過都好似冇我想要嘅airplay
作者: waiyee422    時間: 2015-6-9 21:53

本帖最後由 waiyee422 於 2015-6-9 22:10 編輯
18 sales?
qawasaxa 發表於 2015-6-9 17:34



    http://www.tmall.com/wh/tmall/ac ... 2731.OTHER_1_299597
年中促銷
等下睇睇有咩jetso
作者: qawasaxa    時間: 2015-6-14 10:16

暫時睇過天敏D9,Inphic i9,开博尔F4
不過都好似冇我想要嘅airplay
99819925 發表於 2015-6-9 20:54



    ching decided?
作者: 村上麗奈    時間: 2015-6-16 17:09

我家個小米2代都係近來有啲問題

而家都諗緊以下款式, 都唔知邊部好

海美迪 Q2芒果嗨Q四核

海美迪 HD600A四核芒果嗨Q

海美迪 H7四核二代升级版 芒果嗨Q
作者: qawasaxa    時間: 2015-6-16 19:42

我家個小米2代都係近來有啲問題

而家都諗緊以下款式, 都唔知邊部好

海美迪 Q2芒果嗨Q四核

海美迪 HD600A ...
村上麗奈 發表於 2015-6-16 17:09


why all himedia
作者: 村上麗奈    時間: 2015-6-17 16:28

回覆 34# qawasaxa

有問題嗎???
作者: law_chiw    時間: 2015-6-17 16:51

我家個小米2代都係近來有啲問題

而家都諗緊以下款式, 都唔知邊部好

海美迪 Q2芒果嗨Q四核

海美迪 HD600A ...
村上麗奈 發表於 2015-6-16 17:09

剛買左h7, 除了個殼,部機跟上年部hd600a 一樣, 海思芯,跟機係android, 唔係yunos,  送芒果vip, 都叫做有d舊戲睇下
作者: 村上麗奈    時間: 2015-6-17 17:01

回覆 4# digimon04

http://bbs.xiaomi.cn/thread/index/tid/11466587
作者: 村上麗奈    時間: 2015-6-17 17:05

回覆 36# law_chiw

見TB 600A 同 H7 II 只相差 30蚊人仔
作者: law_chiw    時間: 2015-6-17 17:18

回覆  law_chiw

見TB 600A 同 H7 II 只相差 30蚊人仔
村上麗奈 發表於 2015-6-17 17:05

而家hd600a 係用全志芯,機後av out 變左細頭出,兩部唔同左了,30值唔值見仁見智了
作者: 村上麗奈    時間: 2015-6-17 17:27

回覆 39# law_chiw

咁睇落H7 II 代方便啲
作者: 1號閒人    時間: 2015-6-17 23:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dreamsdream2003    時間: 2015-6-18 14:26

回覆 39# law_chiw


其實依家HD600a 轉左全志 係好左定慢左?
作者: 村上麗奈    時間: 2015-6-18 16:28

回覆 41# 1號閒人

反而今日宜搶天猫魔盒 M11 $99, 再平D
作者: law_chiw    時間: 2015-6-18 16:47

回覆  law_chiw


其實依家HD600a 轉左全志 係好左定慢左?
dreamsdream2003 發表於 2015-6-18 14:26

邊粒芯快慢唔清楚, 只係知全志機好似少左個usd3.0
作者: qawasaxa    時間: 2015-6-18 20:41

回覆  law_chiw


其實依家HD600a 轉左全志 係好左定慢左?
dreamsdream2003 發表於 2015-6-18 14:26



    wanna buy but wanna wait for 2gb ram..
作者: qawasaxa    時間: 2015-6-18 20:42

回覆 35# 村上麗奈


   i wanna buy too, but may also consider other brand
作者: pbfans    時間: 2015-6-22 20:52

想買黎睇戲,劇,睇波,有乜要注意?
之前有隻海美迪q5單核,未升前已經慢,升完直頭可以報銷.....所以想換
作者: austin8s    時間: 2015-6-23 18:18

我買左個hyundai,睇HKTV , 打機等都OK, UPGRADE左速度都唔慢。
作者: 99819925    時間: 2015-6-30 00:04

今晚可以升級到1.3.88,有冇師兄已經升級咗?係咪解決咗之前個問題?

我click咗升級,不過好似hang咗機…@@





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2