作者: zireop903 時間: 2016-5-16 17:56 標題: 有冇師兄用過尼兩款喇叭?(俾些少意見)
JBL flip3
Logitech UE Boom 2
尼2款藍牙喇叭,邊款比較好?
師兄用過俾些少意見
作者: Victor168 時間: 2016-5-17 22:34
本帖最後由 Victor168 於 2016-5-17 22:52 編輯
用緊UE Boom 2,相比同價位,同類型比較下
電襟用,大聲,人聲厚,低頻好,藍芽接收不錯,
可app開關機,可用兩個組合成立體聲
UE Boom 2 行貨$12xx
JBL Flip 3 水貨$61x
其實JBL Charge 2先係同Boom2同級
mk星際好似有店舖兩個都有得試,可帶備歌曲試清楚
