Board logo

標題: [操作疑難] 我覺得訊飛輸入法好好用,有無專用手寫板? [打印本頁]

作者: apple_123    時間: 2015-8-4 02:16     標題: 我覺得訊飛輸入法好好用,有無專用手寫板?

手寫認字又快又準,尤其是佢慨語音功能,非常了得,

可惜無專用電腦手寫板
作者: koelner73    時間: 2015-8-4 17:12

口語傳入都好得!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2