Board logo

標題: 想問香港有冇火牛模組線賣? [打印本頁]

作者: sam30079    時間: 2017-1-2 16:56     標題: 想問香港有冇火牛模組線賣?

本帖最後由 sam30079 於 2017-1-2 16:57 編輯

用緊cooler master v550,想搵白色模組線,好似咁





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2