作者: undplayer 時間: 2015-8-9 14:51 標題: 有冇人用開 Fuji Xerox P215b ?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: koelner73 時間: 2015-8-9 17:01
咁買野法,好似老馮要答你咁!
作者: 14789 時間: 2015-8-9 18:31
唔係已經有 225 咩?
點解仲買舊款 ?
作者: ramonmak 時間: 2015-8-9 23:32
回覆 1# undplayer
用左一年, 新買機內跟一盒粉, 用完之後一直都用代用, 到已家都未出事

打柴就換過部
作者: undplayer 時間: 2015-8-9 23:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ramonmak 時間: 2015-8-9 23:57
回覆 5# undplayer
唔記得了4百內
