作者: heatonfire 時間: 2015-3-7 17:37 標題: (求教)關於iptv,那家公司的日本電視源比較多呢?
如題,家中有一台Android電視盒,想裝iptv apk,主力看日本電視台,不知哪家公司比較多日本電視台呢。
跪求各位用家指點迷津,謝謝
作者: kofz 時間: 2015-3-7 20:31
愛家ihome 或者 光世代
兩部都係專機
淘寶買到,入場費最少千四人仔以上
作者: heatonfire 時間: 2015-3-7 21:06
如果是apk呢?因為不想再買多一台機頂盒........
作者: cpk 時間: 2015-3-7 21:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aachung 時間: 2015-3-7 22:03
PM you
作者: kofz 時間: 2015-3-7 22:25
apk iptv 盜連/二採嚴重
買左都唔方穩定,睇唔到既時間多過睇到
作者: heatonfire 時間: 2015-3-8 15:24
謝謝
作者: heatonfire 時間: 2015-3-8 15:25
怪不得現在多數是連盒一齊賣
話說有無人用過x艾克斯?
作者: postmastur 時間: 2015-3-8 15:51
本帖最後由 postmastur 於 2015-3-8 15:54 編輯
x艾克斯 都係盜鍊, 無apk 係得. 我建議你等過埋3月先睇,3月尾日本個難視地上波對策會停,未知邊部到時會work
作者: fung_peace 時間: 2015-3-9 18:08
個人有少少興趣ihome,
不過睇到淘寶有好多商家,有平有貴
而且唔知續費...
作者: kofz 時間: 2015-3-10 07:48
ihome 續年費$11xx人仔
光世代 續年費$12xx人仔
作者: fathenbuster 時間: 2015-3-10 08:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ngreg 時間: 2015-3-10 10:31
日本仔出會唔會信心大啲?
https://liveca.net
via HKEPC Reader for Android
作者: fung_peace 時間: 2015-3-10 11:13
另外想問下3月後的呢家仲睇唔睇到?
因為難視政策已經實行左10日
怕有d台因此收唔到
作者: kofz 時間: 2015-3-10 12:52
45000円/365日=28XXHKD, 咪仲貴
作者: kofz 時間: 2015-3-10 13:01
ihome 同 光世代 都是採地面波, 應該冇問題
受影響的是衛星源
請參考
http://nukewang.pixnet.net/blog/ ... 2%E9%9B%BB%E8%A6%96
http://www.myav.com.tw/bbs/showthread.php?threadid=20469650
作者: postmastur 時間: 2015-3-11 21:26
係講緊3月尾先開始cut. 所以去到4月先知邊部會唔得.
作者: Yucie 時間: 2015-3-12 05:26
本帖最後由 Yucie 於 2015-3-12 05:38 編輯
乜光世代加左價? 唔係1000咩 我年尾仲打算買.....
而家加到12XX 人仔年費...... 有D 買唔落手
我而家用緊APK 睇緊
如果講卡, 完全無卡. 如果講睇足一日24個鐘.
一日會有幾分鐘跳格. 已經算係咁
300人仔左右都係互相盜, 寰宇日韓IPTV298/年(買左中伏, 用左20日壞左之後, 佢整返D台一半唔同晒,延遲變7分鐘,唔好買佢,買完仲要求佢整,千期唔好買)
38度日本IPTV服務, 年費300. 包ATX, TOKYO MX 等台. 3分鐘延遲. 一樣係盜. 不過聽講38 度會有D 心機幫你整下. 唔係好似寰宇咁....
果粉TV 250年費, 包ATX, TOKYO MX等等, 佢應該都係盜, 不過畫質比寰宇跟38度更差.
歡樂時光, 包香港台灣日本頻道, 一樣係盜, 年費260.
還有一個日本無名IPTV, 年費200. 包TOKYO MX 無ATX. 完全無保證, 走路無得賠, 不過勝在夠平.
作者: kofz 時間: 2015-3-12 08:00
ching 你都試過好多apk
光世代續年費我係問某淘寶店,其他可能仲平
作者: Yucie 時間: 2015-3-12 12:17
我剛剛又心痕買左另一個APK, 200元終身
睇ATX 好順, 又支援PC 睇, 而家200蚊PC 版同盒子一齊睇. 超正
P.S 我預左呢200蚊係睇半年至一年到. 佢盜又好, 唔盜又好, 已經有心理準備
作者: kofz 時間: 2015-3-12 12:24
當睇唔到就通知聲

作者: yuswwai 時間: 2015-3-12 12:30
部機林左就終身, reboot就重生

作者: Yucie 時間: 2015-3-12 12:47
回覆 21# kofz
反正我而家差ATX 台, 現在200 + 300 = 500 已經差唔多齊晒光世代D 台
作者: Hidekii 時間: 2015-3-12 12:49
38度乃係伏中之伏
個時買左個半年plan, 激鬼氣逢開波就睇唔到, 好彩有師兄平少少接手...
作者: Yucie 時間: 2015-3-12 12:53
回覆 24# Hidekii
就算我寰宇再差勁, 但係用佢最少一個月睇唔到都係一個鐘到(除左上次大壞)
38度日本IPTV應該無咁差,因為日本IPTV 唔係多人用
日本IPTV比起講中文既IPTV, 穩定好多
作者: kofz 時間: 2015-3-12 13:02
寰宇出晒名盜連之王, 之前麥仔/越記就係比佢搞死
作者: Yucie 時間: 2015-3-12 13:08
回覆 26# kofz
我講我日文果邊, 我折左佢APK 自己中文化
睇到佢盜紐威日本源
作者: kofz 時間: 2015-3-12 13:41
基本上唔用專機既IPTV好易比人盜連
而專出APK既IPTV又成日盜連別人既源
惡性循環, 最後攬炒, 迫人轉晒用專機
作者: Yucie 時間: 2015-3-12 13:55
回覆 28# kofz
嗯, 琴日我見到有人貼圖買18部老麥做2 採
作者: bbsunny 時間: 2015-3-12 14:26
ching 強大
作者: Yucie 時間: 2015-3-12 14:37
回覆 30# bbsunny
日本夜晚大尺度啲既綜藝節目 <- 只有光世代才有
作者: kofz 時間: 2015-3-12 14:52
就係咁,哩18個老麥源好快收皮
作者: bbsunny 時間: 2015-3-12 14:54
淘寶搵唔覺有,係咪香港野買到
作者: Yucie 時間: 2015-3-12 16:58
本帖最後由 Yucie 於 2015-3-12 17:15 編輯
回覆 33# bbsunny
自己參詳
作者: bbsunny 時間: 2015-3-12 17:09
thx u a lot
作者: studio2048 時間: 2015-3-12 17:43
請問 係唔係用依間淘寶店買?
http://item.taobao.com/item.htm? ... =cp63mfn5a14#detail
作者: kaijinx1 時間: 2015-3-12 18:22
回覆 20# Yucie
CHing可唔可以PM邊個APK? 平平地想試吓。
作者: Yucie 時間: 2015-3-12 21:49
回覆 37# kaijinx1
睇下你想睇咩野台. 如果只係普通東京幾個台
唔洗買........
係
作者: Yucie 時間: 2015-3-12 21:55
回覆 37# kaijinx1
平野不一定好, 我買來已經有心理準備
不過我唔敢推荐比人, 萬一有事. 無人救你
作者: Yucie 時間: 2015-3-12 22:01
剛才把他原本的介面換了
還把速度顯示去掉了
然後變晒繁體, 爽
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1771786&k=7f4f2f71193f33a5974a1d014c99b108&t=1782183936&sid=LnwER2HsC9

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1771787&k=33420619e8b10ce50d9385864eefbe86&t=1782183936&sid=LnwER2HsC9

作者: dicklui 時間: 2015-3-12 22:27
剩係地面波有無推介? NIJI?
作者: Yucie 時間: 2015-3-12 23:02
回覆 41# dicklui
NIJI免費唔洗錢
作者: studio2048 時間: 2015-3-13 07:30
請問日本夜晚大尺度啲既綜藝節目係唔係"月曜から夜ふかし"?
作者: fung_peace 時間: 2015-3-13 10:08
Niji之前唔錯,不過有時會成個多月都無得睇(好似以前風雲直播咁)
而且又都死下死下,睇晒一個節目超難
希望4月後有更好選擇
作者: cpk 時間: 2015-3-13 10:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Yucie 時間: 2015-3-13 12:10
本帖最後由 Yucie 於 2015-3-13 12:14 編輯
回覆 43# studio2048
普通地上波無咁既節目, 你問完都無幾多個人知
你買左光世代先問, 你唔買又睇唔到
問左都無用
回覆 44# fung_peace
免費野係咁, 唔好咁高要求羅
回覆 45# cpk
上星期打開試試, 沒問題能看
3分鐘延遲
作者: fung_peace 時間: 2015-3-13 13:30
升左上最新版本後,
播放時每5~10分鐘出一次error,直播停埋,
要成個關掉,但開返後過多幾分鐘又出error,不斷rap....
作者: fung_peace 時間: 2015-3-13 13:32
以免費來講算唔錯,
不過考慮到有d日子唔播得+程式問題
對追開的我來講都係要搵新方法解決
作者: cpk 時間: 2015-3-13 13:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Yucie 時間: 2015-3-13 17:07
我睇左成個鐘都無事..... 我估你部機問題
作者: fung_peace 時間: 2015-3-13 17:39
都可能的,
我用win8+最新版本
另一部win7+最新版都係同樣情況
可能升左就有問題
作者: Yucie 時間: 2015-3-13 19:19
回覆 51# fung_peace
你試一下重新安裝一個WINDOW 7, 然後只裝NIJI 一個
連殺毒都唔好安
就知咩野事
作者: Daimo 時間: 2015-3-16 09:35
回覆 46# Yucie
老麥 有 大尺度啲既綜藝節目 ma?
作者: Yucie 時間: 2015-3-16 13:23
回覆 Daimo
老麥沒有, 光世代有
就像這些節目吧, 其實真的不太多, 也不要太期待
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1772838&k=64ead2b5feed9557e0590cf6453262be&t=1782183936&sid=LnwER2HsC9

作者: Daimo 時間: 2015-3-16 14:46
回覆 54# Yucie
你介意告訴我電視頻道的名稱嗎?
作者: bbsunny 時間: 2015-3-16 18:28
哈哈哈,哩啲節目睇小小咸多多趣。可惜太貴。逐個月俾都好啲,一陣手臭一買佢就摺欲哭無淚。
作者: Yucie 時間: 2015-3-16 22:07
買IPTV 服務真的跟賭一樣.........
我之前買果個只係用來錄影日本版動物星球同東映電影台........
作者: studio2048 時間: 2015-3-17 14:07
買咗X世代了, 估唔到有D台有正體中文字幕. 畫質一般,但好流暢,睇咗成日都冇起格.
你可以話比我知邊個台同幾點做呢?
作者: Yucie 時間: 2015-3-17 16:38
衛星劇場, 東映頻道有.
時間表同名自己搵.
作者: studio2048 時間: 2015-3-17 21:03

多謝明燈指引.
作者: think_center 時間: 2015-3-18 13:19
呢個我玩過好順,不過試用左24小時就冇得玩,有FUJI TV ONE好正,凌晨溫泉節目
作者: lays 時間: 2015-3-18 13:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2015-3-18 13:54
本帖最後由 kofz 於 2015-3-18 14:14 編輯
麥仔部份15+節目會睇唔到
光世代冇哩個問題
ihome就唔清楚
作者: Yucie 時間: 2015-3-18 14:00
回覆 63# kofz
我暫時用2個平價IPTV 頂住當光世代用
現時目測我暫時沒有鎖15+ 節目
作者: studio2048 時間: 2015-3-18 23:47
請問 FUJI TV ONE 係唔係 光世代 007台?
作者: domon 時間: 2015-3-20 17:24
本帖最後由 domon 於 2015-3-20 17:46 編輯
仲有一個月費 680 人仔,會員制.三個月寄一次單嚟你府上.去銀行入數或寄支票比佢.
畫面靚爆鏡, 台數不是太多.但極度穩定多年來未層出過事.
作者: g1jockey 時間: 2015-3-20 17:57
請問各師兄,光世代有冇Green Channel (賽馬)?
作者: Yucie 時間: 2015-3-20 21:16
回覆 67# g1jockey
我買果個平價IPTV竟然有, 我都唔知果台你賽馬台
光世代個列表寫係有
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1774176&k=cf12cba88ab6990abf1b8e89f917ad1a&t=1782183936&sid=LnwER2HsC9

作者: kofz 時間: 2015-3-20 21:32
詳細可否PM
作者: Yucie 時間: 2015-3-20 21:53
回覆 69# kofz
我開頭仲想問, 但睇睇下680 rmb 月費, 即時放棄.
買光世代好過
作者: studio2048 時間: 2015-3-21 06:06
有, 第55台, 不過一跑就比較多格仔, 唔太清.
香港可以買日本馬仔?
作者: g1jockey 時間: 2015-3-21 08:40
回覆 71# studio2048
有門路嘅,不過好明顯係觸犯香港法例,所以唔好問我。
作者: domon 時間: 2015-3-21 14:00
本帖最後由 domon 於 2015-3-21 14:08 編輯
680 蚊人仔只係包 關東關西地上波同 BS. 如果要睇埋 CS 則要 800 人仔一個月.
除了畫質無得彈外(1080i),服務更超好.如遇上佢哋一年有兩三次的設備維護.當登入時早兩天畫面會有一行全日文的走馬字,通知各位兩日後的零晨至清晨4個鐘內關西地上波暫停.它們所寫的日文語氣極度禮貌敬語,總是一千一萬個對不起為用戶帶來不便.
有 Green Channel 畫面從沒有問題.
如果係錄影迷,好似我咁錄影中錄.沒有理由不用它.駁上了日版的藍光硬碟錄影機,尤其是現在 panasonic 的 4K master grade 錄影機真是又另外一個天地.
作者: domon 時間: 2015-3-21 17:22
+
KEY HOLE 仲有冇?
作者: Yucie 時間: 2015-3-21 18:57
回覆 73# domon
呢位brother 真係豪, 我呢d 半退休人事, 1千蚊光世代都要考慮一排
不過真係一分錢一分貨, 我唔否應你果個畫質超正
我叫睇到就算
作者: Yucie 時間: 2015-3-21 18:58
回覆 74# domon
無晒電視台, 我唔睇之前得返一台貓貓直播
唔洗再考慮keyhold
作者: kofz 時間: 2015-3-21 20:08
好吸引,價錢都接受到,請pm我
作者: lays 時間: 2015-3-21 20:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: domon 時間: 2015-3-22 13:30
要把影像錄影收藏,訊原就必需要高清和穩定.
一部頂級藍光錄影機用$18,500 蚊買回來,追求的都是靚畫的滿足感.
又點會覺得一千蚊樓下月費換來的靚 SOURCE 是不智呢?
作者: Yucie 時間: 2015-3-22 15:58
回覆 79# domon
我無講你不智, 你錄影節目, 我又係錄影節目. 質數差好多
不過我要求延遲少同能夠順暢就算
唔知680 rmb 月費, 延遲幾多?
我而家延遲2分30秒, 算可以接受
作者: domon 時間: 2015-3-22 20:32
本帖最後由 domon 於 2015-3-22 20:41 編輯
延遲少於兩分鐘.接收時沒有不暢順情況出現.
因為就算有兩秒鐘lag 都會破壞整個節目質素.
這是錄影發燒友們不容許存在的事情.
作者: Yucie 時間: 2015-3-22 22:30
回覆 81# domon
如果講我2 個平價iptv, 都叫做睇足1 日lag 幾秒. 我可以接受既程度.
反正我平價比唔起domon 兄既iptv 服務. 日後錄左咩野, 通知聲

作者: domon 時間: 2015-3-23 13:56
回覆 Yucie.
我每晚都平均錄三個鐘頭東西.
每晚一至兩集電視劇走唔得雞咖啦.
加上差不多每兩天咁上下一次綜藝,例如 NTV 週四的"秘密縣人show", TV東京週六的"區街20大"等等.
還有深夜時份的 AKB48, Hello project, 桃色幸運草",乃木坂46 都是我必收藏之選.
多數用光碟方式收藏,這樣比較有系統化.成本是 DVD $1.5 蚊一小時, blu-ray disc 也是 一蚊一小時.
作者: kofz 時間: 2015-3-23 15:24
你點錄?仲有你仲未pm我
作者: Yucie 時間: 2015-3-23 18:03
回覆 84# kofz
我回左你成個月啦
未用圓剛張capture card c985 lite 羅
作者: Yucie 時間: 2015-3-23 18:40
回覆 83# domon
我錄係hdd 度, 而家一大堆av
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1774938&k=ba7c5071c5251118cb05b85c6bf74915&t=1782183936&sid=LnwER2HsC9

作者: domon 時間: 2015-3-24 12:39
用藍光錄影機都是先錄在其內置或另購的外置 hdd 度先,後才編輯燒碟.
如將全部 AKBingo 放入一隻 blu-ray 度.
作者: kofz 時間: 2015-3-24 14:25
你張卡有冇預錄功能?
作者: kamioza 時間: 2015-3-24 15:40
domon兄可否pm埋小弟680rmb月費係邊間iptv?
作者: kamioza 時間: 2015-3-24 15:43
Yucie兄可否pm小弟?
可以喺電腦睇好方便!
作者: Yucie 時間: 2015-3-24 16:50
回覆 88# kofz
當然無, 所以自己寫python 程式自去預錄
預錄都係只可以錄一台咁大把
作者: Yucie 時間: 2015-3-24 16:54
回覆 90# kamioza
我2 個iptv 叫做睇到, 不過一大堆問題
所以我唔推薦叫人買
iptv1, 換晒我原本d 台做第2 d 台, 延遲由3分鐘變7分鐘, 而家只係用來睇動物星球, 完全變垃圾
iptv2 一大堆問題, 聲音會自動變唦, 會突然卡住睇唔到.
所以你要穩定我真係唔推薦你買我果2 個
作者: kamioza 時間: 2015-3-24 17:27
本帖最後由 kamioza 於 2015-3-24 22:18 編輯
謝!
咁ching 有無試過JPXX?
作者: kofz 時間: 2015-3-24 17:47
你好勁,識寫程式預錄
作者: domon 時間: 2015-3-24 19:31
我唔識編寫程式所以咪要比錢買錄影機.
其實一部三萬幾日元的 blu-ray 錄影機效果已經出奇地好.
只係二千零蚊港紙,Sharp,Toshiba,Sony,Panasonic 每個品牌都有其低檔型號供選擇.
作者: 未熟者 時間: 2015-3-24 20:33
如果只為睇地上波台, TVpad夠做而且免月費。
佢日本節目供應商係NIJI tv, 好多人以為NIJI tv瓜咗, 因為Windows版巳經睇唔倒, 事實上係還咗俾TVpad獨家播。
作者: kamioza 時間: 2015-3-24 22:19
試用梗JPXX (PC專用), 暫時覺得幾好
作者: postmastur 時間: 2015-3-24 22:34
聽落係唔錯既選擇, 不過都係要等埋過左3月尾, 日本cut 左難視地上波, 先知邊d 得邊d 唔得.
作者: Yucie 時間: 2015-3-24 23:04
回覆 95# domon
最簡單用按鍵精靈可以自己寫個錄影程式啦
你記錄錄影一次步驟做一個程式, 然後用task manger 按時啟動自己寫果個程式就攪惦
如果想做到好d, 當然係自己寫最好
作者: Yucie 時間: 2015-3-24 23:05
本帖最後由 Yucie 於 2015-3-24 23:07 編輯
回覆 94# kofz
呼叫其他程式錄炸
唔係真正寫個錄影程式
我只係識寫小兒科野


