標題: 天敏D6 [打印本頁]
作者: JASONHOCT 時間: 2015-3-28 04:30 標題: 天敏D6
大家好,我岩岩買左部D6,但係裝左個MY TV落去,一開個APP個畫面就細左,就好似IPAD用緊IPHONE APP果陣咁,請問大家有咩方法解決呢,THX?
作者: 火山熔岩 時間: 2015-3-28 20:42
我都係咁 不過睇劇變返大就得
作者: JASONHOCT 時間: 2015-3-28 23:20
係呀,唔知有冇方法可以正常畫面睇到MYTV
作者: chue 時間: 2015-3-29 00:35
tvb 連 mytv 都攪唔掂
你會信佢大攪 ott 會掂嗎?
作者: monkey288 時間: 2015-3-29 15:03
天敏係咁垃圾架啦
via HKEPC Reader for Android
作者: qawasaxa 時間: 2015-3-29 22:37
what brand better?
作者: 火山熔岩 時間: 2015-3-29 23:17
關天敏事?

