Board logo

標題: 我想問有冇邊個牌子既HDMI SWITCH好用! [打印本頁]

作者: 丫風    時間: 2016-5-23 23:54     標題: 我想問有冇邊個牌子既HDMI SWITCH好用!

我想問有冇邊隻HDMI SWITCH係穩定D...好用D..
其實我緊其買左隻普普通通既黎試下..唔洗插電....
但發覺間唔中想由PC轉去PS4到...會轉唔到..
平時用HDMI插落個MON到又冇呢個問題...但個MON又得一個HDMI..
其實想插多部機先會買...求推薦!
作者: chaumf    時間: 2016-5-24 09:13

ATEN
作者: 丫風    時間: 2016-5-24 18:47

ATEN
chaumf 發表於 2016-5-24 09:13

我想問插電同唔插電有咩分別?插電係咪穩定啲?
如果插電呢個牌子又有邊隻好用,三入一出就ok
價錢最好唔會太貴啦
作者: chaumf    時間: 2016-5-24 22:54

1080P 如三入一出 距離唔遠插電同唔插電無什麼分別
如一入三出就有
出4K 就插電比較好





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2