Board logo

標題: 有冇師兄用過尼兩款喇叭?(俾些少意見) [打印本頁]

作者: zireop903    時間: 2016-5-16 17:56     標題: 有冇師兄用過尼兩款喇叭?(俾些少意見)

JBL flip3
Logitech UE Boom 2

尼2款藍牙喇叭,邊款比較好?
師兄用過俾些少意見
作者: Victor168    時間: 2016-5-17 22:34

本帖最後由 Victor168 於 2016-5-17 22:52 編輯

用緊UE Boom 2,相比同價位,同類型比較下
電襟用,大聲,人聲厚,低頻好,藍芽接收不錯,
可app開關機,可用兩個組合成立體聲
UE Boom 2  行貨$12xx
JBL Flip 3  水貨$61x
其實JBL Charge 2先係同Boom2同級

mk星際好似有店舖兩個都有得試,可帶備歌曲試清楚





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2