標題: 有咩青軸鍵盤推薦 [打印本頁]
作者: vincentsdxd 時間: 2015-7-6 18:14 標題: 有咩青軸鍵盤推薦
打LOL 1000$樓下 5使rGB 希望個代理保用係好d 5使巨集 咩色燈都冇所謂
作者: raisin 時間: 2015-7-6 18:30
係咪一定要燈?
作者: vincentsdxd 時間: 2015-7-6 20:03
最好
作者: lemoncall 時間: 2015-7-6 22:13
Corsair K70 青軸紅燈 九舊左右
作者: vincentsdxd 時間: 2015-7-6 22:25
點解敢多人推呢者
作者: hk03 時間: 2015-7-7 01:16
Leopold fc900r
韓國第一大品牌 香港有保養代理
韓國LOL電競選手都用緊
作者: AL131 時間: 2015-7-9 19:10
CM STORM隻青軸KB幾好
都係800有找
我用左兩年LED燈一粒都未壞
作者: Ronarch 時間: 2015-7-10 12:39
回覆 5# vincentsdxd
Corsair mechanical kb 架build quality 係唔錯
十分實淨, 不論整體或者d 鍵
作者: chrislovejill91 時間: 2015-7-10 15:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sam30079 時間: 2015-7-12 19:47
回覆 5# vincentsdxd
一個字:型,我敢保證無一隻機械鍵盤有佢咁型。
另外,佢功能好多又實用,平少少既可留意ducky shine系列,可上price or 2000fun商店睇睇,格下價
作者: Jeffrey_2000711 時間: 2015-7-17 00:40
用緊紅軸
作者: 電腦盲用戶 時間: 2015-7-17 22:01
剛買了 FILCO Majestouch Convertible 2 , 青軸, 勉勉強強有點 model M 的感覺。model M 就是搞不了無線, 要外國 買件自己改裝。
無線機械盤真係無乜選擇。
見到有隻 zippy , 唔知乜料, 都係無線的 。

