Board logo

標題: 想買部60寸 or 65寸 電視 [打印本頁]

作者: sammy_9_82    時間: 2015-3-20 07:03     標題: 想買部60寸 or 65寸 電視

其實唔洗3D, 唔洗上網,平時睇下電視,睇下英超,blueRay,  budget $15k, 請問有咩選擇一Thanks
作者: devilcat1    時間: 2015-3-20 07:43

本帖最後由 devilcat1 於 2015-3-20 07:45 編輯

SHARP囉 一係LG 同三星

我個人偏愛LG 但我用緊SHARP
作者: sammy_9_82    時間: 2015-3-20 08:39

回覆 2# devilcat1


    有 D咩 型號介紹?Thanks
作者: devilcat1    時間: 2015-3-20 09:19

本帖最後由 devilcat1 於 2015-3-20 09:26 編輯

我都唔知......1.5K 買到好多型號啦
作者: fathenbuster    時間: 2015-3-20 09:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: devilcat1    時間: 2015-3-20 09:35

本帖最後由 devilcat1 於 2015-3-20 09:36 編輯
1.5K定1.5W?
fathenbuster 發表於 2015-3-20 09:33


咩係W?
作者: fathenbuster    時間: 2015-3-20 09:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dinobb    時間: 2015-3-20 13:47

3D其實玩完架啦!除非有新技術發展!
fathenbuster 發表於 2015-3-20 09:35


請問點樣玩完?係咪姐係唔會再出?
作者: fathenbuster    時間: 2015-3-20 15:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fathenbuster    時間: 2015-3-20 15:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hauchong    時間: 2015-3-21 00:35

p記 60as700h, 12000蚊左右
作者: sammy_9_82    時間: 2015-3-21 08:21

回覆 11# hauchong


    多謝,呢部睇落都好靚
作者: devilcat1    時間: 2015-3-21 16:31

本帖最後由 devilcat1 於 2015-3-21 17:16 編輯
回覆  hauchong


    多謝,呢部睇落都好靚
sammy_9_82 發表於 2015-3-21 08:21


LG UB8800啦  不閃3D 同睇IMAX 分別唔係好大  我貪平出左部三星 E+ 二十分後悔
作者: initial23    時間: 2015-3-24 07:59

本帖最後由 initial23 於 2015-3-24 08:01 編輯

Sony 60W850B 兩星期前係瘋X $14,xxx, 2K coupon.  Citi 回$350, 分兩張簽共$700. 加多2千幾買多3年Sony 原廠保,共5年全包。 同下面一堆贈品


作者: sammy_9_82    時間: 2015-3-26 18:23

問左百老X...P記60as700h要$13,8XX
Sony 60W850B 要$15,9XX.....同上面C兄比貴咁多
作者: initial23    時間: 2015-3-28 00:38

問左百老X...P記60as700h要$13,8XX
Sony 60W850B 要$15,9XX.....同上面C兄比貴咁多
sammy_9_82 發表於 2015-3-26 18:23


我買機前睇左成個月, 發現百記買泡菜機先會平。
買日系機去瘋澤有so d. 同埋有心買就問多幾間, 因為瘋澤個個sales 或分行個價都有d唔同。
有價講的。 同埋夜晚人少,有時會有驚喜。
作者: sammy_9_82    時間: 2015-3-28 07:22

回覆 16# initial23


    多謝你意見,我琴晚都去問過豐X,價錢 + 優惠係同你所講既一樣,只係贈品無咁多
作者: urgent2    時間: 2015-3-28 16:42

P 記有五年全保唔使我買保養





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2