標題: 求救: 小米盒子1代 用戶認證失敗 [打印本頁]
作者: zardperry 時間: 2014-11-7 12:51 標題: 求救: 小米盒子1代 用戶認證失敗
本帖最後由 zardperry 於 2014-11-7 12:56 編輯
求救,有無方法? 謝謝.
作者: 7olF. 時間: 2014-11-7 13:39
裝過個桌面
作者: zardperry 時間: 2014-11-7 14:00
回覆 2# 7olF.
而家開機已經lock左係"用戶認證失敗" screen.
作者: kofz 時間: 2014-11-7 14:18
米盒唔識用vpn就唔好買
作者: 7olF. 時間: 2014-11-7 14:31
回覆 3# zardperry
係pc裝個沙發管家、豌豆莢之類既手機助手,
跟住小米盒搏電腦,
手機助手detect到個小米盒,
就可以裝個乜乜桌面乜乜桌面既apk入隻小米盒度,
然後搏返電視,開機會問用邊個桌面
作者: zardperry 時間: 2014-11-7 15:26
回覆 5# 7olF.
咁係咪佢唔係block小米盒, 只block小米原生launcher, 只要裝左其他launcher同set做default就可以? tks
作者: 7olF. 時間: 2014-11-7 15:32
回覆 6# zardperry
正解,街邊果d甚麼越獄版就係裝個App咁簡單。
作者: zardperry 時間: 2014-11-7 15:36
回覆 7# 7olF.
其實我之前已裝左其他launcher, 但比左屋企人用一排, 同時又set原生做default.
明白晒, 多謝. 今晚再裝返VST再試.
作者: lsh3404 時間: 2014-11-7 15:54
http://bbs.shafa.com/thread-152-1-1.html
ching, hv u tried this ?
作者: zardperry 時間: 2014-11-7 16:06
回覆 9# lsh3404
Tried, no use.
作者: Dundee 時間: 2014-11-7 23:14
本帖最後由 Dundee 於 2014-11-7 23:22 編輯
你系統係迷update 了最新1.3.58?
新版開始block 非官方launcher,大陸那邊網民都唔仲意...
你可以試下用Home+Menu (最左和最右掣)入Wipe 模式 (詳情請Google),wipe all data,之後reboot,有2個系統比你選,你選未升級的系統 (non current),睇下way唔way back 到舊系統?
P.S: 認證失敗長按OK掣可入到launcher
