標題:
在淘寶買的小米盒子3,會唔會攞唔到廣電序號?
[打印本頁]
作者:
rebmup
時間:
2014-7-29 13:14
標題:
在淘寶買的小米盒子3,會唔會攞唔到廣電序號?
在香港用,會唔會要攪d 咩先得?可以買時叫佢攪嗎?
歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2