Board logo

標題: HP M177fw 定 fuji xerox cm115w 印得靚D? [打印本頁]

作者: wsoft2002    時間: 2015-10-2 11:56     標題: HP M177fw 定 fuji xerox cm115w 印得靚D?

本帖最後由 wsoft2002 於 2015-10-2 12:37 編輯

小弟想買一部 color laser ,家用的!
請問邊部印得靚D、又或姐係3千內有冇重好D架?

我的要求

可駁網絡(Lan 或 Wifi)
彩色要印得靚
要有Scanner、可當影印機用

謝謝!
作者: oYueno    時間: 2015-10-5 01:14

本帖最後由 oYueno 於 2015-10-5 01:16 編輯

回覆 1# wsoft2002

HP 碳粉連感光鼓一起換  使用維護好但好很費

最憎D只換碳粉不換連感光鼓 AND  developer(細LASER PRINTER)會溜碳粉
如果保養唔包感光鼓 AND  developer就 返廠整不特只代理一定幫你放血
作者: KinChungE    時間: 2015-10-5 17:49

彩色要印得靚 <-- Fuji Xerox啦, HP免問
作者: rayad    時間: 2015-10-5 21:14

hp 尼部係古粉分離,粉盒還粉盒換,古還古換
不過尼部hp係4 pass機,印得慢少少,家用夠晒
古比較貴,古=感光古加廢粉古





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2