作者: victorchuk622 時間: 2015-6-1 22:22 標題: 想要android + DMB-T/H ge盒子有邊d牌子可以簡?
想要android + DMB-T/H ge盒子有邊d牌子可以簡?
作者: chue 時間: 2015-6-1 22:41
我用 hyundai,但唔建議買呢部
反而 thomson 果部好似有得諗
ask 部份分店有售
作者: kofz 時間: 2015-6-2 00:32
根本部部一樣,都係oem,只係貼牌子
作者: harada6693 時間: 2015-6-2 02:58
最好都係分開2部机,我買咗部8仔AD100X,
麻麻地,有中伏嘅感覺!
作者: kofz 時間: 2015-6-2 06:51
一早話左二合一機唔好用
作者: siukat 時間: 2015-6-2 08:03
android果part巳經過哂時,以為二合一慳左,其實蝕大本
作者: sourcemaestro 時間: 2015-6-2 08:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sourcemaestro 時間: 2015-6-2 08:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue 時間: 2015-6-4 00:24
其實買黎就係為左萬一主力用果部有事都可以有後備用
作者: lays 時間: 2015-6-4 00:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chenght 時間: 2015-6-4 08:16
回覆 10# lays
magic tv 用 sigma
色水好過一般 android 機幾多下
作者: ultratab 時間: 2015-6-4 10:29
我早兩日買左部 Prima PM-801 $699
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=2
暫時用左兩日都無咩問題,
睇數碼電視、錄影、睇HKTV、VST、電視貓、HDP直播都唔見有咩問題,
個Air Play同 Miracast 都OK,手機遙控就一般般算可以,
有個功能幾得意,可以串流數碼電視去手機,不過要同一WiFi,
唔知有無師兄可以攪到出街都得?
試多幾日無咩事就去俾老人家用
我之前都有買過其他二合一,
呢部比其他算幾好,第一代轉台都會死機。
作者: ultratab 時間: 2015-6-4 10:37
後生仔幾多部都無問題,
我買俾老人家用,一部方便D,佢地幾部機真係攪唔掂,
連揀HDMI 1,2,3有時都唔識,我外母成日話電視無畫面就係揀錯輸入,
我家三老得老豆就好D,老媽同外母真係機器白痴,
一部機淨係上下左右, OK佢地易適應D。
作者: ultratab 時間: 2015-6-4 10:40
Magic TV 直頭靚過好多電視機內設Tunner,
所以好多發燒友有內置數碼電視都用返Magic TV,
唔知 Magic TV 會唔會出部 4K 機頂盒?
作者: kofz 時間: 2015-6-4 13:40
4k源咁少,除非本地有4k廣播
如果出部賣貴一兩千,有4k upscale功能
用緊4k電視既應該有人買
作者: alfredku 時間: 2015-6-4 14:16
本帖最後由 alfredku 於 2015-6-4 14:17 編輯
請問MYTVB 有無問題? 四核主芯片係什麼芯片?
代理主頁都無提供資料
http://powerchinese.com.hk/detail.php?productID=95
謝謝
作者: alfredku 時間: 2015-6-4 14:43
本帖最後由 alfredku 於 2015-6-4 14:45 編輯
之前$599, 加咗價?
PRIMA PM-801
作者: kofz 時間: 2015-6-4 15:49
mytv apps 有好多兼容問題
唔係部部盒子可以正常睇直播/點播
作者: alfredku 時間: 2015-6-4 18:10
Thanks a lot for your reply.
作者: ultratab 時間: 2015-6-4 23:09
本帖最後由 ultratab 於 2015-6-4 23:22 編輯
MYTV 試咗點播直播都OK,不過要用Mouse操作好D,
重有點播時一開始㑹疾,畫質揀高、中、低就無事,唔好㨂自動。
作者: lays 時間: 2015-6-4 23:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iis002 時間: 2015-6-5 09:38
我都想買 Prima PM-801還有什麼好???(字幕大少可以嗎??8仔D人話太細!)
作者: smw222a 時間: 2015-6-5 09:57
回覆 22# iis002
請問可否設訂每星期錄影某一節目?
UI 如何?
作者: ultratab 時間: 2015-6-5 12:15
字幕唔覺細,今晚返屋企影俾你睇。
作者: ultratab 時間: 2015-6-5 12:19
無留意
UI 似 Win8,算幾好用。
作者: iis002 時間: 2015-6-5 14:13
回覆 24# ultratab
Thanks 師兄
作者: ultratab 時間: 2015-6-6 09:20
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1798125&k=44dbf1c1df57462e6b87e4cb215e7c15&t=1782642310&sid=2zPiruKuD2m

作者: alfredku 時間: 2015-6-6 13:10
Thanks a lot for your help.
作者: kmanso 時間: 2015-6-6 18:55
回覆 27# ultratab
還有想問師兄部機開機預設直入電視??
作者: ultratab 時間: 2015-6-6 20:43
係Home畫面有個小窗口係播數碼電視的,
一按OK就全畫面,
我都唔知咁算唔算開機就直入電視?
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1798368&k=9d5ae8e676fb0ded66619d5886637c34&t=1782642310&sid=2zPiruKuD2m

作者: chue 時間: 2015-6-6 22:55
幾好喎,連 MODE 都唔駛轉,好過 HYUNDAI 多多聲
睇黎技術已經成熟
作者: ultratab 時間: 2015-6-6 23:14
呢部我覺得真係算幾好,特別係我之前用過其他幾隻牌子。
作者: iis002 時間: 2015-6-8 14:37
回覆 32# ultratab
師兄會比幾多分??
邊道買??
幾錢??
作者: ultratab 時間: 2015-6-9 11:35
本帖最後由 ultratab 於 2015-6-9 11:47 編輯
我俾80分,
算係我用過咁多部二合一中最好。
係AXX直銷城買$699
作者: nfmak88 時間: 2015-6-9 19:10
回覆 34# ultratab
Ching,
我買左部 pm 801 返黎
請問有有方法我 power off 部機頂盒,個 HD 可以自動停止 spinning;而當自動錄影啟動時,個HD 才開番??
謝
作者: ultratab 時間: 2015-6-9 19:20
後面有個開關制
Power Off 咪預錄唔到囉
作者: sohoriho 時間: 2015-6-15 11:22
回覆 30# ultratab
師兄請問一下android那邊還有多少空間裝apps? Thanks
作者: ultratab 時間: 2015-6-15 11:33
好似1GB幾,無咩特別留意。
作者: sohoriho 時間: 2015-6-15 12:09
唔該師兄,咁我應該都夠用了

作者: kalun103 時間: 2015-6-15 13:37
前排同朋友去買部PM-801, 幾好用冇咩鑊氣
作者: ryanng 時間: 2015-6-16 11:37
我買過HYUNDAI0個隻,PRELOAD左一D咸APP,次次鏟左RESTART部機都自動重裝返,吹漲~
作者: chue 時間: 2015-6-17 22:44
所以我果時買左試用左後都即刻留言話唔建議買 hyundai 了
但既然我買左就當然用落去,又唔係用唔到,只係唔係咁好
作者: sohoriho 時間: 2015-6-20 13:48
終於買左pm-801了,想要既野都有齊又行得幾順,睇電視網劇同nas片而家可以一部機做晒,真係唔錯!遲d買多隻飛鼠配合android使用就fit晒


