Board logo

標題: LETV會唔會真係「顛覆」到香港電視業? [打印本頁]

作者: viviit    時間: 2014-8-25 06:04     標題: LETV會唔會真係「顛覆」到香港電視業?

報紙話樂視最快出標榜「一條龍」服務既電視, 有電視內容有電視機, 即係一個出埋電視機既電視台? 咁真係顛覆到香港電視行業環境?
作者: manlung803    時間: 2014-8-25 06:49

唔覺會,首先香港睇電視主流依然係TVB

再黎聽到要比錢睇好多人已經縮了
老既中意睇TVB,後生既寧願BT

不過會影響到有線/NOW等就真
作者: oopsxp    時間: 2014-8-25 10:11

TVB只係新移民同最低工資學識低果班最愛, 係香港的確佔過半數
但我本人就唔睇TVB, 我睇有線睇now

仲有共產黨電訊局不斷收窄網上視訊空間, 今天可以好地地, 明天罰你睇24小時新聞聯播!

仲有港產片粵語幾乎無提供
作者: 韓柏    時間: 2014-8-25 12:54

TVB只係新移民同最低工資學識低果班最愛, 係香港的確佔過半數
但我本人就唔睇TVB, 我睇有線睇now

仲有共產 ...
oopsxp 發表於 2014-8-25 10:11



TVB只係新移民同最低工資學識低果班最愛, 係香港的確佔過半數
但我本人就唔睇TVB, 我睇有線睇now
  

太武斷了
作者: shal    時間: 2014-8-25 12:58

如果樂視同HKTV 合作就真係會la
作者: oopsxp    時間: 2014-8-25 14:13

太武斷了
韓柏 發表於 2014-8-25 12:54


http://www.hdtimes.cn/trade/201408222988.html   
乐视十问广电总局 网友们都传疯了你看了吗
2014-08-22 15:59:48
你自己睇

至於TVB, 新聞節目先唔講, 你講下佢有咩節目值得睇
作者: lineager    時間: 2014-8-25 14:19

乐视十问广电总局 网友们都传疯了你看了吗
2014-08-22 15:59:48
你自己睇

至於TVB, 新聞 ...
oopsxp 發表於 2014-8-25 14:13



而家只有J2, TVB PEARL 新美劇  或 港台31可以一看.... Poor HongKongers
作者: oopsxp    時間: 2014-8-25 14:30

而家只有J2, TVB PEARL 新美劇  或 港台31可以一看.... Poor HongKongers
lineager 發表於 2014-8-25 14:19


要睇過期美劇我唔洗睇TVB
作者: watkower    時間: 2014-8-25 14:31

要比錢睇就無人制啦
作者: lineager    時間: 2014-8-25 15:03

要睇過期美劇我唔洗睇TVB
oopsxp 發表於 2014-8-25 14:30



有D過期, 但之前只睇過一兩集都可以番睇.
同埋要鼓勵下家人睇高質數劇 (有配音)
作者: oopsxp    時間: 2014-8-25 15:16

有D過期, 但之前只睇過一兩集都可以番睇.
同埋要鼓勵下家人睇高質數劇 (有配音)  ...
lineager 發表於 2014-8-25 15:03


呢樣岩, 我個小朋友未識睇字幕, 配音的確幾重要
作者: KinChungE    時間: 2014-8-25 15:39

連wiki wong都做唔到
LeTV會得嗎?
作者: paul0923    時間: 2014-8-25 17:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yottamug    時間: 2014-8-25 17:23

當香港大部份人都識聽普通話 (北方口音) o既時候.....
大陸節目比 TVB 吸引好多~
作者: lineager    時間: 2014-8-25 17:39

當香港大部份人都識聽普通話 (北方口音) o既時候.....
大陸節目比 TVB 吸引好多~ ...
yottamug 發表於 2014-8-25 17:23



我只對大陸古裝劇有興趣
希望LETV會買美/英/日/HKTV等等劇 (方便唔洗BT)
作者: irvingtin    時間: 2014-8-25 17:46

我只對大陸古裝劇有興趣
希望LETV會買美/英/日/HKTV等等劇 (方便唔洗BT) ...
lineager 發表於 2014-8-25 17:39


買左小米合子, 多左睇大陸野
好似爸爸去那兒, 十二道鋒味 都唔差~~
作者: sun2142s    時間: 2014-8-25 18:01

入去睇過 現在只有內地劇 咩海外電影電視劇動畫都無
唔知佢地幾時先買到香港版權
過早入手不是好事
作者: yottamug    時間: 2014-8-25 18:04

我只對大陸古裝劇有興趣
希望LETV會買美/英/日/HKTV等等劇 (方便唔洗BT) ...
lineager 發表於 2014-8-25 17:39

如果唔係追得貼..
Pearl 近期播o既都幾好睇~
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
The Blacklist
Under the Dome
Bones (VII)

剛剛又做完 Arrow
作者: lineager    時間: 2014-8-25 18:51

如果唔係追得貼..
Pearl 近期播o既都幾好睇~
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
The Blacklist
Under the D ...
yottamug 發表於 2014-8-25 18:04


以下睇左3, 4集就頂唔順, ARROW就好睇好多 (已看完第二季)
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D
Under the Dome
作者: lineager    時間: 2014-8-25 18:54

買左小米合子, 多左睇大陸野
好似爸爸去那兒, 十二道鋒味 都唔差~~
irvingtin 發表於 2014-8-25 17:46



十二道鋒味 ... "戲"味太重, 只有趙薇果集自然D.
作者: irvingtin    時間: 2014-8-25 20:21

十二道鋒味 ... "戲"味太重, 只有趙薇果集自然D.
lineager 發表於 2014-8-25 18:54


好過TBB 個D好多啦...
作者: kaka.ho28    時間: 2014-8-25 23:21

我就唔理顛唔顛覆到, 邊個好就睇邊個
作者: viviit    時間: 2014-8-25 23:46

唔覺會,首先香港睇電視主流依然係TVB

再黎聽到要比錢睇好多人已經縮了
老既中意睇TVB,後生既寧願BT

不 ...
manlung803 發表於 2014-8-25 06:49


同意, 對消費電視既打擊最直接
作者: viviit    時間: 2014-8-25 23:59

TVB只係新移民同最低工資學識低果班最愛, 係香港的確佔過半數
但我本人就唔睇TVB, 我睇有線睇now

仲有共產 ...
oopsxp 發表於 2014-8-25 10:11


大眾消閒娛樂入面, 無記真係稱霸一段長時間, 但係講內容精彩程度, 真係收費既會多元化好多
作者: viviit    時間: 2014-8-25 23:59

如果樂視同HKTV 合作就真係會la
shal 發表於 2014-8-25 12:58



如果係真就正
作者: viviit    時間: 2014-8-26 00:02

乐视十问广电总局 网友们都传疯了你看了吗
2014-08-22 15:59:48
你自己睇

至於TVB, 新聞 ...
oopsxp 發表於 2014-8-25 14:13


而家劇集可能真係就返大部份目標觀眾, 同以往有唔同,
今時今日資訊發達左好多
作者: viviit    時間: 2014-8-26 00:03

要比錢睇就無人制啦
watkower 發表於 2014-8-25 14:31



其實如果值得既, 我唔介意俾錢
當然收費要合理, 只係大家習慣左睇免費野
作者: viviit    時間: 2014-8-26 00:04

有D過期, 但之前只睇過一兩集都可以番睇.
同埋要鼓勵下家人睇高質數劇 (有配音)  ...
lineager 發表於 2014-8-25 15:03



咁好多時候都係由無記出左先知「有套咁既外國劇」既
不過而家多左途徑搵
作者: viviit    時間: 2014-8-26 00:05

呢樣岩, 我個小朋友未識睇字幕, 配音的確幾重要
oopsxp 發表於 2014-8-25 15:16



我曾經都好想聽配音, 不過屋企人要求學下聽外語
所以而家就算去戲院睇外語片都睇得舒服D
作者: viviit    時間: 2014-8-26 00:07

連wiki wong都做唔到
LeTV會得嗎?
KinChungE 發表於 2014-8-25 15:39



之前聽人講好似同WIKI既方法有唔同(唔知係傳送方法定係制式果D), 所以LETV唔會出現佢既問題
作者: viviit    時間: 2014-8-26 00:08

當香港大部份人都識聽普通話 (北方口音) o既時候.....
大陸節目比 TVB 吸引好多~ ...
yottamug 發表於 2014-8-25 17:23



製作既投資規模都唔同, 不過當然要睇質素,
唔係話多投資就一定有好野
作者: viviit    時間: 2014-8-26 00:09

我只對大陸古裝劇有興趣
希望LETV會買美/英/日/HKTV等等劇 (方便唔洗BT) ...
lineager 發表於 2014-8-25 17:39


同意, 古裝, 特別係大陣容, 動員多既, 都係大陸拍得好睇
當然買得愈多外國劇/戲更好, 希望可以迎合返香港觀眾口味
作者: viviit    時間: 2014-8-26 00:10

買左小米合子, 多左睇大陸野
好似爸爸去那兒, 十二道鋒味 都唔差~~
irvingtin 發表於 2014-8-25 17:46


但係小米今次買左版權喇?
作者: viviit    時間: 2014-8-26 00:12

入去睇過 現在只有內地劇 咩海外電影電視劇動畫都無
唔知佢地幾時先買到香港版權
過早入手不是好事 ...
sun2142s 發表於 2014-8-25 18:01



啱啱到香港, 的確需要時間,
就係版權問題應該都需要好多時間處理
但等得過既, 我覺得, 始終同香港自己收費電視模式有唔同
作者: viviit    時間: 2014-8-26 00:13

如果唔係追得貼..
Pearl 近期播o既都幾好睇~
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
The Blacklist
Under the D ...
yottamug 發表於 2014-8-25 18:04


其實同追漫畫一樣心態, 如果知道追緊既唔係最新,  硬係有D不爽
作者: viviit    時間: 2014-8-26 00:14

我就唔理顛唔顛覆到, 邊個好就睇邊個
kaka.ho28 發表於 2014-8-25 23:21



同意, 自由市場, 最緊要揀啱自己睇既
作者: irvingtin    時間: 2014-8-26 09:16

但係小米今次買左版權喇?
viviit 發表於 2014-8-26 00:10


裝其他 apps
作者: wklie    時間: 2014-8-27 10:10

I mostly concern about:
1. Whether the 4K streaming content looks better than 1080p content that can be downloaded from elsewhere
2. Whether the streaming of 4K is perfectly smooth, since internet bandwidth to mainland is not too great or stable (if LeTV does not place servers in Hong Kong)
作者: frankfrank    時間: 2014-8-27 16:01

要等耐的睇埋用家對部機同客服嘅評語,同埋公司點handle客人投訴先可以下定論
我曾經同大陸樂視接觸過,係垃圾中嘅垃圾,現在對香港樂視都有戒心
作者: jackyyy    時間: 2014-8-28 12:57

講內容, 始終要錢, 會有一定質素
講錢, 如果計埋版權費可能唔平,
但係拆返開淨機+版權, 都抵好多
作者: shal    時間: 2014-8-28 13:01

我CN Ver 每個星期有得睇4K 的爸爸去那兒2 & 刀劍4K ver
都好夠了
作者: kelvinhin    時間: 2014-8-28 13:59

當樂視比大陸全面打壓嘅時候,就係佢喺香港發圍嘅最好時機

via HKEPC Reader for Android
作者: mmrock    時間: 2014-8-28 16:37

依個都係一個新模式黎嘅, 黎緊應該愈黎愈多4k機拍既野, 應該多D野睇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2