Board logo

標題: Sony W202 開始有得訂 [打印本頁]

作者: tere    時間: 2009-4-17 17:37     標題: Sony W202 開始有得訂

$598.. 訂左黑色, 跑步用都幾好, 唔使條條 fing...

https://www.sonystyle.com.hk/ss/product/walkman/w202/index.jsp
作者: 符碌    時間: 2009-4-17 17:39

有冇打算入手X系
作者: hinschan    時間: 2009-4-17 17:49

會唔會好重 ?
作者: tere    時間: 2009-4-17 18:07

X系太貴啦.. 好似唔係太值 ... 等跌價先買...

"輕巧機身淨重約35克"
作者: winmanlai    時間: 2009-4-19 14:28

好似好貴咁喎....
作者: ayacalip    時間: 2009-4-19 14:51

原帖由 符碌 於 2009-4-17 17:39 發表
有冇打算入手X系


太貴了....

除非出來的音質真係好過A82X/A72X好多啦.....
況且我部A828仲可以玩好耐, 仲可以有排用

[ 本帖最後由 ayacalip 於 2009-4-19 14:53 編輯 ]
作者: smallsmall9527    時間: 2009-4-19 15:15

貴左的.等平的先買
作者: hin0219    時間: 2009-4-20 09:14

台灣已經有人用緊.
作者: LSD    時間: 2009-4-20 11:30

外型失敗 (以過往SONY STYLE黎講)

作者: ayacalip    時間: 2009-4-20 13:59

原帖由 LSD 於 2009-4-20 11:30 發表
外型失敗 (以過往SONY STYLE黎講)


岩女仔用
作者: keithpktkl    時間: 2009-4-20 14:17

如果4GB會比較好
作者: sureone    時間: 2009-4-20 18:11

原帖由 LSD 於 2009-4-20 11:30 發表
外型失敗 (以過往SONY STYLE黎講)

我覺得直親樣衰
作者: wilkwan730    時間: 2009-4-20 18:38

我覺得個DESIGN同樣都好正喎= =
作者: powpow14    時間: 2009-4-21 09:44

昨日係Sony Pro拿上手... 個人認為完全唔掂
作者: s    時間: 2009-4-21 09:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yr80wan    時間: 2009-4-21 11:22

無左sony style feel
作者: HAKAIDER    時間: 2009-4-21 19:58

無左sony style feel

頗同意........................

近年好幾部Sony walkman 外觀無曬以往的高貴感

由其S630 / E040......................
作者: ayacalip    時間: 2009-4-21 20:20

原帖由 HAKAIDER 於 2009-4-21 19:58 發表

頗同意........................

近年好幾部Sony walkman 外觀無曬以往的高貴感

由其S630 / E040......................


今次擺明係走女性feel 路線low~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2