Board logo

標題: 想要android + DMB-T/H ge盒子有邊d牌子可以簡? [打印本頁]

作者: victorchuk622    時間: 2015-6-1 22:22     標題: 想要android + DMB-T/H ge盒子有邊d牌子可以簡?

想要android + DMB-T/H ge盒子有邊d牌子可以簡?
作者: chue    時間: 2015-6-1 22:41

我用 hyundai,但唔建議買呢部
反而 thomson  果部好似有得諗
ask 部份分店有售
作者: kofz    時間: 2015-6-2 00:32

根本部部一樣,都係oem,只係貼牌子
作者: harada6693    時間: 2015-6-2 02:58

最好都係分開2部机,我買咗部8仔AD100X,
麻麻地,有中伏嘅感覺!
作者: kofz    時間: 2015-6-2 06:51

最好都係分開2部机,我買咗部8仔AD100X,
麻麻地,有中伏嘅感覺!
harada6693 發表於 2015-6-2 02:58


    一早話左二合一機唔好用
作者: siukat    時間: 2015-6-2 08:03

android果part巳經過哂時,以為二合一慳左,其實蝕大本
作者: sourcemaestro    時間: 2015-6-2 08:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sourcemaestro    時間: 2015-6-2 08:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2015-6-4 00:24

其實買黎就係為左萬一主力用果部有事都可以有後備用
作者: lays    時間: 2015-6-4 00:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chenght    時間: 2015-6-4 08:16

回覆 10# lays


    magic tv 用 sigma

    色水好過一般 android 機幾多下
作者: ultratab    時間: 2015-6-4 10:29

我早兩日買左部 Prima PM-801 $699
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=2

暫時用左兩日都無咩問題,
睇數碼電視、錄影、睇HKTV、VST、電視貓、HDP直播都唔見有咩問題,
個Air Play同 Miracast 都OK,手機遙控就一般般算可以,
有個功能幾得意,可以串流數碼電視去手機,不過要同一WiFi,
唔知有無師兄可以攪到出街都得?
試多幾日無咩事就去俾老人家用

我之前都有買過其他二合一,
呢部比其他算幾好,第一代轉台都會死機。
作者: ultratab    時間: 2015-6-4 10:37

最好都係分開2部机,我買咗部8仔AD100X,
麻麻地,有中伏嘅感覺!
harada6693 發表於 2015-6-2 02:58


後生仔幾多部都無問題,
我買俾老人家用,一部方便D,佢地幾部機真係攪唔掂,
連揀HDMI 1,2,3有時都唔識,我外母成日話電視無畫面就係揀錯輸入,
我家三老得老豆就好D,老媽同外母真係機器白痴,
一部機淨係上下左右, OK佢地易適應D。
作者: ultratab    時間: 2015-6-4 10:40

回覆  lays


    magic tv 用 sigma

    色水好過一般 android 機幾多下
chenght 發表於 2015-6-4 08:16


Magic TV 直頭靚過好多電視機內設Tunner,
所以好多發燒友有內置數碼電視都用返Magic TV,
唔知 Magic TV 會唔會出部 4K 機頂盒?
作者: kofz    時間: 2015-6-4 13:40

Magic TV 直頭靚過好多電視機內設Tunner,
所以好多發燒友有內置數碼電視都用返Magic TV,
唔知 Magic TV ...
ultratab 發表於 2015-6-4 10:40

4k源咁少,除非本地有4k廣播

如果出部賣貴一兩千,有4k upscale功能

用緊4k電視既應該有人買
作者: alfredku    時間: 2015-6-4 14:16

本帖最後由 alfredku 於 2015-6-4 14:17 編輯
我早兩日買左部 Prima PM-801 $699


暫時用左兩日都無咩問題,
睇數碼電視、錄影、睇HKTV、VST、電視貓、H ...
ultratab 發表於 2015-6-4 10:29

請問MYTVB 有無問題? 四核主芯片係什麼芯片?
代理主頁都無提供資料
http://powerchinese.com.hk/detail.php?productID=95
謝謝
作者: alfredku    時間: 2015-6-4 14:43

本帖最後由 alfredku 於 2015-6-4 14:45 編輯

之前$599, 加咗價?
PRIMA PM-801
作者: kofz    時間: 2015-6-4 15:49

請問MYTVB 有無問題? 四核主芯片係什麼芯片?
代理主頁都無提供資料

謝謝 ...
alfredku 發表於 2015-6-4 14:16


    mytv apps 有好多兼容問題

唔係部部盒子可以正常睇直播/點播
作者: alfredku    時間: 2015-6-4 18:10

mytv apps 有好多兼容問題

唔係部部盒子可以正常睇直播/點播
kofz 發表於 2015-6-4 15:49

Thanks a lot for your reply.
作者: ultratab    時間: 2015-6-4 23:09

本帖最後由 ultratab 於 2015-6-4 23:22 編輯
請問MYTVB 有無問題? 四核主芯片係什麼芯片?
代理主頁都無提供資料

謝謝 ...
alfredku 發表於 2015-6-4 14:16



MYTV 試咗點播直播都OK,不過要用Mouse操作好D,
重有點播時一開始㑹疾,畫質揀高、中、低就無事,唔好㨂自動。
作者: lays    時間: 2015-6-4 23:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iis002    時間: 2015-6-5 09:38

我都想買 Prima PM-801還有什麼好???(字幕大少可以嗎??8仔D人話太細!)


我早兩日買左部 Prima PM-801 $699


暫時用左兩日都無咩問題,
睇數碼電視、錄影、睇HKTV、VST、電視貓、H ...
ultratab 發表於 2015-6-4 10:29

作者: smw222a    時間: 2015-6-5 09:57

回覆 22# iis002

請問可否設訂每星期錄影某一節目?
UI 如何?
作者: ultratab    時間: 2015-6-5 12:15

我都想買 Prima PM-801還有什麼好???(字幕大少可以嗎??8仔D人話太細!)
iis002 發表於 2015-6-5 09:38


字幕唔覺細,今晚返屋企影俾你睇。
作者: ultratab    時間: 2015-6-5 12:19

回覆  iis002

請問可否設訂每星期錄影某一節目?
UI 如何?
smw222a 發表於 2015-6-5 09:57


無留意
UI 似 Win8,算幾好用。
作者: iis002    時間: 2015-6-5 14:13

回覆 24# ultratab
Thanks 師兄
作者: ultratab    時間: 2015-6-6 09:20

回覆  ultratab
Thanks 師兄
iis002 發表於 2015-6-5 14:13


IMG_20150605_184825.jpg

圖片附件: IMG_20150605_184825.jpg (2015-6-6 09:20, 140.81 KB) / 下載次數 33
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1798125&k=44dbf1c1df57462e6b87e4cb215e7c15&t=1782642310&sid=2zPiruKuD2m


作者: alfredku    時間: 2015-6-6 13:10

MYTV 試咗點播直播都OK,不過要用Mouse操作好D,
重有點播時一開始㑹疾,畫質揀高、中、低就無事,唔好 ...
ultratab 發表於 2015-6-4 23:09

Thanks a lot for your help.
作者: kmanso    時間: 2015-6-6 18:55

回覆 27# ultratab

還有想問師兄部機開機預設直入電視??
作者: ultratab    時間: 2015-6-6 20:43

回覆  ultratab

還有想問師兄部機開機預設直入電視??
kmanso 發表於 2015-6-6 18:55


係Home畫面有個小窗口係播數碼電視的,
一按OK就全畫面,
我都唔知咁算唔算開機就直入電視?

IMG_20150606_203133.jpg

圖片附件: IMG_20150606_203133.jpg (2015-6-6 20:43, 86.49 KB) / 下載次數 31
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1798368&k=9d5ae8e676fb0ded66619d5886637c34&t=1782642310&sid=2zPiruKuD2m


作者: chue    時間: 2015-6-6 22:55

幾好喎,連 MODE 都唔駛轉,好過 HYUNDAI 多多聲
睇黎技術已經成熟
作者: ultratab    時間: 2015-6-6 23:14

幾好喎,連 MODE 都唔駛轉,好過 HYUNDAI 多多聲
睇黎技術已經成熟
chue 發表於 2015-6-6 22:55


呢部我覺得真係算幾好,特別係我之前用過其他幾隻牌子。
作者: iis002    時間: 2015-6-8 14:37

回覆 32# ultratab

師兄會比幾多分??
邊道買??
幾錢??
作者: ultratab    時間: 2015-6-9 11:35

本帖最後由 ultratab 於 2015-6-9 11:47 編輯
回覆  ultratab

師兄會比幾多分??
邊道買??
幾錢??
iis002 發表於 2015-6-8 14:37


我俾80分,
算係我用過咁多部二合一中最好。
係AXX直銷城買$699
作者: nfmak88    時間: 2015-6-9 19:10

回覆 34# ultratab

Ching,

我買左部 pm 801 返黎
請問有有方法我 power off 部機頂盒,個 HD 可以自動停止 spinning;而當自動錄影啟動時,個HD 才開番??


作者: ultratab    時間: 2015-6-9 19:20

回覆  ultratab

Ching,

我買左部 pm 801 返黎
請問有有方法我 power off 部機頂盒,個 HD 可以自動停止  ...
nfmak88 發表於 2015-6-9 19:10

後面有個開關制
Power Off 咪預錄唔到囉
作者: sohoriho    時間: 2015-6-15 11:22

回覆 30# ultratab

師兄請問一下android那邊還有多少空間裝apps? Thanks
作者: ultratab    時間: 2015-6-15 11:33

回覆  ultratab

師兄請問一下android那邊還有多少空間裝apps? Thanks
sohoriho 發表於 2015-6-15 11:22


好似1GB幾,無咩特別留意。
作者: sohoriho    時間: 2015-6-15 12:09

好似1GB幾,無咩特別留意。
ultratab 發表於 2015-6-15 11:33


唔該師兄,咁我應該都夠用了
作者: kalun103    時間: 2015-6-15 13:37

前排同朋友去買部PM-801, 幾好用冇咩鑊氣
作者: ryanng    時間: 2015-6-16 11:37

我買過HYUNDAI0個隻,PRELOAD左一D咸APP,次次鏟左RESTART部機都自動重裝返,吹漲~
作者: chue    時間: 2015-6-17 22:44

所以我果時買左試用左後都即刻留言話唔建議買 hyundai 了
但既然我買左就當然用落去,又唔係用唔到,只係唔係咁好
作者: sohoriho    時間: 2015-6-20 13:48

終於買左pm-801了,想要既野都有齊又行得幾順,睇電視網劇同nas片而家可以一部機做晒,真係唔錯!遲d買多隻飛鼠配合android使用就fit晒





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2