作者: tere 時間: 2009-4-17 17:37 標題: Sony W202 開始有得訂
$598.. 訂左黑色, 跑步用都幾好, 唔使條條 fing...
https://www.sonystyle.com.hk/ss/product/walkman/w202/index.jsp
作者: 符碌 時間: 2009-4-17 17:39
有冇打算入手X系
作者: hinschan 時間: 2009-4-17 17:49
會唔會好重
作者: tere 時間: 2009-4-17 18:07
X系太貴啦.. 好似唔係太值 ... 等跌價先買...
"輕巧機身淨重約35克"
作者: winmanlai 時間: 2009-4-19 14:28
好似好貴咁喎....
作者: ayacalip 時間: 2009-4-19 14:51
太貴了....
除非出來的音質真係好過A82X/A72X好多啦.....
況且我部A828仲可以玩好耐, 仲可以有排用
[ 本帖最後由 ayacalip 於 2009-4-19 14:53 編輯 ]
作者: smallsmall9527 時間: 2009-4-19 15:15
貴左的.等平的先買
作者: hin0219 時間: 2009-4-20 09:14
台灣已經有人用緊.
作者: LSD 時間: 2009-4-20 11:30
外型失敗 (以過往SONY STYLE黎講)
作者: ayacalip 時間: 2009-4-20 13:59
岩女仔用
作者: keithpktkl 時間: 2009-4-20 14:17
如果4GB會比較好
作者: sureone 時間: 2009-4-20 18:11
我覺得直親樣衰
作者: wilkwan730 時間: 2009-4-20 18:38
我覺得個DESIGN同樣都好正喎= =
作者: powpow14 時間: 2009-4-21 09:44
昨日係Sony Pro拿上手... 個人認為完全唔掂
作者: s 時間: 2009-4-21 09:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yr80wan 時間: 2009-4-21 11:22
無左sony style feel
作者: HAKAIDER 時間: 2009-4-21 19:58
無左sony style feel![]()
頗同意........................
近年好幾部Sony walkman 外觀無曬以往的高貴感
由其S630 / E040......................
作者: ayacalip 時間: 2009-4-21 20:20
原帖由 HAKAIDER 於 2009-4-21 19:58 發表
頗同意........................
近年好幾部Sony walkman 外觀無曬以往的高貴感
由其S630 / E040......................![]()
今次擺明係走女性feel 路線low~

