Board logo

標題: 有無無線keyboard + mouse介紹? [打印本頁]

作者: 超越    時間: 2016-6-10 00:08     標題: 有無無線keyboard + mouse介紹?

用黎文書, 耐唔耐aoe
要有獨立開關制, 唔用既時候可以唔拔出電池就咁關
同埋要靜, 特別隻老鼠
價錢盡量平

唔該晒
作者: KGB2016    時間: 2016-6-10 09:22

keyboard推介logitech k270,2粒3A電足夠用超過一年有多,獨立電源開關,價錢約149蚊左右。

mouse推介logitech m325,一粒2A電足夠用超過一年有多,滑輪可前後滾,又可左右翻頁(去官網下載軟件)獨立電源開關,價錢約169蚊左右。

以上keyboard+mouse只需一個接收器,一個接收器就可連接含unifying標示嘅外接無線產品六件,三年保用。

我自己家中有3套用咗近三年,另推介公司、幾個朋友用,反應俱佳。供樓主參考!
作者: cvguser    時間: 2016-6-10 11:59


作者: 超越    時間: 2016-6-10 12:11

keyboard推介logitech k270,2粒3A電足夠用超過一年有多,獨立電源開關,價錢約149蚊左右。

mouse推介logi ...
KGB2016 發表於 2016-6-10 09:22



    唔該先
想問下m325有無大老鼠可以代替?
老鼠太細隻長時間用好累
作者: KGB2016    時間: 2016-6-10 12:27

Sorry!我用開m325型號,大人小孩都合手型,以前用開臺灣同埋本港牌子,mouse起碼2粒鹼性電,快者一兩個月已冇電,接收距離又短,可惜暫未用過logitech其它型號。樓主或者睇下有冇其它師兄介紹另些型號俾你,不過logitech用電我覺超滿意!
作者: tata211    時間: 2016-6-10 14:59

DELL KM714 SET
作者: 超越    時間: 2016-6-10 16:58

Sorry!我用開m325型號,大人小孩都合手型,以前用開臺灣同埋本港牌子,mouse起碼2粒鹼性電,快者一兩個月已 ...
KGB2016 發表於 2016-6-10 12:27



    以前用開臺灣同埋本港牌子,mouse起碼2粒鹼性電,快者一兩個月已冇電,接收距離又短
以前logitech都一樣
呢個應該係技術問題
我而家都用緊一套logitech, 老鼠係用2粒AA電, 的確一個月換一次電
佢唔係用unifying, 以前未有呢個技術
但個keyboard有幾粒鍵已經壞左無反應, 所以要換
作者: aazz    時間: 2016-6-11 14:31

本帖最後由 aazz 於 2016-6-11 14:44 編輯

如果要平又好用
一定係 logitech Mk270R;
一套 KB 同 MOUSE  都是$159-175;
看你找不找到平;
但這套 MOUSE 細左小小;
用開大的可能不太喜歡;
如果要大 MOUSE;
就 MS (微軟)出的 800,600 型號平小小;
2000,3000 貴一些;
最重要是 MOUSE 大手合用;
但他的大MOUSE 也交重;
因為要用 兩粒 AA 電;
以上兩款都是一插即用;
可以不用 DRIVER
BIOS 都用到
但最不好的就是 大部份 KB 都是黑色;
小第好多時都會在 12:00PM 後繼續用電腦;
而屋企人又要關燈睡覺;
變成KB太黑看不到打字;
作者: Ray少    時間: 2016-6-12 02:50

MS 果d得個名,要好用就logitech ,新技術半年都唔需要換電一次,缺點係細
作者: asd412515    時間: 2016-6-13 21:09

DELL KM714 SET
tata211 發表於 2016-6-10 14:59



    好似ok
作者: tata211    時間: 2016-6-14 09:20

本帖最後由 tata211 於 2016-6-14 09:42 編輯

回覆 10# asd412515


但唔平
貴過哂上面CHING講戈D

唔知香港賣緊幾錢
我係淘寶買既
賣家自稱係禮物轉售全新未開盒

實制使用過分享下
先講優點
鍵盤有份量, 無論外觀設計以至到質感都非常好, 鍵程適中, 回彈有手感, 屬靜音類型
滑鼠電池倉設計好精緻, 整個上蓋係用磁吸方式, USB接收器係最迷你戈種, 而且可以放入電池倉非常方便
兩者都有獨立開關

缺點黎啦
鍵盤冇PAUSE/BREAK比較可惜
滑鼠上蓋條灰色邊令外型即時CHEAP哂

最重點既係佢既接受能力大約只有一米, 原因可能有兩個, 一個係佢用2.4G連接, 受到WIFI影嚮, 另一個原因可能係用金屬機身既關係, 因為之前用RAPOO 9300P 雖然係用5G但接收居然同樣咁差, 9300P直頭成個都係金屬, 所以個USB接收器用延長線拉到越近越好

P.S. 5G套裝暫時用過最好係RAPOO 8200P
作者: simontang    時間: 2016-6-14 11:31

有些PC場, 有IBM啡盒裝的賣, 比彩盒平很多......
作者: foron001    時間: 2016-6-14 22:37

靜嘅滑鼠容易老化,而且冇乜選擇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2