標題:
想問香港有冇火牛模組線賣?
[打印本頁]
作者:
sam30079
時間:
2017-1-2 16:56
標題:
想問香港有冇火牛模組線賣?
本帖最後由 sam30079 於 2017-1-2 16:57 編輯
用緊cooler master v550,想搵白色模組線,好似咁
歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2