Board logo

標題: 小米盒子愈來愈唔掂 [打印本頁]

作者: msnbbb    時間: 2014-12-27 22:38     標題: 小米盒子愈來愈唔掂

加左區域限制好多野睇唔到,搞到屋企人好興,
依家仲有咩好選擇?? 價錢唔好太貴
作者: Ricky_ston    時間: 2014-12-27 23:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: curtis1999    時間: 2014-12-27 23:38

小米睇唔到mytv哦,真係慘...
Ricky_ston 發表於 2014-12-27 23:27



    小米1代都睇倒hk tv ,其實在港用盒子睇片,一定要知道改DNS ,及安裝第三方軟件(例如 全x合,狗電視等)唔加唔改,乜盒都係廢!
作者: starwise    時間: 2014-12-27 23:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiachingman1    時間: 2014-12-27 23:41

唔係「愈來愈」,係「根本」!
starwise 發表於 2014-12-27 23:40



但係...
作者: postmastur    時間: 2014-12-27 23:44

本帖最後由 postmastur 於 2014-12-27 23:58 編輯
加左區域限制好多野睇唔到,搞到屋企人好興,
依家仲有咩好選擇?? 價錢唔好太貴 ...
msnbbb 發表於 2014-12-27 22:38



    http://h1.hkepc.com/forum/redire ... 29&pid=32785707

都係個句, 普通user 唔識攪android 既話, 唔好掂小米.  無IT 底既人, 唔適合用.
作者: kofz    時間: 2014-12-28 00:38

都係哥句,唔識用vpn就唔好買屎米
作者: qawasaxa    時間: 2014-12-28 08:50


要花多d時間學
都係哥句,唔識用vpn就唔好買屎米
kofz 發表於 2014-12-28 00:38

作者: buynaka    時間: 2014-12-28 09:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 爆seed    時間: 2014-12-28 15:49

但除海美迪外.. 我看不到一些盒子比小米盒子好..
作者: 真係麻煩    時間: 2014-12-28 21:52

用緊小米盒, 一直唔覺有問題, 不過就真係唔建議新手玩, 都SET 左唔少時間
作者: buynaka    時間: 2014-12-28 22:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peterpanhi    時間: 2014-12-29 04:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pioneer0106    時間: 2014-12-30 14:33

um....雖然唔裝第三方App, 唔搞VPN好多o野睇唔到, 不過都唔係咁複雜掛......................? 同埋都係搞一次o者.....??
作者: binary369    時間: 2014-12-30 14:42

Mibox has BT 4.0 & h/w decode DTS.  You can't find them in other TV Box with similar price.
作者: ivanlo418    時間: 2014-12-30 15:50

Can hv a walkthru on how to watch soccer using acestream?

I am using xiaomi box 2
作者: digimon04    時間: 2014-12-30 19:37

成日都覺得小米係賣品牌
peterpanhi 發表於 2014-12-29 04:25



    都可以咁講, 不過佢點都算比山寨牌子好, 至少有保養, 而且定期system update(有bug會fix, 而且有時會加入新功能)

Mibox has BT 4.0 & h/w decode DTS.  You can't find them in other TV Box with similar price.
binary369 發表於 2014-12-30 14:42



    有bluetooth真係, (我有HD600A, 好似無BT), 深夜時份可以用BT耳機睇波(或者甜片)而唔會嘈到人


Can hv a walkthru on how to watch soccer using acestream?

I am using xiaomi box 2
ivanlo418 發表於 2014-12-30 15:50



    I'm using MiBox1S too. All you need is a web browser app(to go to wiziwig), TS controller app, Acestream app and a video player app. Just follow the steps like you use acestream on PC.
作者: sammie    時間: 2014-12-30 20:22

用小米, 要set 機.  或買破解版la.
作者: dtrjhred71    時間: 2014-12-30 20:38

回覆 18# sammie
破解版  
傻仔先會買
作者: appletv    時間: 2014-12-30 20:41

千尋盒 OK
作者: postmastur    時間: 2014-12-30 21:21

Mibox has BT 4.0 & h/w decode DTS.  You can't find them in other TV Box with similar price.
binary369 發表於 2014-12-30 14:42



   BT 4.0 同 h/w decode DTS?  呢隻仲要4k + H265 添.  小米都未做到.   呢隻269蚊


作者: me695    時間: 2014-12-30 21:32

請問小米盒子需要點SET 呢?
作者: blackkh    時間: 2014-12-30 22:23

回覆 22# me695
上google搜尋一下,幾天你都成為高手
作者: ivanlo418    時間: 2014-12-30 22:25

Vst is dead tonight?
作者: AAA1    時間: 2014-12-31 08:54

回覆 22# me695


Search Shafa
作者: sammie    時間: 2014-12-31 09:20

回覆  sammie
破解版  
傻仔先會買
dtrjhred71 發表於 2014-12-30 20:38


唔識crack就要比錢人做啦.
作者: superguyalan    時間: 2015-1-1 00:52

乜要crack???
作者: superguyalan    時間: 2015-1-1 00:58

用小米盒3, OK
我繁忙時間唔會睇, 係俾人霸咗部電視
其他時間, 唔快, 但睇到
請問有乜機俾佢更細, 又唔熱
作者: buynaka    時間: 2015-1-1 09:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MAX100    時間: 2015-1-1 12:52

本帖最後由 MAX100 於 2015-1-1 13:22 編輯

我雙11買了小米盒3 1G版, 玩了一排有, 總結下:

缺點:
開機慢, boot 要等分幾兩分鐘
官方個CNTV 成日Block 香港睇唔到, 而且好多戲要俾錢
雖然有得搬app介面位置, 但官方幾個app無得搬一定要放在最前

優點:
小米盒3個AC Wifi 夠強, 用Wifi 駁 NAS 睇到十幾G的 1080MKV 都好順, 仲識自己找字幕(不過得簡體)
BT 駁打機手制, 耳筒, Keyboard 很好用的...
用搖控熄機, 長期入sleep mode 機身不熱

兩百幾人仔, 有AC WIFI, 有BT, 有定期官方Firmware 更新有幾多部?

另外:
好多人話依家買盒有 4k + H265硬解好重要, 但4k + H265仲起步緊, 來來去去都係得廠方4KDemo,  除非你買個盒會玩好久, 如果唔係等佢普及都要兩三年, 到時都換機啦..., 仲要依家好多機都未有HDMI 2.0...

以前小米盒第一代先要搞好多野先裝到第三方app, 但係依家官方已經支持裝第三方app, 你插USB, SD card都裝到, 有幾難...
你求其裝一個"沙發市場"之類, 入面已經大把視頻app

當然買盒時, 各自有喜好同需要, 但唔明點解一面倒叫人買H600a, 羊群心理?
作者: postmastur    時間: 2015-1-1 13:39

我雙11買了小米盒3 1G版, 玩了一排有, 總結下:

缺點:
開機慢, boot 要等分幾兩分鐘
官方個CNTV 成日Block  ...
MAX100 發表於 2015-1-1 12:52


因為同小米3同價錢既, 包埋4k 同h265解碼, 有LAN 插頭, 有藍呀, 快過小米50%, 無限制裝app, 無認證問題既天敏D6 S812版都係279人仔, 平過小米又無佢既問題, 仲裝得google store, 我諗唔到原因點解要比貴d買個差d既盒
作者: starwise    時間: 2015-1-1 16:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: postmastur    時間: 2015-1-1 17:01

H600A就除左個CPU與其他盒唔一樣,同有USB 3.0之外,都唔係堅得咁交關!所謂4K都係可解4K,唔係輸出4K! ...
starwise 發表於 2015-1-1 16:41



    唔係, 無論HD600A 同天敏4k 殺或者天敏D6 S812, 全部都係"解4k + 輸出4k", 只不過因為唔係hdmi 2.0, 去到30hz only.  RK3288 既機好似雲網行, 就4k@60hz.

你有4k 電視輸出4k 係無問題.


作者: starwise    時間: 2015-1-1 17:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: no_ming    時間: 2015-1-1 22:34

本帖最後由 no_ming 於 2015-1-1 22:35 編輯

回覆 31# postmastur

天敏D6 S812 < 1G ram
裝多幾個app 都唔使stream 睇波
作者: postmastur    時間: 2015-1-1 22:45

本帖最後由 postmastur 於 2015-1-1 23:02 編輯
回覆  postmastur

天敏D6 S812 < 1G ram
裝多幾個app 都唔使stream 睇波
no_ming 發表於 2015-1-1 22:34



佢跟1G ram.  同大部份300人仔留下既機一樣.  包括小米3在內.  2G 版小米都要459人仔, 我諗想買2G ram 既人, 都會直上RK3288 d 機. 因為都係499人仔, 但係除左2G 之外, 係包HDMI 2.0, 4K, H265, LAN port, bluetooth, google play store 同40000+ 跑分.

    http://hdplayer.pconline.com.cn/580/5803836.html
作者: digimon04    時間: 2015-1-1 23:03

個個都講4K + H.265, 乜宜家4K電視咁普及

我自己唔用盒睇電影, 所以內置睇電影有ip filter都影響唔到我(其實要睇戲有大把第三方睇戲app選擇啦)

只係最近發現小米盒2唔夠力推bloodzeed 2000kbps, 睇一陣就lag; sopcast又睇唔到1500kbps channel, 爆格爆到7彩, 所以雙11趁平買左HD600A
作者: postmastur    時間: 2015-1-1 23:21

個個都講4K + H.265, 乜宜家4K電視咁普及

我自己唔用盒睇電影, 所以內置睇電影有ip filter都影響唔到我 ...
digimon04 發表於 2015-1-1 23:03


其實唔係個個有4k , 只係同樣價錢, 我睇唔到點解要買小米盒子3

小米盒子3 - 299人仔, 香港比人block 左icntv 睇唔到, 無lan slot, 無h265 解碼, 1G ram, 有BT, 無google store, 裝app 有限制

HD600A/天敏D6 - 279 人仔, support 4k  解碼+ 輸出, 有lan slot, H265 硬解, 有BT/USB 3.0 , 有google store, 裝app 無限制, 都係1G ram.

我有太多無IT 底既朋友個個靜係知小米, 就走去買左, 而加9成個堆人唔知點解決認證問題擺左係度, 乜都無得睇, 亦唔識點裝app, 佢地買番黎當普通電器咁用, 都唔會識點攪.  所以先係度勸無玩開android 既人, 唔好掂小米.
作者: no_ming    時間: 2015-1-1 23:46

本帖最後由 no_ming 於 2015-1-1 23:55 編輯

回覆 36# postmastur

要stream 2000k 或以上要2g ram ..小米增強2g ram 啊(呢多出黎1G ram睇bloodzeed順唔順好critical..不過2015/1/1 wizizig死左..搵其他website睇冇咁方便了..)....我用緊...
同埋有二手價..其他盒冇乜人識..賣都冇人收...雖然我都好覺佢好嘛煩..但弟時換盒可以賣左佢..二代我都係咁..賣左300
作者: starwise    時間: 2015-1-2 00:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2015-1-2 01:55

識得玩一定買有鬼佬rom刷既型號

更新密,唔怕變孤兒仔

大陸視頻就用dns/vpn/mikrotik router解決

乜都唔識就買安x盒子
作者: 321    時間: 2015-1-3 12:29

小米有咩好?經常過熱reboot
作者: no_ming    時間: 2015-1-3 16:55

識得玩一定買有鬼佬rom刷既型號

更新密,唔怕變孤兒仔

大陸視頻就用dns/vpn/mikrotik router解決

乜都唔 ...
kofz 發表於 2015-1-2 01:55


mikrotik router    < 我都想玩..但問過其他版主解決唔到上大陸lag問題..放棄了
作者: starwise    時間: 2015-1-3 17:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xibeilou    時間: 2015-1-3 19:51

我的小米增強版係618大促買的,500人仔減100仲送埋10400電源+小米WIFI
一路用來其實都OK嘅,但就係上個月被強制update後新版好多bug
NAS的片經常搵唔到,迅雷遠程下載經常被莫名其妙解除綁定,開機後有時突然死左……
好頂唔順

600A我都雙十一買左,189人仔都OK嘅,不過暫時都係睇小米多
作者: parkland    時間: 2015-1-5 11:19

小米盒子越來越好用,自從裝埋hkbn後,真系好暢順,我睇親都是選超清質素,又5疻,

via HKEPC Reader for Android
作者: parkland    時間: 2015-1-5 11:21

多數睇vst, 搜孤,優酷,芒果,全部超順,你地有毛裝梳化管家先

via HKEPC Reader for Android
作者: oopsxp    時間: 2015-1-5 11:43

個個broswer都無左android 個設定?
作者: b589530    時間: 2015-1-5 16:14

小米盒子越來越好用,自從裝埋hkbn後,真系好暢順,我睇親都是選超清質素,又5疻,

via HKEPC Reader for  ...
parkland 發表於 2015-1-5 11:19


我用PCCX,只能睇高清,超清會窒
作者: bbsunny    時間: 2015-1-5 16:25

mikrotik router    < 我都想玩..但問過其他版主解決唔到上大陸lag問題..放棄了 ...
no_ming 發表於 2015-1-3 16:55



    建議直接vpn都ok,不過樂視好似block左,但好多apps都睇超清
我用網上爬個光纖router再駁 mikrotik router好似冇咩反應
作者: alex008    時間: 2015-1-6 17:23

其實唔係個個有4k , 只係同樣價錢, 我睇唔到點解要買小米盒子3

小米盒子3 - 299人仔, 香港比人block 左i ...
postmastur 發表於 2015-1-1 23:21


現在米盒,已經無認證問題!其實都系之前一個版本有問題,一系用再用前一版,或今個月的新版都能解決!

不過現在就吾見議買小米盒!

2013年買米盒系平宜三百元人仔有ac3,dts解碼!
作者: kengz    時間: 2015-1-6 22:14

本帖最後由 kengz 於 2015-1-6 22:19 編輯

用小米盒子其實就系用網絡,識用一定用尼招。


玩埋download master 仲正添


作者: kasterli    時間: 2015-1-7 02:39

咩 source 都 load 唔到
作者: williamtcs0710    時間: 2015-1-7 12:13

其實用咩盒都差唔多,網上爬應該係機樓做曬手腳,我HD600A同小米3 2G都有,但用網上爬大部分會得幾k,變成睇唔到,但我用電腦BT又唔見佢咁,用電腦睇相同視頻又冇咩話疾,網上爬應該做左野,想封殺tv盒令人裝 now
作者: edward1906    時間: 2015-1-7 13:41

小米盒出更新都唔敢升
無得用第三方luancher
作者: ecorange    時間: 2015-1-11 09:12

其實用咩盒都差唔多,網上爬應該係機樓做曬手腳,我HD600A同小米3 2G都有,但用網上爬大部分會得幾k,變成睇 ...
williamtcs0710 發表於 2015-1-7 12:13

我都有同一個問題
網上爬

用小米睇愛奇藝/優酷等等既劇根本無辦法睇到
睇2秒停幾分鐘,睇2秒又停幾分鐘

但用ipad又無問題

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: siukat    時間: 2015-1-11 09:51

我都有同一個問題
網上爬

用小米睇愛奇藝/優酷等等既劇根本無辦法睇到
睇2秒停幾分鐘,睇2秒又停幾分鐘
...
ecorange 發表於 2015-1-11 09:12



  apple同android好似行不同server
作者: b589530    時間: 2015-1-14 20:28

小米呢幾日勁唔掂,每個畫面都loadloadload,唔係講緊睇電視果陣,係入每個畫面都係咁。有冇人都係咁?
作者: kitrose    時間: 2015-1-14 20:36

我都覺得小米盒唔好用
好慢
作者: b589530    時間: 2015-1-14 20:59

點解我用lan線就完全load唔到播放源?要用wifi?
作者: starwise    時間: 2015-1-14 23:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: b589530    時間: 2015-1-15 09:58

用邊個app?
starwise 發表於 2015-1-14 23:36



我開萬花筒,一開始已經勁LOAD,LOAD到套劇ge畫面,想load第幾集,完全顯示唔到資訊,之後再試開迅、vst都係咁。用wifi都係要load,但load一陣就load到。不過呢幾日勁唔掂,睇集綜藝啫,每三秒load一load,上兩星期都冇事。
作者: gary9227    時間: 2015-1-17 21:32

想問:
用Iphone6 AirPlay 有聲無畫求救
作者: 99819925    時間: 2015-1-19 22:47

無問題喎,呢幾日用HDP直播,快手看片同埋蜜蜂視頻都好順無lag過
作者: haha_22    時間: 2015-1-19 22:50

我呢排每三至五秒load一load,load到我發脾氣
作者: 99819925    時間: 2015-1-20 01:49

其實我覺得未必關小米盒事,有好多因素都可能導致慢
網絡公司問題,router問題,ip問題,本身睇嘅劇/戲源問題,server問題種種都會有所影響
作者: victorchuk622    時間: 2015-1-20 05:44

有無c hing 可以PM 下邊度有穩定大6 VPN又平?
作者: brainiepc    時間: 2015-1-20 17:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chutun1127    時間: 2015-1-22 11:48

呢排睇乜都死 優酷 ,vst ,布丁 ,兔子
全部每二三秒load load 已裝hola 用大陸vpn
啲參數好唔穩定 一時154k 去 13k
作者: myfriend3540    時間: 2015-1-23 09:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2