標題: [操作疑難] LASER PRINTER 影印問題 [打印本頁]
作者: fishsame 時間: 2018-3-24 21:07 標題: LASER PRINTER 影印問題
太耐無影印,現在影印後字體正常,但紙有幾個地方有D黑色條紋係咩原因,點解決
作者: 原明 時間: 2018-3-25 07:52
印多幾張會唔會淺d?
作者: fishsame 時間: 2018-3-25 21:47
沒有 很礙眼
作者: 原明 時間: 2018-3-26 08:28
咁可能要拆出來抹。
作者: yamalui0414 時間: 2018-3-26 09:51
感光鼓有問題,如果係AIO既就換左支碳粉就得了
作者: toylet 時間: 2018-4-2 23:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: momo4321 時間: 2018-4-4 23:04
係咪個drum花咗?
作者: 觀星是答案 時間: 2018-4-4 23:42
通常都係支 drum 問題,有部分 printer 支 toner 連埋 drum
作者: drlui 時間: 2018-4-5 19:33
有冇PRINT OUT 圖看下?
PRINTER MODEL ?
重影 有機會感光鼓(碳粉盒)或圖像熱熔器出問題
最簡單印D比較密集文件(如成張紙都是文字或格仔),計算一下當張紙過左碳粉盒一半到三分二左右, 立即打開PRINTER 安裝碳粉盒門, 擰走碳粉盒, 從後慢慢擰張紙出來(有D PRINTER 開左後蓋會容易擰JAM紙,
如果問題條紋在紙前方出現, 好大機會圖像熱熔器老化多數要CALL師傅更換
如果問題條紋在紙上印左碳粉地方出現,好大機會感光鼓(碳粉盒)出問題, 更換新就解決
作者: lauwaiming 時間: 2018-4-16 23:02
長知識

