Board logo

標題: 有冇人用開 Fuji Xerox P215b ? [打印本頁]

作者: undplayer    時間: 2015-8-9 14:51     標題: 有冇人用開 Fuji Xerox P215b ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: koelner73    時間: 2015-8-9 17:01

咁買野法,好似老馮要答你咁!
作者: 14789    時間: 2015-8-9 18:31

唔係已經有 225 咩?
點解仲買舊款 ?
作者: ramonmak    時間: 2015-8-9 23:32

回覆 1# undplayer


用左一年,  新買機內跟一盒粉, 用完之後一直都用代用, 到已家都未出事
打柴就換過部
作者: undplayer    時間: 2015-8-9 23:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ramonmak    時間: 2015-8-9 23:57

回覆 5# undplayer


   唔記得了4百內





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2